جستجو کردن

عمده فروشی لوله پلی اتیلن آبیاری در بازار

لوله پلی اتیلن آبیاری یکی از لوله هایی با استفاده بالا است که به وفور در بازار تولید و عرضه می شود و برندها و مدل های مختلفی از آن نیز وجود دارد که خریدار می بایست مطابق با نیاز خود و کاربرد لوله آن را تهیه کند که نمونه های درجه یک آن از ضخامت بالاتری برخوردار بوده و گرانتر است و خرید عمده آن نیز ارزانتر می باشد.

عمده فروشی لوله پلی اتیلن آبیاری در بازار

لوله پلی اتیلن آبیاری چه مشخصاتی دارد؟

 لوله پلی اتیلن آبیاری چه مشخصاتی دارد؟ مشخصات لوله آبیاری این است که در قطر ۶ تا ۳۳ میلیمتر و در فشارهای اسمی ۴ تا ۲۰ بار و طبق استانداردهای جهانی تولید و در سیستم های آبرسانی و زهکشی استفاده می شود و دارای خاصیت انعطاف پذیری و چگالی کمتری بوده و عملکرد بهتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و نرخ های مناسبی را نیز به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگانی نیز که در کار تولید این محصول هستند تمام استانداردهای جهانی را در فرایند تولید رعایت می کنند و این لوله به دلیل وزن سبکی که دارد از حمل و جابجایی راحتی برخوردار است و استفاده از آن از ورود خسارات احتمالی جلوگیری می کند چون بسیاری از خاک های کشاورزی دارای خاصیت اسیدی و قلیایی یا درجه شوری بالایی بوده و این لوله در این مورد مقاومت خوبی دارد.

این لوله را می توان در زیر یا روی سطح زمین استفاده نمود و مقاومت آن در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده و در برابر اشعه خورشید و دمای بالا و شرایط سخت محیطی پایداری خوبی دارد.

این لوله در انواع نمونه های مختلف ۱۰ میلیمتر، ۱۶ میلیمتر، ۳۲ میلیمتر و ۵۰ میلیمتر وارد بازار می شود.

ارائه کننده لوله پلی اتیلن آبیاری

ارائه کننده لوله پلی اتیلن آبیاری ارائه لوله پلی اتیلن آبیاری در تولیدی ها به بهترین نحو ممکن و طبق استانداردها انجام می شود که این مراکز با شناختی که از کم و کیف بازار دارند و به صورت تخصصی و حرفه ای به بهترین نحو ممکن این محصول را عرضه می کنند.

لوله پلی اتیلن آبیاری نیز بسته به کیفیت ها و مدلی که دارد در قیمت های مختلفی عرضه می شود که هر درجه ای از لوله دارای ضخامت و کیفیت های مختلفی است و به طور کلی به صورت متری قیمت ها محاسبه می شود و نرخ های عمده آن نیز ارزانتر می باشد.

لوله پلی اتیلن در تولیدی ها در بالاترین سطح کیفی عرضه شده و به دلیل بدون واسطه بودن نیز قیمت های منحصر به فردی نیز دارد و بسیاری از خریداران برای کاهش هزینه های اولیه خود و بدست آوردن سود بیشتر آن را از این مراکز باصرفه تهیه می کنند‌.

تماس با ما