جستجو کردن

قیمت خرید لوله پلی اتیلن درجه یک

لوله پلی اتیلن درجه یک، یکی از مهم‌ترین اجزای لوله کشی است که در اندازه‌های متفاوت مطابق با نوع کار موجود می‌باشد و توسط مراکز معتبر با قیمت خرید مناسبی به فروش می‌رسد؛ این محصول توسط صنایع پتروشیمی تولید می‌شود و جنس این لوله، پلیمری است، که  برای مقاصد مختلف ساختمانی به کار می‌رود، این نوع اتصالات، قابلیت انعطاف‌پذیری دارند و می‌‌توان آن‌ها را در اشکال مختلفی تهیه نمود، زیرا این نمونه لوله، ازنظر اقتصادی و کیفیت مقرون به صرفه می‌باشد.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن درجه یک

کاربرد لوله پلی اتیلن درجه یک

کاربرد لوله پلی اتیلن درجه یک در گذشته، کار لوله‌کشی با استفاده از لوله‌های فلزی انجام می‌شد، که بسیار کاری وقت‌گیر و سخت بود، لوله‌های فلزی به کمک دستگاه جوشکاری به یکدیگر جوش می‌خورند و اغلب به اتصالات و آب‌بندی نیاز داشتند.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کار لوله‌کشی با وجود انواع لوله پلی اتیلن، آسان شده و مشکلات گذشته به خوبی رفع شده است.

لوله پلی اتیلن، در زمینه اتصالات ساختمانی کاربرد دارد و دلیل این امر کیفیت، تسریع کار و قیمت مناسب این نوع محصول می‌باشد.

کاربرد لوله پلی اتیلن به صورت مختصر عبارتند از: سیستم انتقال آبیاری از نوع قطره‌ای و بارانی برای باغ، اتصال ارتباطات برای ساختمان، پوشش کابل مخابراتی و فیبر نوری، استفاده در شبکه‌های گازرسانی و آب‌رسانی، خطوط انتقال محصولات نفتی، سیستم انتقال مایعات برای فاضلاب صنعتی، انتقال گاز فشرده برای کارخانه و موارد دیگر

انتقال این نمونه تاسیسات ساختمانی برای واحدهای مسکونی، دفاتر، مجتمع‌های تجاری، کارخانه، آزمایشگاه و همچنین پایانه‌های اتوبوس، فرودگاه، راه آهن، هتل و بیمارستان امکان‌پذیر می‌باشد.

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن درجه یک

 عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن درجه یک لوله پلی اتیلن درجه یک، توسط تولیدکنندگان این عرصه ساخته می‌شود، آن‌ها از توانایی و مهارت کارگران خود برای ساخت بهترین محصولات استفاده می‌کنند و به مراکز مختلف اتصالات لوله پلاستیکی در سراسر کشور عرضه می‌کنند, تا نیاز بازارهای داخلی و خارجی را برطرف نمایند.

لوله پلی‌اتیلن، به‌صورت کاملاً تخصصی تولید می‌شود و بهترین نوع آن شامل مزایای زیر می‌باشد:

  • وزن بسیار سبک
  • مقاومت بالا در برابر آفتاب و اشعه ماوراءبنفش
  • انعطاف‌پذیری مطلوب
  • سهولت تولید، استفاده سریع و آسان
  • کیفیت عالی و مقاومت در مقابل خوردگی، مواد شیمیایی و ضربه

کشور ایران، پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه تولید انواع لوله‌های پلی‌اتیلن دارد و به خوبی محصولات استاندارد و درجه یک خود را به بازار عرضه می‌کند.

انواع لوله پلی اتیلن تولیدی به شرح زیر می‌باشد:

  • لوله پلی اتیلن تک جداره و دوجداره
  • انواع لوله آبیاری
  • PEX
  • PERT

عرضه مستقیم لوله پلیمری، از طریق این مجموعه بازرگانی مجرب صورت می پذیرد، این نوع لوله نه ‌تنها برای انتقال آب، بلکه برای خطوط برق و ارتباطات نیز مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرد.

تماس با ما