جستجو کردن

شرکت عرضه لوله پلی اتیلن شاخه ای

از لوله پلی اتیلن شاخه ای برای انتقال  کار و مایعات استفاده می شود. این لوله کاملا انعطاف پذیر و قابلیت حمل و نقل راحتی دارد. این لوله در عصر مدرن کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف پیدا کرده است.

شرکت عرضه لوله پلی اتیلن شاخه ای

انواع لوله پلی اتیلن شاخه ای

انواع لوله پلی اتیلن شاخه ای

انواع لوله پلی اتیلن، بر اساس سایز و کاربردی که دارد تقسیم بندی می شود. کاربرد در آبرسانی، گاز، شبکه فاضلاب، در سیستم آتش نشانی، و…… دارد. جنس این لوله از پلی اتیلن، است و کاملا سبک وزن بوده ‌ و هیچ مشکلی در حمل و نقل آن وجود ندارد. مقاومت این لوله بسیار بالا و قابلیت تحمل فشار زیاد را نیز دارد، این لوله در محیط های اسیدی کاملا بادوام بوده و هیچ گونه آسیب دیدگی را نخواهد داشت.
از دیگر ویژگی های این لوله مقاومت در برابر مواد شیمیایی است، که باعث شده تا در برابر بسیاری از مواد تحمل بالایی را از خود نشان دهد و انتخاب کاملا مناسب برای صنایع مختلف باشد. این لوله اولین بار در سال ۱۹۵۰ توسط آمریکا تولید و به جهان عرضه شد، و کم کن بر اساس کاربرد بالایی که داشت، در جهان محبوبیت زیادی را پیدا کرد.
طول عمر این لوله بر اساس گفته های کارشناسان به حدود صد سال خواهد رسید و این یکی از مزیت های مهم این محصول به حساب خواهد آمد که در با استفاده آن در بسیاری از هزینه های اضافی صرفه جویی خواهد شد. جریان پذیری در سطح لوله های پلی اتیلن، به قدری بدون دردسر و سریع است که در کسافت های طولانی، مواد داخل آن به دلیل داشتن سطح صاف لوله، به شکل روانی، انتقال پیدا خواهند کرد.
در صنعت جدید، نوع دیگری از لوله های پلی اتیلن، به وجود آمده است که به نوع دو جداره وتک جداره تقسیم بندی میشوند، تک جداره، به دلیل کاربرد بالایی که در بسیاری از صنایع دارد قدرت تحمل فشار ۳۰ تا ۴۰ بار را خواهد داشت، و دو جداره، عبور سیالات به دلیل داشتن لوله های کاروگیت درون خود، راحت تر خواهند کرد.

قیمت هر شاخه لوله پلی اتیلن

قیمت هر شاخه لوله پلی اتیلن قیمت هر شاخه لوله پلی اتیلن، با توجه به کیفیت شاخته شده، و اندازه آن و دوجداره بودن و تک جداره بودن آن متفاوت است، اما نسبت به لوله های دیگر، فلزی، و آلومینیومی، کاملا مقرون و به صرفه خواهد بود، و در با خیال راحت به علت طول عمر بیشتر از سایر لوله های دیگر قابلیت استفاده در انواع صنایع را خواهد داشت. این لوله ها به طور کلی در انتقال بسیاری از مواد، در پیشرفت صنایع نقش مهمی داشته اند.

تماس با ما