جستجو کردن

صادرکننده لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

لوله پلی اتیلن کاربردهای زیادی در زمینه آبرسانی و گازرسانی شهری و روستایی به عهده دارد. صادرکننده لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت داخلی با سفارشات بالا از سوی کشورهای خارجی مواجه شده است.

 صادرکننده لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

مشخصات لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت چیست؟

مشخصات لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت چیست؟ لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت مصرف زیادی را در شبکه های آبرسانی و فاضلاب به خود اختصاص می دهد که در ابعاد طولی و سطح مقطع متنوعی تولید می شود. از بارزترین مشخصات این لوله می توان گفت که شامل دو جداره بیرونی و داخلی است که لایه بیرونی به شکل حلقه حلقه یا موج دار دیده می شود.

لایه داخلی کاملا صیقلی و صاف است و سیال را با شدت بالا عبور می دهد. کاربردهای این لوله به صورت زیر می باشد:

  • عبور سیالات اسیدی و بازی
  • شبکه های جمع آوری فاضلاب
  • شبکه های آبرسانی
  • پساب های صنعتی

لوله کاروگیت به دلیل طرح خاص جداره بیرونی آن به عنوان کانال زیرزمینی استفاده می شود و فشار بالا را به خوبی تحمل می کند. مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه از مهم ترین ویژگی های این لوله می باشد.

لوله کاروگیت از نظر اندازه در دامنه 110 تا 3200 میلی متر قرار می گیرد و از نظر وزن به سه بخش 16، 31.5 و 64 کیلو نیوتون تقسیم می شود. نصب و تعمیر لوله پلی اتیلن دوجداره بسیار آسان است و زمان کمی می برد. قیمت مناسب از مشخصات لوله کاروگیت به شمار می رود که کاربرد و تولید آن را افزایش داده است.

بازار فروش لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

بازار فروش لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت بازار فروش لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت در ایران با استقبال گرمی مواجه شده است. به دلیل مزایای ذکر شده در بخش پیش مانند قیمت ارزان و دیگر عوامل مانند وزن سبک و کاربرد گسترده روز به روز به استفاده و طرفداران آن افزوده می شود.

شرکت ما در حوزه عرضه انواع لوله پلی اتیلن کاروگیت در بازار غیر حضوری پذیرای سفارشات مشتریان می باشد. محصول ارائه شده در مرکز نرخ بسیار مناسب تری از بازار حضوری دارد که در بین خریداران بسیار محبوب شده است.

کارشناسان فروش به مشاوره و کمک جهت انتخاب صحیح محصول برای خرید مشتریان می پردازند. خرید اینترنتی خریداران را با تنوع بالایی از محصولات مواجه می کند و برای کسانی که وقت مراجعه به فروشگاه های حضوری را ندارند بسیار مناسب می باشد.

برای این کار کافی است با فروشنده شرکت به صورت تلفنی تماس بگیرید و درخواست خود را عنوان کنید. تهیه عمده انواع لوله پلی اتیلن برای فروشندگان خرده فروش گزینه بسیار خوبی محسوب می شود که موجب تامین نیاز مشتری به مدت طولانی می شود.

تماس با ما