جستجو کردن

مراکز فروش لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار

لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار یکی از پرفروش‌ ترین انواع لوله های پلی اتیلن می باشد که در صنایع آب و فاضلاب و شبکه های آبرسانی کشاورزی بسیار کاربرد دارد. این لوله که در بازار با نام لوله آبرسانی شناخته می‌ شود، مزایای زیادی داشته که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

مراکز فروش لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار

علت استفاده از لوله پلی اتیلن 4 اینچ

علت استفاده از لوله پلی اتیلن 4 اینچ اتصالات لوله پی وی سی جزو آن دسته از لوله های پرکاربرد بوده که در حال حاضر به راحتی توانسته جای لوله های فلزی و چدنی را بگیرد.

این لوله ها در انواع مختلفی تولید شده که یکی از انواع آن، لوله های پلی اتیلن ۴ اینچ می باشد. لوله 4 اینچ که مطابق با استانداردهای جهانی و از مواد پلی اتیلن pe۱۰۰ تولید می شود استحکام بالایی داشته و عموماً دارای یک نوار آبی رنگ بر روی دیواره خارجی خود می باشد.

مهمترین کاربرد لوله پلی اتیلن ۴ اینچ، در مصرف آب رسانی است به طوری که در سیستم های آتش نشانی یا خنک کننده ها نیز از این لوله ها استفاده می شود. همچنین یکی از مهمترین کاربردهای این لوله ها در سیستم های انتقال آب و فاضلاب و استفاده در خطوط آبرسانی شهری و روستایی می باشد.

توجه داشته باشید مهمترین علت استفاده از لوله پلی اتیلن ۴ اینچ، دیوار های یکنواخت و صاف آن بوده که این امر موجب می شود برای انتقال مایعات بسیار مناسب باشد و ذرات معلق جامد و ساینده به راحتی از این لوله ها عبور کند.
همچنین دارای طول عمر بالا بوده و ترک خورده نمی شود و اگر به صورت مناسب نصب گردد، تا مدت زمان های طولانی نیاز به تعمیر نخواهد داشت.
علاوه بر این باید بدانید از دیگر علل استفاده از این لوله ها، می توان به مقاومت آن در برابر عوامل مکانیکی چون فشار، خمش و ارتعاشات زمین اشاره کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار

قیمت لوله پلی اتیلن 4 اینچ 10 بار در خصوص قیمت لوله پلیکا زنجان باید بدانید به طور کلی این لوله ها از قیمت کمتری نسبت به دیگر انواع لوله های بازار برخوردار بوده که شاید همین امر یکی از مهمترین دلایل رونق خرید و فروش محصول می باشد.
طبیعتاً وجود انواع مختلف این لوله ها در بازار همچون لوله پلی اتیلن 4 اینچ موجب شده است که این نوع محصول نیز قیمت‌ های مختلفی داشته باشد.

از طرفی باید توجه داشته باشید که وزن و طول کلاف لوله ها نیز در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. اما به طور کلی از آنجایی که قیمت این محصول کاملاً مناسب است استفاده از آن موجب کاهش هزینه‌ ها یک پروژه می شود.

تماس با ما