جستجو کردن

قیمت لوله آبیاری قطره ای 16 پلی اتیلن

قیمت لوله آبیاری قطره ای 16 پلی اتیلن را از تولید کننده این محصول که بهترین مواد اولیه رابرای ساخت این لوله استفاده می کند با پایین ترین مقدار ممکن استعلام نموده و کسانی که به اشکال مختلف با این لوله پلی اتیلن سر و کار دارند می توانند نیاز خود را به طور مستقیم از این تولید کننده تامین نمایند.

معرفی انواع لوله آبیاری قطره ای

قیمت این لوله برای صادر کنندگان این محصول نیز بسیار حائز اهمیت است و آنها می‌توانند با اخذ قیمت مناسب برای این محصول در داخل کشور و ارائه آن به بازارهای خارج سود مناسبی از این تجارت به دست آورند.

سیستم های آبیاری قطره ای از روش های آبیاری میکرو است که در آن آب از طریق قطره چکان ها به صورت قطره یا جوی های کوچک به سطح خاک اعمال می شود؛ میزان تخلیه آلاینده ها در این روش کم است بنابراین می توان از این روش آبیاری در انواع خاک استفاده کرد.

برای آبیاری قطره ای می توان از انواع مختلف لوله استفاده کرد که می توانند مسیر مناسبی را برای هدایت جریان آب فراهم سازند با این وجود نوع پلی اتیلنی این محصول بسیار پرکاربرد است زیرا دارای مزیت هایی است که در انواع لوله های دیگر وجود ندارد.

قیمت لوله آبیاری قطره ای 16 پلی اتیلن

لوله آبیاری پلی اتیلن می تواند قطرهای بسیار متفاوتی داشته باشد اما برای این که آب به مقدار مناسب و تحت فشار کنترل شده در اختیار گیاهان قرار گیرد بهتر است از بهترین آن برای این کار استفاده شود که به طور معمول لوله سایز 16 پلی اتیلن است که هم تحمل فشار آب را به خوبی دارد هم این که می تواند انواع تجهیزات آبیاری از قبیل قطره چکان ها را روی ان نصب کرد و در کنار همه این موارد دارای انعطاف پذیری بالایی است که می تواند به راحتی در مسیرهای غیر مستقیم مورد استفاده قرار گیرد.

انواع مختلف لوله های آبیاری پلی اتیلنی اغلب به رنگ سیاه هستند و در برخی از آنها از نوارهای رنگی برای شناسایی نوع لوله و کاربرد مشخص ان استفاده می شود تا باعث شود بین انواع این محصول از نظر کاربرد تفاوت و تمایز ایجاد گردد.

معرفی انواع لوله آبیاری قطره ای

نکات مهم قبل از انتخاب لوله آبیاری

این که کشاورز یا باغدار به فروشگاه عرضه کننده این لوله آبیاری قطره ای مراجعه کند و آن را تهیه کند ایده مناسبی نمی باشد بلکه باید به مجموعه ای از عوامل در این زمینه توجه شود تا بتوان بهترین این لوله را خریداری نمود و از ان استفاده بهتری نمود؛ برخی از نکات مهم که قبل از انتخاب این لوله باید مورد توجه قرار بگیرد به طور بسیار خلاصه عبارتند از :

قطر لوله باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و اگر قصد اتصال قطره چکان به آن را دارید بهتر است سایز 16 این لوله را انتخاب کنید زیرا بهترین گزینه برای ایجاد این سیستم آبیاری است.

انواع لوله آبیاری باید از مواد تازه ساخته شده باشد تا به این ترتیب بیشتر نرم و انعطاف پذیر باشد به خصوص این که یکی از دلایل استفاده از این لوله ها با این قطر همین خاصیت انعطاف پذیری آنها می باشد در غیر این صورت و در صورت استفاده از مواد بازیافتی در ساخت آنها این لوله به راحتی می شکند.

لوله ها قبل از انتخاب باید از نظر عدم مسدود بودن به طور کامل بررسی شوند و قبل از این که در سیستم آبیاری مورد استفاده قرار گیرند از این لحاظ اطمینان حاصل شود تا باعث ایجاد خسارت زیاد و باز کردن مجدد سیستم نشود.

این لوله ها باید به طور کامل از نظر ترک خوردگی و عدم وجود سوراخ مورد برسی قرار گیرند و کوچکترین هر یک از این مواد در آنها وجود نداشته باشد.

نکات مهم قبل از انتخاب لوله آبیاری

ویژگی پرکاربردترین لوله آبیاری قطره ای

پرکاربردترین لوله آبیاری قطره ای دارای ویژگی هایی است که باعث شده مناسب ترین نوع لوله برای استفاده در سیستم های آبیاری قطره ای باشد و به همین جهت است که این لوله نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا به میزان بسیار بالایی مورد استفاده قرار بگیرد و یکی از رایج ترین لوله های آبیاری در کشت بسیاری از گیاهان و درختان به ویژه گیاهان جالیزی باشد؛ برخی از این ویژگی ها به طور خلاصه عبارتند از :

  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ساخته شده است و بسیار محکم است به نحوی که در برابر ضربه و سوراخ شدن بیشتر مقاومت می کند.
  • مقاومت بی نظیر در برابر مواد شیمیایی و کودهایی که معمولاً در زمین های کشاورزی استفاده می شوند دارد و می توان آن را به مدت بسیار طولانی روی سطح زمین قرار داد یا دفن کرد و در کل نسبت به هر شرایط آب و هوایی و محیطی مقاوم است.
  • طراحی منحصر به فرد دارد و اتصال فوق العاده محکمی به انواع اتصالات را ایجاد می کند همچنین در محل اتصالات نیز دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و مهم تر از همه این که در محل اتصال به وسایل مختلف دارای کمترین میزان نشتی است.
  • امکان اتصال ان به لوله های با قطر بزرگتر وجود دارد همچنین امکان انشعاب گیری به وسیله آن از این لوله ها فراهم می باشد.
  • با وجودی که از پلاستیک است اما سطح زبر و خشن زمین های کشاورزی در سطح یا زیر زمین نمی تواند باعث ایجاد سایش در آن شود و به همین خاطر بسیار بادوام و ماندگار است.

مرکز فروش لوله آبیاری قطره ای 16

مرکز فروش لوله آبیاری قطره ای 16 پلی اتیلن جهت تامین نیاز فراوان صنعت کشاورزی به این لوله اقدام به عرضه عمده آن با قیمتی بسیار مناسب کرده است و ان را به صورت کلاف های چند ده متری در اختیار خریداران قرار می دهد؛ خریداران این محصول کشاورزان، باغداران، فروشگاه های عرضه انواع تجهیزات آبیاری و صادر کنندگان هستند که می توانند نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب از این مرکز تامین کنند.

این مرکز فروش سایت فروش خود را راه اندازی کرده و خریداران می توانند با مراجعه به همین وب سایت انواع مختلف این لوله را با کیفیت های متفاوت مشاهده و خرید را در مراجعه به این سایت و با کمترین هزینه انجام دهند تا به این ترتیب هم بهترین سیستم آبیاری قطره ای را راه اندازی کنند هم این که در صورت فروش و صادرات ان بتوانند رضایت مشتریان خود در داخل و خارج کشور را به خوبی تامین نمایند و در عین حال تجارت این محصول بتواند برای آنها سود و درآمد خوبی هم به همراه داشته باشد

تماس با ما