جستجو کردن

فروشگاه عرضه لوله 250 پلی اتیلن

لوله 250 پلی اتیلن جهت آبرسانی تاسیسات شهری و  خطوط و انشعاب انواع سیالات تولید شده و در فروشگاه های عرضه انواع لوله و ابزار آلات عرضه می گردد. لوله و اتصالات پارس پلاست و لوله های پلی اتیلن در سایز و کیفیت های مختلف تولید و استفاده می شوند.

فروشگاه عرضه لوله 250 پلی اتیلن

قطر انواع لوله پلی اتیلن

قطر انواع لوله پلی اتیلن لوله پلیکا 6 اینچ،لوله های پلی اتیلن در قطرهای مختلف توسط کارخانجات ایران تولید و در پروژه های خطوط انتقال آب صنعتی و خانگی به کار می روند و در فشارهایی 2 تا 400 بار قابل انتخاب هستند و امروزه بیشتر از لوله پلی اتیلن در تاسیسات آبرسانی شهری به دلیل مزیت ویژه آن استفاده می گردد.

قطر انواع لوله پلی اتیلن بسته به نیاز پروژه متفاوت است و از 1/6 تا 100سانتیمتر متغیر است و از نظر تحمل فشار اتمسفر به صورت زیر تقسیم می شوند:

  • 4 اتمسفر
  • 6 اتمسفر
  • 10 اتمسفر
  • 12/5 اتمسفر
  • 16 اتمسفر
  • فشار قوی یا فشار بالا

لوله پلی اتیلن با سایز 1/6 بیشترین استفاده را در صنایع کشاورزی دارند و در سیستم آبیاری قطره ای و تولید انواع محصولات گلخانه ای مانند خیار و گوجه استفاده می گردد و قدرت و دوام بالایی در برابر خوردگی از خود نشان می دهند.

لوله های پلی اتیلن بزرگترین سایز از نظر قطر بوده و برای انتقال آب با حجم و دبی بسیار بالا استفاده می شود و جهت انتقال آب به صورت زیر زمینی در پروژه های عظیم انتقال آب استفاده می گردد.

شرکت های وابسته به آب و فاضلاب و شهرداری  و کشاورزی بیشترین استقبال را از لوله های پلی اتیلن 250 جهت استفاده در پروژه تاسیسات شهری و منابع آب کشاورزی و آبیاری نموده اند.

فروشنده لوله 250 پلی اتیلن

فروشنده لوله 250 پلی اتیلن

  • لوله 250 پلی اتیلن از پر استفاده ترین سایزها در بین لوله های پلی اتیلن است که توسط فروشنده در انواع لوله های فاضلابی و فشار قوی جهت توزیع و انتقال آب و تاسیسات شهری استفاده می گردد.
    معتبرترین فروشنده لوله 250 در ایران انواع لوله های پلی اتیلن مرغوب در شاخه های 6 و 12متری را جهت استفاده در انواع کاربری ها را به خریدار پیشنهاد می دهد.شرکت های وابسته به آب و فاضلاب و شهرداری  و کشاورزی بیشترین استقبال را از لوله های پلی اتیلن 250 جهت استفاده در پروژه تاسیسات شهری و منابع آب کشاورزی و آبیاری نموده اند.لوله های پلی اتیلن فشار قوی در فشارهایی مختلف 4اتمسفر، 6 اتمسفر و 10 اتمسفر قابل سفارش هستند و از پر استفاده ترین لوله ها در بین مشتریان محسوب می گردند.لوله های پلی اتیلن در وزن و ضخامت های مختلف تولید می گردند که چند نمونه از مشخصات آن ها در زیر بیان شده است:

    1- لوله پلی اتیلن PE80 با قطر 25 سانتیمتر و فشار 4 اتمسفر و با وزن هر متر5/96 کیلوگرم.
    2- لوله پلی اتیلن PE100با قطر 25 سانتیمتر و فشار 4 اتمسفر و با وزن هر متر 4/83 کیلوگرم.
    3- لوله پلی اتیلن PE80 با قطر 25 سانتیمتر و فشار 6 اتمسفر و با وزن هر متر 8/59 کیلوگرم.
    4- لوله پلی PE100 با قطر 25 سانتیمتر و فشار 6 اتمسفر و با وزن هر متر 7/30 کیلوگرم.

تماس با ما