جستجو کردن

صادرات لوله های پلی اتیلن با قیمت مناسب

صادرات لوله های پلی اتیلن به کشور های همسایه و حتی کشور های دورتر صورت می گیرد. لوله های پلی اتیلن داخلی به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب گزینه بسیار مناسبی برای بازار های داخلی و به خصوص خارجی می باشند. تعداد کارخانه های  تولید  این محصول که از سال 1354 شروع به ساخت آن کردند امروزه به بیش از 270 عدد رسیده است.

صادرات لوله های پلی اتیلن با قیمت مناسب

ضخامت لوله های پلی اتیلن چقدر است؟

ضخامت لوله های پلی اتیلن چقدر است؟ استفاده از لوله های پلی اتیلن در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. از مهم ترین این صنایع؛ نفت، گاز، انتقال آب، دوغاب های صنعتی و ساختمان ها، فاضلاب شهری و صنعتی، لوله انتقال گاز ، کاورینگ کابل،لوله‌های آتش نشانی و اطفاء حریق و بهترین انتخاب جهت انتقال آب دریا هستند.

ضخامت لوله های پلی اتیلن بسته به جنس و کاربرد آن در صنعت های مختلف  و همچنین ضریب ایمنی لوله ها طیف گسترده ای را در بر می گیرد. شرح کامل  ضخامت و وزن این محصول در جدولی با همین عنوان پرداخته شده است.

سایز لوله های پلی اتیلن بر حسب اینچ و یا سانتی متر عرضه می شود و مقادیر بسیار گوناگون و متنوعی دارد . همچنین این لوله های فشاری از 4 اتمسفر تا 16 اتمسفر، بسته به جنس و کیفیتی که دارند، می توانند تحمل کنند.

صادرات لوله های پلی اتیلن به خارج کشور

صادرات لوله های پلی اتیلن به خارج کشور تولید لوله های پلی اتیلن در جهان قدمتی 70 ساله دارد و اولین بار این محصول در کشور آلمان در دهه 50 میلادی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. در انتهای دهه 40 شمسی واردات لوله های پلی اتیلن به ایران موجب استفاده از آن در سیستم انتقال آب شهری شد و رفته رفته کاربرد آن گسترش یافت به طوری که در سال 1354 اولین کارخانه تولید پلی اتیلن در کشور ساخته شد.

امروزه در کشور عزیزمان ایران تولید و ساخت لوله های پلی اتیلن به واسطه استفاده از تکنولوژی روز دنیا و منطبق بر معیار ها و استاندارد های جهانی محبوبیت ویژه ای در بازار های بین المللی دارد و صادرات لوله به خارج از ایران و به کشورهای منطقه نظیر؛ ترکمنستان، عمان، اردن، عراق، سوریه و ترکیه صورت می گیرد. این امر به واسطه وجود دریای خزر و رقابت بر سر استخراج نفت و گاز میان کشور های مجاور آن موفقیتی بسیار بزرگ به حساب می آید

این محصول امروزه یکی از محبوب ترین و بزرگترین بازارهای ارزی ایران را در میان بازار های خارجی و رقابت جهانی بر سر صادرات را تشکیل می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب لوله های پلی اتیلن ایرانی و مواد تشکیل دهنده آن که از بهترین کارخانجات تولید کننده داخلی و خارجی گرفته شده است این موفقیت را برای ایران میسر نموده است.

تماس با ما