جستجو کردن

فروشندگان لوله پلی اتیلن 4 بار در ایران

لوله پلی اتیلن 4 بار با کیفیت عالی در اندازه های درخواستی توسط فروشندگان معتبر و رسمی در بازار عرضه می شود. این لوله بسیار پر استفاده در صنعت کشاورزی و پروژه های ساختمانی و عمرانی می باشند. از درجه یک ترین مواد اولیه در کارخانه های سازنده تهیه می شوند. از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. فوق العاده مقاوم در برابر کشش، حرارت و فشار می باشند. بسیار منعطف و در عین حال سفت و سخت هستند. غیر قابل نفوذ بوده و با مواد خارجی دچار واکنش نمی شوند.

 فروشندگان لوله پلی اتیلن 4 بار در ایران

کاربرد لوله پلی اتیلن 4 بار

کاربرد لوله پلی اتیلن 4 بار لوله‌های پلی اتیلن در صنعت کشاورزی و در سیستم‌ آبیاری قطره‌ ای به کار برده می شوند. این لوله‌ها از سایز ۱۶ الی ۳۲ میلی متر با فشارهای کاری 2.5 , 4 و 6  بار توسط کارخانه های بزرگ تولید می گردند.

طول عمر این لوله ها با دانسیته پائین به دلیل مواد اولیه تولیدی آنها و بنا به شرایط و محیط استفاده از ۱۲ ال ۱۶ سال است. کاربرد لوله پلی اتیلن فوق العاده زیاد می باشد با توجه به کیفیتی که دارند استفاده های مختلفی از آنها می شود.

لوله آبیاری پلی اتیلن، لوله نواری شکل دریپر سرخود است که به راحتی و به سرعت نصب می‌ شود و از كارایی بالایی برخوردار است. این لوله به صورتی طراحی شده اند كه روزنه‌ها  ورودی آب، دریپر، لوله زیگزاكی كناری یك واحد یکپارچه را تشكیل می‌دهند.

استفاده از لوله پلی اتیلن ۴ بار یکی از رایج ترین روش ها در سال های اخیر به شمار می رود و در کشور ما نیز به لحاظ واقع شدن در مناطق بیابانی این روش با استقبال فراوانی روبه رو شده و کشاورزان این گزینه را مناسب ترین روش جهت زیر کشت بردن زمین های کشاورزی خود در مناطق خشک می‌دانند. استفاده از این لوله ها باعث صرفه جویی در میزان آب مصرفی خواهد شد.

در این روش آبیاری قطره‌ای با استفاده از لوله های آبیاری پلی اتیلن کل سطح زمین زیر کشت مرطوب نمی شود و از رشد علف های خودرو در اطراف تولیدات کشاورزی جلوگیری خواهد شد. میزان هدر شدن آب در این روش تقریبا صفر بوده، چرا که آب و مواد معدنی موجود در ان مستقیما به ریشه رسیده و باعث مرطوب ماندن محیط اطراف ریشه می‌شوند.

شرکت عرضه لوله پلی اتیلن 4 بار

 شرکت عرضه لوله پلی اتیلن 4 بار شرکت عرضه لوله پلی اتیلن ۴ بار این محصول را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کالا دارای نمایندگی رسمی و معتبر بوده و شرکت های بسیاری در جهت فروش این کالا در سطح کشور فعالیت دارند. امروزه این لوله ها به صورت عمده در سطح کشور تجارت می شوند و به بسیاری از کشور ها نیز صادر می گردند.

تماس با ما