جستجو کردن

قیمت فروش لوله 16 آبیاری در بازار

قیمت لوله 16 آبیاری قطره ای در بازار متفاوت است و بستگی به مسائل گوناگونی دارد. لوله پلی اتیلن یکی از انواع لوله می باشد که در جاهای مختلف از آن استفاده می شود.

قیمت فروش لوله 16 آبیاری در بازار

مقاومت لوله 16 آبیاری در برابر خورشید

مقاومت لوله 16 آبیاری در برابر خورشید  لوله لودن با نام شیلنگ آبیاری قطره ای یا لوله ۱۶ نیز بین کشاورزان رایج است.

از لوله لودن بیشتر در سیستم های آبیاری قطره ای استفاده می شود. لوله پلی اتیلن لودن در سایزهای مخصوص و محدودی تولید می شوند. به طور کلی مصرف سایز های ۱۶ و ۲۰ میلیمتر (قطر) لوله لودن بیشتر از سایر سایزهای آن است. لوله لودن در سیستم آبیاری قطره ای نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

یکی از مهمترین خواصی که لوله آبیاری قطره ای داراست، خاصیت مقاومت لوله 16 در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) است. به دلیل این که لوله‌ های آبیاری قطره ای لودن معمولاً بر روی زمین پهن می شوند و در معرض مستقیم تابش آفتاب قرار دارند، این خاصیت بیشتر خودنمایی می کند. لوله های لودن غیر استاندارد در معرض اشعه خورشید دچار فرسودگی می شوند و به مرور زمان از بین می روند. به خاطر همین ، هنگام خرید لوله لودن دقت نمایید که لوله ای استاندارد و با کیفیت خریداری نمایید.

عرضه کننده لوله 16 آبیاری

عرضه کننده لوله 16 آبیاری لوله 16 آبیاری در صنعت کشاورزی کاربرد داشته و عمدتا برای آبیاری تحت فشار استفاده می گردد.

این لوله ها معمولا تک جداره هستند و در بازار تحت عنوان قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره 16 میلیمتری شناخته می شوند. این لوله ها  فشاری بالغ بر 4 بار(اتمسفر) را در سیستم های آبیاری تحمل می کنند.

لیست قیمت  لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری معمولا برای شهر هایی که کشاورزی صنعت اصلی شهر است اهمیت دارد.

عرضه لوله آبیاری در سراسر ایران از سوی این مراجع انجام می پذیرد:

کارخانه های تولیدی

شرکت های بازرگانی

نمایندگی های شرکت ها

فروشگاه های عمده فروشی

وب سایت های اینترنتی

موارد گفته شده مشغول به فروش عمده می باشند.  اما سوال اصلی این است که کدامیک قیمت مناسب تری داشته و خرید از آن ها بسیار آسان و سریع می باشد؟

کارخانه که تولید کننده اصلی به شمار می رود و قیمت های مناسب تری دارد. اما ممکن است کارخانه در شهر یا شهرستان محل زندگی نباشد و یا دسترسی به آن بسیار دشوار باشد. به همین دلیل این وب سایت که بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع لوله پلی اتیلن است، با عرضه مستقیم این محصول از کارخانه و با حذف واسطه ها انواع لوله پلی اتیلن را با پایین ترین قیمت به فروش می رساند.

بازار خرید انواع لوله پلی اتیلن در کشور به دلیل این که، محصولات کیفیت بالایی دارند، رونق خوبی دارد.

لوله پلی اتیلن انواع گوناگونی دارد که عبارتند از:

لوله پلی اتیلن آبیاری

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلی اتیلن فاضلابی

لوله پلی اتیلن برق

شما در هر شهری که ساکن هستید، می توانید انواع مختلف این محصولات را از طریق این وب سایت خریداری کنید.

تماس با ما