جستجو کردن

شرکت پخش لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی از بهترین و باکیفیت ترین لوله ها در عرصه انتقال آب است که دوام و پایداری فوق العاده بالایی خواهد داشت. این لوله در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و شرکت های پخش کننده نیز با حضور فعال خود در کار عرضه آن در سرتاسر کشور هستند.

 شرکت پخش لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

ضخامت لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

ضخامت لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی ضخامت لوله فاضلابی پلی اتیلن دو جداره مختلف و قطر آن ۲۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر است که به کاروگیت نیز شناخته شده است که دو جداره بیرونی آن موج دار مارپیچ یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف صیقلی و زرد رنگ یا آبی است و دارای وزن سبکی بوده و در پروژه های انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی، زهکشی آب های زیر زمینی و توزیع آب مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده آن در انتقال و توزیع باصرفه می باشد.

این لوله دوستدار محیط زیست بوده و در پلی اتیلن با چگالی بالا تولید شده و پایداری و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و صدمات شیمیایی دارد که همچنین به دلیل ساختار خوبی که دارد از مقاومت مکانیکی و حلقوی عالی برخوردار بوده و بسته به کاربرد آن در قطر و اندازه های مختلفی تولید می شود.

از دیگر کاربردهای این لوله در زهکشی آب های زیر زمینی و آب های بارندگی، سیستم حفظ و نگهداری آب و جمع آوری سیالات شیمیایی و … می باشد‌. قطر اسمی این لوله برابر با قطر داخلی بوده است. نصب و راه اندازی آن ها آسان است و با واشرهای لاستیکی نیز به خوبی آب بندی می شود.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن دوجداره فاضلابی کارخانه تولید لوله دوجداره پلی اتیلن فاضلابی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی نیروی انسانی خود در کار تولید انواع این محصول در بالاترین سطح استاندارد ها و در کیفیت منحصر به فرد می باشد.

این مرکز علاوه بر تولید در کار نگهداری و حمل و نقل و توزیع انواع لوله  با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازارهای داخلی را رفع نموده و علاوه بر آن در بازارهای خارجی نیز فعالیت دارد و انواع این محصول را در کمترین نرخ ممکن و بدون واسطه عرضه می کند.

قیمت انواع این لوله نیز بسته به ضخامت و قطر و سایزی که دارد مختلف است و نرخ بر اساس متراژ محاسبه می شود و هر چه متراژ بالاتر باشد نرخ نیز بیشتر خواهد بود. در بازار نیز واسطه ها و مراکز مختلفی هستند که در کار خرید و فروش این محصول بوده و بسته به نحوه تولید آن را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند.

تماس با ما