جستجو کردن

شرکت فروش لوله پلی اتیلن فشار 10 بار

پلیمرهای گرمانرم ب نوعی از مواد گفته می شود که با رسیدن به نقطه انجماد ،جامد و با رسیدن به نقطه ذوب ،مایع شوند که پلی اتیلن نمونه ای از این مواد است . از این ماده در مصارف گوناگونی استفاده می شود که بیشترین استفاده ی آن برای تولید ترکیبات پلاستیکی است . انتقال آب ، گاز ، فاضلاب و سیالات دیگر از موارد استفاده از لوله پلی اتیلن است . لوله  پلی اتیلن فشار 10 بار به صورت کلاف و با فشار 20 و شاخه های 12متری به تولید رسیده و عرضه می شوند.
وارداتی یا داخلی بودن ، درصد خلوص مواد اولیه و گرید مواد تعیین کننده ی قیمت لوله های پلی اتیلن هستند . قیمت پلی اتیلن به قیمت نفت در بازار جهانی نیز وابسته است . بالارفتن قیمت نفت جهانی باعث افزایش قیمت پلی اتیلن خواهد شد .

لوله پلی اتیلن چهار اینچ و یا اندازه های دیگر آن که برای آب شرب استفاده میشود باید از مواد کاملا نو و بدون هیچگونه ضایعات باشد و گواهینامه های ضروری را از اداره ی بهداشت کسب کرده باشد اما لوله هایی که برای آبرسانی به باغات و مزارع مورد استفاده قرار میگیرند نیازی به استاندارد های سلامت ندارند .

شرکت فروش لوله پلی اتیلن فشار 10 بار

کارایی لوله پلی اتیلن فشار 10 بار

کارایی لوله پلی اتیلن فشار 10 بار لوله ی پلی اتیلن از مواد پلی اتیلن ک هیچگونه افزودنی ندارد تولید و موجب شکل دهی به لوله می شود .

این نوع لوله برای آبیاری در مناطق معتدل مناسب بوده و تا چندین سال در صورت صحیح بودن نصب عمر مفید خواهد داشت .

لوله فشار ۱۰ بار در فشار قوی و به دو صورت کلافی و شاخه ای تولید و عرضه میشود .

آبرسانی با فشار قوی در سطوح ناهموار ، سبکی وزن ، مقاوم در برابر تغییر هوا و ترک خوردگی ، نصب آسان ، انتقال مواد شیمیایی و دوغاب و گازهای خطرناک ، کارایی در صورت شناور یا مدفون بودن ، عدم رسوب گذاری از جمله کارایی لوله پلی اتیلن هستند .

لوله پلیکا ۶ متری و انواع دیگر و سایزهای مختلف آن در لایروبی ، کشاورزی ، غلاف کابل برق ، کاورینگ کابل نیز استفاده میشود .

فروشنده لوله پلی اتیلن فشار 10 بار

فروشنده لوله پلی اتیلن فشار 10 بار از لوله فشار 10 بار برای انتقال آب با فشار بالا و مصارف دیگر استفاده می شود . این لوله ها اجرای ساده ای داشته و عمر مفید بیشتر از 50 سال را دارند .

فروشندگان لوله های پلی اتیلن شرایط راحتی را برای خرید فراهم کرده اند . خرید به صورت اینترنتی و تلفنی و ارسال ب تمامی نقاط کشور شرایط راحتی خریداران را ایجاد کرده است .

قطر ، فشار و وزن لوله رابطه مستقیمی با قیمت لوله پلی اتیلن دارد و همچنین اگر فشار کار بالا باشد ، قیمت آن نیز افزایش می یابد .

تماس با ما