جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 2/5 در نمایندگی

لوله های پلی اتیلن جایگزین مناسبی برای انواع لوله های قدیمی و فلزی می باشند و نسبت به آنها مزیت های فراوانی دارند که باعث شده امروزه کاربرد وسیعی در صنایع مختلف داشته باشند؛ به طوری که این روزها شاهد تولید انواع این محصول در حجم قابل ملاحظه ای هستیم که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشورهای اطراف نیز صادر می شود. یکی از انواع پرفروش آن لوله پلی اتیلن 2/5 بوده و با توجه به کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت فروش لوله پلی اتیلن 2/5 در نمایندگی

مقاومت لوله پلی اتیلن 2/5

مقاومت لوله پلی اتیلن 2/5 مقاومت لوله پلی اتیلن 2/5  نسبت به ضربه و فشار بسیار بالاست و در برابر شرایط مختلف جوی و محیطی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و از دیگر ویژگی های آن عبارتند از: مقاوم بودن در برابر اسیدها و بازها، در برابر پوسیدگی و خوردگی بسیار مقاوم است. در برابر نور خورشید مقاومت خوبی دارد. دارای وزن سبکی بوده و حمل و نقل آن به آسانی انجام می شود. نصب و اجرای راحتی دارد. دارای دوام بالا و عمر طولانی می باشد.

مهمترین کاربردهای لوله پلی اتیلن 2/5 در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، سیستم های فاضلاب صنعتی، شبکه های گازرسانی و زهکشی، شبکه های فاضلاب شهری و روستایی و سیستم های لایروبی می باشد.
لوله 2/5 تا 16 آبیاری قطره ای بیشترین مصرف را در صنعت کشاورزی دارد و این لوله ها بدون خط بوده و یکدست سیاه هستند و لوله های گازی دارای نواری زرد رنگ و لوله های مورد استفاده برای انتقال آب دارای نوار آبی رنگ می باشند.

فروشندگان لوله پلی اتیلن 2/5 در خارج

فروشندگان لوله پلی اتیلن 2/5 در خارج فروشندگان لوله 2/5 از فروش این محصول سود بسیار خوبی می برند؛ چرا که همانطور که می دانید این محصول در صنایع مختلف استفاده بسیاری دارد و خریداران زیادی داشته که این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسبی تهیه می کنند و در خرید و فروش هایی که به صورت عمده صورت می گیرد، قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.
یکی از مراکز فروش انواع لوله پلی اتیلن با کیفیتی مطلوب همین شرکت می باشد و برای اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

لوله های پلی اتیلنی در انواع تک جداره و دوجداره در کارخانه ها تولید می شوند که هر کدام دارای خصوصیات و کاربرد متفاوتی می باشند و انواع این محصول در شرکت های تولیدکننده با استفاده از بهترین مواد اولیه و طبق استاندارهای لازم و توسط تکنولوژی مدرن تولید و عرضه می گردد.

تماس با ما