جستجو کردن

قیمت فروش عمده لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

قیمت لوله پلی اتیلن غیر استاندارد بر اساس قطر و اندازه و کیفیت مواد اولیه متفاوت است. لوله پلی اتیلن، نوعی لوله از جنس پلی اتیلن است که جهت کابل کشی در صنایع برق و تلفن کاربرد دارد. در ادامه به بررسی ویژگی های این لوله پرکاربرد می پردازیم.

قیمت فروش عمده لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

قطر لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

قطر لوله پلی اتیلن غیر استاندارد لوله پلی اتیلن غیر استاندارد برخلاف نام آن از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است. این لوله ها در فرآیند اکستروژن به صورت شاخه ای یا کلافی طراحی و تولید می شوند. این لوله ها از قیمت مناسب تری به نسبت سایر انواع لوله پلی اتیلن دارا می باشند و به همین دلیل مورد توجه سایر صنایع مانند کشاورزی و برق است.

قطر لوله غیر استاندارد پلی اتیلن که بیشتر به عنوان کابل کاربرد دارد در انواع مختلفی تولید می شود. قطر این لوله ها از سایز 16 میلیمتری تا سایز های 110 میلیمتری وجود دارد. لوله پلی اتیلن کاربرد های بسیاری دارد مانند کابل کشی برق و کابل کشی تلفن. مشتریان اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن دارند باید به نکاتی توجه کنند که به شرح زیر است:

  • قطر لوله : باید به قطر لوله مورد نیاز توجه داشت و براساس آن اقدام به خرید کرد.
  • فشار لوله: باید براساس نیاز خود در صنعت، بررسی کرد که به لوله با چه سطح فشاری نیاز دارند.

برای مثال در سیستم آبیاری در قطر 90 میلیمتر با فشار 6 اتمسفر مورد استفاده قرار می گیرد و در لوله های با قطر بالاتر از 90 میلیمتر، 8 اتمسفر فشار را تحمل می کند.

قیمت خرید انواع لوله پلی اتیلن غیر استاندارد

قیمت خرید انواع لوله پلی اتیلن غیر استاندارد لوله پلی اتیلن به جهت قابلیت هایی که دارد کاربرد های گوناگونی در کابل کشی برق و تلفن و همچنین سیستم آبیاری کشاورزی دارد. از عوامل مهمی که این لوله ها در صنعت استفاده می شود، مقاومت بالا در کنار هزینه پایین آن است.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن متناسب با کیفیت، نوع، قطر و فشار تحمل کننده متفاوت است و می توان از این نمایندگی فروش استعلام قیمت انواع لوله پلی اتیلن دریافت کرد.

امروزه فروش انواع لوله پلی اتیلن به علت مزایای آن به نسبت سایر لوله ها رو به افزایش رفته است. از مزایای لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با توجه به انعطاف بالا و نارسانا بودن، این لوله ها در صنایع کابل کشی مورد استفاده قرار می گیرد
  • عدم نفوذ آب به داخل آن
  • مقاوم در برابر سایش و ترک خوردگی

جهت خرید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد در انواع و ضخامت های مختلف، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و براساس نوع محصول مورد نیاز، سفارش خود را انجام دهید.

تماس با ما