جستجو کردن

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 800 در کشور

لوله پلی اتیلن در ابعاد گوناگون از مواد اولیه پلاستیکی ساخته شده و کاربردهای فراوانی دارد. مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 800 در کشور به پخش این محصول در بین مشتریان داخلی و خارجی می پردازند.

مراکز عرضه لوله پلی اتیلن 800 در کشور

ویژگی لوله پلی اتیلن 800 چیست؟

ویژگی لوله پلی اتیلن 800 چیست؟ لوله پلی اتیلن 800 از لوله های کاروگیت به حساب می آید که از کاربردهای آن می توان انتقال سیالات فاضلابی، آبروهای کوچک، پساب مسکونی و صنعتی و… را نام برد. مهم ترین ویژگی های این لوله به شرح زیر است:

  • انتقالات سیالات سنگین
  • فاضلاب زیر سطحی
  • مقاومت در برابر ضربات و سایش
  • فشار کار بالا
  • طول عمر و ماندگاری بالا

این لوله ضخامت بالایی دارد و مدیریت خوبی در سیستم شهری و فاضلابی به وجود می آورد. از این لوله ها می توان به عنوان کانال های زیر زمینی در شهر و روستا استفاده کرد که در برابر سطح خاک بسیار مستحکم است. استفاده از لوله های پلی اتیلن در سطح زمین، مشکلی از لحاظ تابش نور خورشید در آنها ایجاد نمی کند.

جداره خارجی لوله 800 دارای حلقه های متعدد است که حجم خاک را به خوبی تحمل می کند. لوله پلی اتیلن وزن بسیار سبکی دارد و نصب آن آسان می باشد. مهم ترین ویژگی لوله پلی اتیلن قیمت پایین آن است که توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. در صنایع مختلف از این لوله ها در حجم بالایی استفاده می شود که روند هدایت سیالات را سرعت بخشیده و در نتیجه سرعت ساخت دیگر محصولات را بهبود می بخشد.

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن 800 در ایران

تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن 800 در ایران ایران دارای تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن 800 است که ساخت محصولات خود را بر اساس نیاز بازار و تکنولوژی پیشرفته انجام می دهد. در برخی شهرهای صنعتی کشور شاهد کارخانجات تولید این محصول هستیم که برندهای مختلفی را تشکیل داده اند.

این مراکز دارای بهترین ماشین آلات و دستگاه های تخصصی هستند که با حجم انبوهی انواع لوله را تولید می کنند. مدیریت صحیح و بهره گیری از مهندسان نخبه موجب شده تا این محصولات به دیگر کشورها نیز صادر شود. به جرات می توان گفت این دست از لوله ها بیشترین سهم را در بین محصولات مشابه به خود اختصاص داده اند.

برخی از تولیدکنندگان مواد اولیه خود را از بهترین نقاط جهان تهیه می کنند و لوله های مرغوبی را روانه بازار داخلی می کنند. ماده اصلی تشکیل دهنده این لوله مواد پلیمری و پلاستیکی خام است که معمولا دارای رنگ سفید هستند. کاربرد گسترده ای که این محصول دارد موجب شده تا تنوع بالایی از نظر ابعاد طولی، ضخامت، قطر، رنگ و… در ساخت این محصولات لحاظ شود.

تماس با ما