جستجو کردن

فروشندگان نوار تیپ زیر خاک در بازار

نوار تیپ زیر خاک در حقیقت نوعی لوله مخصوص انتقال آب می باشد که بیشتر برای آبیاری بارانی و قطره ای از آن استفاده می شود. نوار تیپ زیر خاک، به گونه ای است که در زمانی که خالی از آب می باشد به صورت یک نوار دیده می شود ولی زمانی که آب درون آن جریان دارد، به شکل نوار در می آید. فروشندگان نوار تیپ این محصولات را از شرکت های معتبر خریداری می کنند، سپس به صورت رولی با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

فروشندگان نوار تیپ زیر خاک در بازار

قابلیت نصب نوار تیپ زیر خاک

قابلیت نصب نوار تیپ زیر خاک قابلیت نصب نوار تیپ در زیر خاک بسیار راحت می باشد و به گونه ای است که ابتدا مقداری از خاک زمین مورد نظر را کنار زده و لوله را در زیر آن نصب می کنند.

جنس نوار تیپ از نوع پلی اتیلن نرم می باشد به همین دلیل دارای انعطاف بالایی است و در برابر فشار های احتمالی مقاومت دارد همچنین این نوار ها به گونه ای ساخته می شوند که درون آنها هرگز رسوب نمی گیرد و جلبک رشد نمی کند و در برابر مواد شیمیایی مثل انواع کود های شیمیایی مقاوم است.

این نوار ها آب را در نزدیکی ریشه به گیاه می رسانند به همین دلیل از رشد علف های هرز جلوگیری می شود، در این روش هدر رفت آب صورت نمی گیرد. بسیار سبک وزن هستند به همین دلیل حمل و نصب آنها بسیار آسان انجام می شود، همچنین راندمان آبیاری با استفاده از نوار تیپ بسیار بالا بوده و میزان تولید محصول هم بالا است. این نوار ها نیازی به آب پر فشار ندارند، زیرا با جریان آب آهسته خیلی بهتر کار می کنند.

امروزه با وجود این نوار تیپ ها بخش زیادی از مشکلات و هزینه های کشاورزی که مربوط به آبیاری می باشند به حداقل رسیده است زیرا این نوارها با وجود ویژگی های خوبی که دارند در زمین های پست و ناهموار هم قابلیت نصب دارند.

مراکز عرضه نوار تیپ زیر خاک با کیفیت

مراکز عرضه نوار تیپ زیر خاک با کیفیت امروزه کارخانه های زیادی در کشور وجود دارند که به تولید نوار تیپ آبیاری مشغول هستند که از بهترین روش ها و دستگاه های پیشرفته در روند تولید استفاده می کنند. عرضه نوار زیرخاک در بسیاری از مراکز فروش وسایل کشاورزی موجود می باشد که در این مراکز انواع نوار تیپ با کیفیت های گوناگون وجود دارند. همچنین عرضه نوار تیپ زیر خاک به صورت مستقیم و به تعداد عمده از سوی کارخانه های تولید کننده هم صورت می گیرد که با قیمت مناسب تری نسبت به قیمت بازار می توان آنها را خریداری کرد.

تماس با ما