جستجو کردن

فروشنده لوله آبیاری تحت فشار در بازار ایران

با توجه به اینکه زمین های کشاورزی جهت رشد گیاهان و محصولات علاوه بر شخم زدن زمین ها یکی از وظایف اصلی آبیاری می باشد؛ باید آبیاری به صورت مناسب و یکسان انجام شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی جهت آبیاری زمین های کشاورزی تولید کنندگان به تولید لوله آبیاری تحت فشار پرداختند که این لوله به صورت یکسان و مناسب سطح و عمق زمین را آبیاری کرده و باعث جلوگیری از فاسد شدن ریشه ها می گردد.

فروشنده لوله آبیاری تحت فشار در بازار ایران

روش کار با لوله آبیاری تحت فشار

روش کار با لوله آبیاری تحت فشار همانطور که گفته شد لوله آبیاری تحت فشار می تواند سطح و عمق زمین را آبیاری کند و از فاسد شدن ریشه ها جلوگیری نماید. کار لوله آبیاری تحت فشار به صورت قطره ای می باشد و در زیر زمین به صورت لوله نصب شده و دارای شیر هایی همانند آب می باشد.

جنس این لوله ها از پلی اتیلن دانسیته است که از قدرت اتصالات بالایی برخوردار بوده و در برابر نور خورشید بسیار مقاوم می باشد و باعث شده تا در هزینه گزاف مصرف آب صرفه جویی شود و علاوه بر آن از رویش علف های هرز در گیاهان جلوگیری می کند. در ضمن قابل ذکر است که جهت کار با لوله آبیاری شرایط اقلیمی، جوی، کیفیت آبیاری، کمیت آبیاری و متراژ زمین در نظر گرفته شود.

نکته مهم جهت کار با لوله آبیاری این است که حتما جنس خاک، گیاه و از همه مهمتر مقدار مصرف آبی آن مشخص گردد تا بتوان با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده بهترین محصولات گیاهی و سالم ترین زمین کشاورزی را داشته باشیم.

مهم ترین مزایا و کار این لوله به شرح ذیل است:

  • امکان وجود مواد غذایی به وسیله آبیاری
  • این روش به وسیله لوله آبیاری باعث شده تا محصول تولیدی نه تنها کم نمی شود بلکه دو برابر شده و رشد بسیار خوبی پیدا می کند.
  • باعث کاهش هزینه کارگران و صرفه جویی در مصرف آب شده است.

با توجه به مزایای لوله آبیاری تحت فشار باعث شده تا کشاورزان استقبال بسیار خوبی از آن داشته باشند.

قیمت لوله آبیاری تحت فشار در سال 98

قیمت لوله آبیاری تحت فشار در سال 98 با عنایت به مزایای بسیار بالای این لوله آبیاری باعث شده تا طرفداران زیادی را جذب خود کند که علاوه بر استفاده کشاورزان از این لوله تحت فشار باغداران جهت آبیاری محصولات و درختان خود از آن استفاده می نمایند.

جنس این لوله به دلیل وجود پلی اتیلن باعث شده تا قیمت لوله 98 به صورت روزانه اعلام گردد. در ضمن شایان ذکر است این لوله ها قیمت بسیار مقرون به صرفه داشته و توان خرید آن را هر قشر از جامعه دارد.

نکته حائز اهمیت این است که می توان با توجه به متراژ اراضی زمین و برآورد مصرف آب زمین کشاورزی و باغات، این لوله آبیاری تحت فشار را به صورت سفارش اینترنتی و غیر حضوری از فروشندگان معتبر تهیه و خریداری نمود.

تماس با ما