جستجو کردن

مرجع فروش نوار تیپ ضد رسوب

نوار تیپ ضد رسوب چیست و در چه صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد؟ کارآیی عمده و صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از این نوارها موجب شده طی سالهای اخیر روند خرید و سفارش این محصول افزایش یابد. این مرکز را می توان به عنوان مرجع فروش مستقیم انواع نوار تیپ با قیمت ارزان و رقابتی معرفی نمود که بهترین برندهای تولیدی را به خریداران عمده عرضه می دارد.

مرجع فروش نوار تیپ ضد رسوب

کارایی نوار تیپ ضد رسوب چیست؟

کارایی نوار تیپ ضد رسوب چیست؟ نوار تیپ از جمله تجهیزات آبیاری مدرن در صنعت کشاورزی است که اغلب مناسب برای کشت های ردیفی است. این نوع آبیاری برای کشت گیاهان ردیفی مانند کلم، کاهو، فلفل و … مناسب است. همچنین می توان برای کشت زراعی محصولاتی مانند گندم، جو و ذرت از این شیوه آبیاری بهره زیادی برد.
کارآیی نوار ضد رسوب به این صورت است که آب از طریق نفوذ عمقی در خاک به ریشه گیاه منتقل می شود که در این صورت بخش کوچکی از خاک خیس شده و صرفه جویی زیادی در میزان آب مصرفی صورت می پذیرد.
نوار تیپ های تولیدی به دو صورت درز دار و پلاک دار قابل تهیه هستند. انواع نوار تیپ ضد رسوب پلاک دار همراه با یک قطره چکان قابل تنظیم می باشد. در حالی که برای مدل های درز دار، بجای قطره چکان ها از درزهایی به شکل زیک زاک استفاده می کنند که موجب شکست فشار آب و خروج قطرات آب از درز ها می شود.

کارخانه تولید نوار تیپ ضد رسوب در ایران

کارخانه تولید نوار تیپ ضد رسوب در ایران تولید نوار تیپ با هدف صرفه جویی در مصرف، رونق صنعت کشاورزی نوین، تولید انواع محصولات بدون محدودیت و … صورت می گیرد. در ایران به واسطه روند رو به رشد کشاورزی در نقاط مختلف، تنوع تولید و استفاده از این محصولات امری اصولی به شمار می آید. همچنین باید اشاره کرد که بهره گیری از نوار تیپ ضد رسوب مزایای بیشماری را به همراه دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • وزن سبک و امکان حمل و نقل آسان آنها
  • امکان استفاده در تمامی زمین های کشاورزی و جالیزها
  • کمک به افزایش بازدهی محصول
  • مقاومت در برابر نور خورشید، کودهای شیمیایی و دیگر عوامل محیطی
  • کمک به جلوگیری از رشد علف های هرز در زمین کشاورزی

کارخانه های تولیدی نوار تیپ ها را با ضخامت مختلف تولید می کنند اما پرکاربردترین آنها مدل هایی با ضخامت 175 و 200 میکرون با ویژگی فاصله آبدهی 20 سانتی متری هستند. در ایران خرید عمده و سفارش مستقیم این محصولات با شیوه های مختلفی صورت می گیرد.
در این مرکز انواع جدیدترین نوار تیپ ضد رسوب و مدل های پرمصرف موجود بوده و با قیمت مناسب به مشتریان، فعالین بازار و خریداران عمده عرضه می گردد.

تماس با ما