جستجو کردن

عرضه لوله پلی اتیلن سایز 63 در برندهای معروف

عرضه لوله پلی اتیلن سایز 63 در برندهای معروف می تواند شما را به در آمد بالایی برساند. این لوله ها از بهترین و پر استفاده ترین لوله ها می باشند. علت این امر به خاطر مزیت های شگفت انگیزی است که این محصولات دارند

عرضه لوله پلی اتیلن سایز 63 در برندهای معروف

عمر مفید انواع لوله پلی اتیلن

عمر مفید انواع لوله پلی اتیلن

عمر مفید انواع لوله پلی اتیلن حدود 100 می باشد به خاطر همین این لوله ها توانسته اند جایگاه خوبی در بازار پیدا کنند.

لوله پلی اتیلن چهار اینچ همان طور که از نامش پیداست از مواد پلاستیکی پلی اتیلنی ساخته شده اند. مصرف این محصولات به طوری افزایش یافته است که باعث شده خطوط تولید دیگر لوله ها مانند لوله های چدنی و فلزی به طرز تعجب آوری کاهش یابد. علت افزایش مصرف لوله های پلی اتیلن به خاطر کیفیت؛ مقاومت و استحکام آن ها می باشد به طوری که با گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند و اگر شما ساختمانی ساختید و برای لوله کشی آن از این محصولات استفاده کرده اید به مدت 100 سال گاین لوله ها عمر می کنند یعنی شما تا زمانی که زنده هستید که این لوله ها کار می کنند و دیگر نیازی نیست آن ها را تعویض کنید.

شرکت فروش لوله پلی اتیلن سایز 63

شرکت فروش لوله پلی اتیلن سایز 63

شرکت فروش لوله پلی اتیلن سایز 63 موفق شده بازار این محصول را به سلطه خود در آورد. از مزیت های استفاده از لوله های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات انعطاف پذیری فوق العاده ایی دارند.
  • در مقابل فشارهای مکانیکی و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند.
  • دوام؛ استحکام و طول عمر بالایی دارند.
  • این محصولات بسیار سبک می باشند و به راحتی و بدون هیچ گونه وسیله ای می توان آن ها را حمل کرد.
  • این لوله ها رسانایی کمی دارند.
  • این محصولات را می توان به راحتی بازیافت کرد.
  • این محصولات دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند.

لوله پلیکا ۶ متری و همچنین لوله های پلی اتیلن سایز 63 یا 2 اینچ می توانند فشار کاری 4 تا 16 اتمسفر را تحمل کنند. این نمونه لوله پلی اتیلن کاربرد زیادی دارد و جزو معروف ترین لوله های پلی اتیلنی می باشد. این نمونه محصول اگر دارای فشار کاری بین 4 تا 5 اتمسفر بود را می توان برای فاضلاب به کار برد. فشار های مختلف این لوله کاربرد های متفاوتی دارد به عنوان نمونه لوله پلی اتیلنی سایز 63 با میزان فشار 6 بار را می توان در صنعت مخابرات و تلفن استفاده کرد. بنابرین در هنگام خرید باید به نوع مصرف این لوله ها توجه کرد. عمر مفید لوله بر اساس نوع لوله فرق می کند به عنوان نمونه لوله پلی اتیلن که قبلا ذکر شد عمری 100 ساله دارد.

تماس با ما