جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن در عراق

لوله پلی اتیلن قابلیت های فراوانی در زمینه صنعت و آبرسانی دارد که سایزهای متفاوتی را در بر می گیرد. لیست جدیدترین قیمت فروش لوله پلی اتیلن در عراق از طریق کارشناسان این مجموعه قابل استعلام می باشد.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن در عراق

سایزهای متفاوت لوله پلی اتیلن

سایزهای متفاوت لوله پلی اتیلن لوله پلی اتیلن از مواد پلیمری و پلاستیکی تولید شده است که فاقد مواد مضر می باشد. سایزهای این لوله با توجه به نوع مصرف متفاوت هستند که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

  • 16 میلی متر
  • 25 میلی متر
  • 50 میلی متر
  • 90 میلی متر
  • 125 میلی متر
  • 200 میلی متر

حداکثر سایز این لوله تا 630 میلی متر می رسد. معمولا اندازه لوله پلی اتیلن را بر اساس میلی متر محاسبه می کنند؛ البته در جدول استانداردهای جهانی اینچ واحد اصلی آن می باشد. هر کدام از موارد ذکر شده از نظر طول، سطح مقطع و ضخامت با یکدیگر متفاوت می باشند.

سایز لوله پلی اتیلن مشخص کننده نوع کاربرد آن است که در حوزه کشاورزی از اندازه های کوچک مانند 16 میلی متر استفاده می شود. سیستم زهکشی، آبرسانی و گازرسانی شهری و روستایی، سیستم فاضلاب شهری و روستایی، کاور کردن کابل های مخابراتی از مهم ترین مصارف این محصول به شمار می روند.

مدل و رنگ لوله ها نیز گوناگون است و برخی از آنها در جداره بیرونی صاف و برخی دیگر مانند لوله کاروگیت موج دار می باشد. لوله های موج دار گزینه خوبی برای کانال های زیرزمینی می باشند. این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار داخلی و عوامل بیرونی مانند ضربه و سایش از خود بروز می دهند.

صادرکننده لوله پلی اتیلن به عراق

صادرکننده لوله پلی اتیلن به عراق ایران بزرگترین صادرکننده لوله پلی اتیلن به کشورهای مختلف همچون عراق می باشد. به دلیل کیفیت بالایی که محصولات داخلی از خود بروز داده اند به صادرات و عرضه آنها در عرصه بازار بین المللی پرداخته شده است.

تولیدکنندگان داخلی با استفاده از تکنولوژی روز و با استفاده از مهندسان مربوطه بهترین لوله ها را تولید و علاوه بر توزیع در بازار داخلی به پخش آنها در بازار خارجی و در بین مصرف کنندگان می پردازند. عراق از همسایگان ایران است که محصولات زیادی را از این کشور وارد می کند.

دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس خواستار این محصول به صورت عمده می باشند که قیمت های ارزانی را به خود اختصاص می دهد. حمل و نقل این محصول بسیار محتاطانه انجام می شود و لوله ها بدون آسیب وارد بازار خارجی می شوند. صادرات این محصول موجب رونق تولید کارخانه های صنعتی شده و ساخت لوله های پلی اتیلن در اندازه های گوناگون را افزایش می دهد.

تماس با ما