جستجو کردن

عرضه کننده نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی

عرضه کننده نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی توانسته بازار خوبی را کسب کند. این محصولات از بهترین مواد اولیه  لوله و اتصالات پارس پلاست و پلی اتیلنی ساخته شده اند و برای آبیاری قطره ایی در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

عرضه کننده نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی

ویژگی نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی

ویژگی نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی

ویژگی نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی شامل گزینه های زیر می شود:

  • برای کاشت گوجه فرنگی با کمک نوار تیپ باید بوته در دو طرف نوار کاشته شود و فاصله بوته ها از هم 20 سانتی متر باشد.
  • نوارهای تیپی که برای کاشت این میوه استفاده می شوند باید به اندازه 150 سانتی متر از هم فاصله داشته باشند.ِِ
  • اگر شما می خواهید بهترین بهره وری را از کشت این محصول ببرید باید نوار تیپ را با مالچ پلاستیکی استفاده کنید.

نوار تیپ بر خلاف لوله های پلی اتیلن دارای سطحی مسطح و نرم می باشد. این نوار ها به صورتی ساخته شده اند که هنگامی که آب به داخل آن ها می آید به دلیل درپیرهایی که روی آن ها وجود دارند باعث می شوند آب به صورت قطره ایی به ریشه گیاه یا درخت برسد. این محصولات در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. نوار تیپ های ضخیم معمولا برای آبیاری قطره ایی زیر کشت استفاده می شوند. نوارهای تیپ با ضخامت های 200 تا 150 میکرون بیشترین کاربرد را در آبیاری قطره ایی دارند.

لوله پلیکا 6 اینچ،نوار های تیپی که در ایران تولید می شوند قطره چکان ندارند ولی به جای آن یک مسیر زیگزاگ مانندی دارند که باعث می شود آب به صورت قطره قطره به پای درخت و ریشه گیاه برسد. اما نوار های تیپ خارجی دارای قطره چکان هستند و به وسیله آن آب به صورت قطره ایی به درخت و ریشه گیاه می رود. این گونه محصولات از بهترین مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته شده اند به خاطر همین کیفیت فوق العاده ایی دارند و شما می توانید با کمک آن ها بهترین بهره وری را از محصولات کشاورزی ببرید.

شرکت فروش نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی

شرکت فروش نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی

شرکت فروش نوار تیپ مخصوص گوجه فرنگی موفق شده سود فوق العاده ایی را کسب کند. از مزیت های استفاده از نوار تیپ آبیاری قطره ایی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از این گونه محصولات به راحتی امکان پذیر می باشد. علاوه بر این، این محصولات بسیار سبک می باشند و به راحتی می توان آن ها را حمل و جا به جا کرد.
  • این نوار ها دارای جنس پلیمری می باشند که باعث شده اند جلبک ها به روی آن ها نچسبند.
  • این نوار ها در مقابل نور خورشید و کودهای شیمیایی مقاومت بی نظیری دارند.
  • هزینه برپایی سیستم آبیاری قطره ایی با کمک نوار تیپ بسیار ارزان تر از دیگر لوله های آبیاری قطره ایی می باشد.
  • در زمستان به راحتی می توان این نوارها را جمع کرد و در مکانی که سرد نباشد و نور خورشید مستقیم به آن ها برخورد نکند نگهداری کرد تا بتوان سال بعد دوباره از آن ها استفاده کرد.
تماس با ما