جستجو کردن

فروشنده لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی

فروشنده لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی ارائه این محصولات را در بهترین کیفیت در دستور کار خود قرار می دهد.

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری

زیرا این محصولات کاربرد های ویژه در سیستم های آبیاری قطره ای، تحت فشار، بارانی و غیره به خود اختصاص می دهند و متقاضیان بسیار زیادی در سراسر کشور به دنبال تهیه این محصولات هستند. لوله آبیاری کشاورزی معمولاً در سایز و اندازه های متفاوتی معرفی می گردد.

همانطور که می دانید امروزه انواع لوله آبیاری عنوان مهم ترین تجهیزات در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند و از این نوع لوله ها در آبیاری متنوع و مکانیزه استفاده های بسیار زیادی می شود. استفاده از انواع لوله آبیاری از نظر اقتصادی و کاهش مصرف آب مزیت‌ های بسیار زیادی ایجاد می دارد و به همین دلیل است که بازار خرید لوله آبیاری از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد.

برای طراحی و تولید انواع لوله آبیاری از مواد اولیه پلی اتیلن در این زمینه استفاده می‌شود و از آنجایی که این مواد اولیه دارای نمونه های مختلفی هستند و در گرید های متنوع معرفی می‌گردند در نهایت لوله های آبیاری معرفی شده دارای کیفیت ها و ویژگی های مختلفی می باشند و بر اساس همین پارامتر نحوه کاربرد آنها مشخص می گردد.

فروشنده لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی

لوله های پلی اتیلن تمامی خواص پلی اتیلن اولیه را دارا هستند و انعطاف پذیری بی نظیری به خود اختصاص می دهد به همین دلیل به راحتی می‌توان آنها را برای قرار دادن قطره چکان ها سوراخ کرد و مورد استفاده قرار داد. در خط تولید لوله های استاندارد پلی اتیلن، از مقاومت ترین مواد اولیه استفاده می‌شود و برای افزایش مقاومت این این نوع سازه در برابر تشعشعات خورشیدی از یکسری فرایندها و مواد افزودنی دیگر استفاده می‌شود و در نهایت این نوع کالاها در برابر خمیدگی، ترک خوردگی و شکستن و همچنین در برابر ضربات احتمالی مقاومت لازم را به خود اختصاص می‌دهند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات بارز انواع لوله پلی اتیلن آبیاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات دارای سایز و اندازه های استاندارد هستند.
  • این نوع کالاها در برابر خوردگی و ورود کودهای شیمیایی مایع و کودهای اسیدی و باز مقاومت بسیار زیادی دارند.
  • این محصولات از ضخامت های بسیار مناسبی برخوردار هستند و هر چقدر ضخامت آنها بیشتر باشد مقاوم تر خواهند بود.
  • این نوع محصولات به صورت کلاف شده معرفی می گردند و استفاده از آن ها بسیار راحت می باشد.

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری

معرفی انواع لوله آبیاری کشاورزی

همانطور که در مبحث قبل اشاره کرده امروزه از انواع لوله های پلی اتیلن به عنوان بهترین لوله آبیاری کشاورزی استفاده می‌ شود و این محصولات معمولاً در وزن ها و ضخامت های متنوع معرفی می‌گردند که تمامی متقاضیان با هدف های مختلف به راحتی می توانند از محصولات استفاده نمایند.

لوله های آبیاری کشاورزی که به کمک بهترین مواد اولیه طراحی و تولید می‌ شوند و قادر به تحمل فشار بسیار زیاد هستند و به همین دلیل این محصولات از نظر اقتصادی برای استفاده در این حرفه ها گزینه ایده آلی به حساب می آیند. در زمینه معرفی بهترین لوله آبیاری کشاورزی پارامتر های بسیار زیادی دخیل هستند که در ادامه مطلب به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • جنس لوله های آبیاری که در این زمینه مواد اولیه پلی اتیلن به عنوان استاندارد ترین ماده مورد استفاده قرار می گیرند و همانطور که اشاره کردیم این نوع کالاها در برابر ضربات احتمالی و خوردگی و شکستن مقاومت بی نظیر به خود اختصاص می دهند.
  • سایز لوله های آبیاری کشاورزی: این محصولات معمولاً در سایزهای 6 تا ۳۲ میلیمتری قابل تولید هستند که این اندازه ها معرف قطر خارجی این نوع لوله ها می باشد به عنوان مثال از سایز 6 این لوله ها با نام لوله ماکارونی یا لوله اثباتی در صنعت کشاورزی شناخته شده است و پرکاربردترین این لوله‌ها در سایز های ۱۶ و ۲۰ میلیمتری معرفی می‌شوند که استفاده از لوله های ۱۶ میلیمتری رتبه نخست را در استفاده در سیستم‌های قطره ای به خود اختصاص می‌دهند.
  • ضخامت لوله آبیاری قطره‌ای: کیفیت و وزن این لوله ها با توجه به ضخامت آنها قابل سنجش می باشد اندازه های ۱/۲ میلی متر و ضخامت معمول در تولید این نوع لوله ها هستند هر چقدر ضخامت آنها بیشتر باشد در برابر تغییرات خورشید، تغییرات دمایی و تغییرات فشار مقاومت بیشتری به خود اختصاص می‌دهند.
  • طول لوله آبیاری کشاورزی: طول این لوله ها بسیار متفاوت است و معمولاً به صورت کلاف های قابل عرضه به بازار هستند که استانداردهای مانند ۵۰، 100 ۲۰۰ و ۴۰۰ متر برای آنها در نظر گرفته می شود.
  • وزن لوله آبیاری: وزن کلاف های این محصولات در بهترین و استانداردترین نمونه‌ها بین ۶ تا ۲۲ کیلوگرم ارائه می‌ شود.
  • فشار قابل تحمل توسط لوله کشاورزی: نهایت فشار توصیه شده برای لوله های آبیاری استاندارد تهیه شده از جنس پلی اتیلن نرم در چهار بار می باشد و باید توجه شود که این محصولات کیفیت لازم و اولیه خود را حفظ نمایند.

معرفی انواع لوله آبیاری کشاورزی

ویژگی بهترین لوله آبیاری قطره ای

ویژگی های برتر لوله آبیاری قطره‌ ای باعث شده است که امروزه این محصولات به عنوان بهترین لوله ها در این زمینه مورد استفاده قرار گیرند. در زمینه برشماری بهترین ویژگی های لوله آبیاری کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصولات مقاومت بی نظیر در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید به خود اختصاص می دهند.
  • از این نوع کالاها می‌ توان در باغ ها؛ مزارع، در باغچه‌ های منزل روی زمین استفاده کرد.
  • این نوع کالاها طول عمر و دوام و ماندگاری بالایی به خود اختصاص می‌دهند.

بازار خرید لوله آبیاری 10 میلیمتر

بازار خرید لوله آبیاری 10 میلیمتری بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا این محصول به عنوان استاندارد ترین نوع لوله ها در این زمینه معرفی می‌شود و همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردید جزو پرکاربردترین لوله‌ ها در صنعت کشاورزی به حساب می‌آید.

بازار خرید این نوع کالاها از جهت اینکه قیمت مناسبی به خود اختصاص می‌دهند نیز مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر می توان گفت قیمت مناسب انواع لوله آبیاری ۱۰ میلیمتری دلیل بسیار خوبی برای گستردگی بازار خرید این محصول در داخل و خارج از کشور شده است.

برای ایجاد قیمت های مناسب تر برای انواع لوله آبیاری 10 میلی متری امروزه از فرآیند های فروش اینترنتی استفاده می‌شود تا این کالاها به صورت مستقیم در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار گیرند و از این طریق رضایت مشتریان بسیار زیادی ایجاد گردد.

تماس با ما