جستجو کردن

قیمت فروش یک متر لوله پلی اتیلن در نمایندگی

لوله های پلی اتیلن از پر کاربرد ترین لوله های در صنعت کشاورزی، آبرسانی شهری و روستایی، لوله کشی ساختمان و… می باشند.

بسته به اینکه لوله برای چه هدفی به کار رود ویژگی های مختص به خود را دارد. فشار کاری از مهمترین این ویژگی ها به شمار می رود. این پارامتر، به همراه لوله در قالب یک جدول با عنوان جدول اطلاعات فنی لوله ارائه می گردد.

در این مطلب به تحلیل مسائلی همچون قیمت یک متر لوله پلی اتیلن در نمایندگی فروش پرداخته شده است.

قیمت فروش یک متر لوله پلی اتیلن در نمایندگی

فشارکاری یک متر لوله پلی اتیلن

فشارکاری یک متر لوله پلی اتیلن دو پارامتر در سیستم لوله کشی مطرح است که گاها آنها را به اشتباه، جایگزین یکدیگر می کنند. فشار کاری یک متر لوله پلی اتیلن و فشار کاری کل سیستم.

فشار کاری کل سیستم، پارامتری بر حسب متر است. اگر ارتفاع در هر نقطه ای از مسیر لوله کشی با سطح سیال مورد نظر درون منبع را محاسبه نموده و افت فشارهایی که بین این دو نقطه وجود دارد را از آن کم کنیم، فشار کل سیستم به دست می آید. به این ترتیب، فشار کار در نقاط مختلف، متفاوت بوده و یک پارامتر متغیر می باشد.

اما فشار کاری لوله، یک پارامتر ثابت بوده که به مشخصات هندسی لوله و همچنین جنس آن وابسته است. کاربرد آن هم در این رابطه، اثر گذار می باشد. این موضوع سبب اعمال ضریبی، به نام ضریب اطمینان در محاسبات مربوط به لوله گردیده است.

یکی از اصول اساسی در سیستم های آبیاری و لوله کشی آبرسانی، فشار سیستم نباید بیشتر از فشار کاری لوله باشد. در غیر این صورت، لوله دچار ترک و شکستگی خواهد شد.

دو نوع فشار لوله پلی اتیلن وجود دارد که عبارتند از فشار مجاز و فشار اسمی.

فشار اسمی که بر حسب کیلو گرم بر سانتی مربع بیان می شود، فشاری است که بر اساس یک سری استاندارد و در دمای بیست درجه سانتی گراد، تعیین می گردد. نماد بیان این فشار، PN است. فشار های اسمی نیم، یک، یک و شش دهم، دو و نیم، چهار، شش، ده، شانزده، بیست و پنج و چهل کیلوگرم بر سانتی متر مربع

از متداولترین آنها است.

فشار کاری لوله عبارت است از بالاترین فشاری که لوله تحت آن قرار می گیرد. در بیست درجه سانتی گراد، هر دو فشار اسمی و کاری برابر هستند.

توزیع کننده یک متر لوله پلی اتیلن در بازار

توزیع کننده یک متر لوله پلی اتیلن در بازار این سایت به عنوان عرضه کننده انواع لوله های پلی اتیلن در بازار، طیف وسیعی از آنها را در سراسر کشور به صورت عمده توزیع می کند.

در توزیع یک متر لوله پلی اتیلن، نوع لوله، فشار کاری، متراژ و کارخانه سازنده بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارند. نوع خرید نیز به همین شکل است. خرید مستقیم و بی واسطه، قیمت ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

تماس با ما