جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن تک جداره از جمله لوله های پرکاربرد در بسیاری از صنایع می باشند که به دلیل مزایای آن به نسبت سایر لوله ها اهمیت ویژه ای دارد. لوله پلی اتیلن از مواد پلیمری مرغوب ساخته شده است و طی فرآیند اکستروژن تولید می شوند. نمایندگی های فروش لوله پلی اتیلن در سطح کشور وجود دارند که این محصول را با بهترین قیمت عرضه می کنند.

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن تک جداره

نحوه اتصال لوله پلی اتیلن تک جداره

نحوه اتصال لوله پلی اتیلن تک جدارهاتصالات لوله پی وی سی از جمله لوله های پلیمری می باشد که بسیار پرکاربرد بوده و قابلیت های فراوانی دارد.

نحوه اتصال لوله پلی اتیلن به دو صورت انجام می گیرد که به شرح زیر می باشد:

  • جوشکاری و حرارتی: این روش به گونه ای است که با استفاده از دستگاه های خاصی دو سر لوله را حرارت داده و پس از نرم شدن لوله، آن ها را به هم اتصال می دهند.
  • اتصالات مکانیکی: در این روش، اتصالاتی وجود دارد که با استفاده از آن ها لوله ها به هم متصل می شوند مانند فلنج ها و اتصالات کوپلینگ یا اتصالات فشاری

یکی از روش های اتصال حرارتی، جوش الکتروفیوژن می باشد. در این روش لوله ها را به شکل لب به لب، جوش زینی و جوش سوکتی به یکدیگر جوش می دهند. هم چنین در این روش، لوله ها را با استفاده از حرارت، گرم کرده و به دلیل خاصیت مذاب شدن لوله پلی اتیلن، در محل اتصال دو سر لوله، لوله ها با یکدیگر مخلوط شده و می چسبد و پس از قطع حرارت دهی، سرد می شوند. این روش، دستگاه و تجهیزات پیچیده ای دارد ولی عملکرد بالایی در زمینه اتصال دارد که باعث می شود هیچگونه نشتی مشاهده نشود.

در زمینه اتصال لوله پلی اتیلن باید به مواردی توجه کرد که در این جا شرح داده می شود:

  • اتصالات باید طبق استاندارد های موجود انجام شود.
  • اتصالات توسط افراد متخصص و کارشناس صورت گیرد.
  • موارد ایمنی رعایت گردد.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن تک جداره

قیمت انواع لوله پلی اتیلن تک جداره قیمت انواع لوله پلیکا زنجان متناسب با نوع تکنولوژی ساخت و طراحی آن متفاوت است. لوله پلی اتیلن جهت کاربرد های مختلفی طراحی شده که متناسب با آن خاصیت های گوناگونی دارد مثل مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر ضربه بالا  که می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد.

خریداران لوله پلی اتیلن باید قبل از خرید این محصول به نوع استفاده از آن توجه داشته باشند تا لوله پلی اتیلن مناسب با کار خود سفارش دهند. برای این منظور می توان به این نمایندگی فروش مراجعه کرد و با بررسی انواع لوله پلی اتیلن تک جداره و قابلیت های متفاوت آن، محصول مورد نظر خود را خریداری کرد.

تماس با ما