جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن سایز 75

 امروزه استفاده از پلیمرهایی مانند پلی اتیلن در ساخت لوله ها باعث ایجاد ابزارهای بسیار مناسب برای انتقال مایعات شده است. این لوله ها در سایز های مختلف و استاندارد های گوناگون به بازار عرضه شده اند. لوله پلی اتیلن سایز 75 یکی از انواع مختلف سایز لوله می باشد. ویژگی لوله پلی اتیلن سایز 75 چیست  و چگونه می توان این محصول را از نمایندگی این محصول تهیه کرد؟

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن سایز 75

ویژگی لوله پلی اتیلن سایز 75

ویژگی لوله پلی اتیلن سایز 75

انتقال آب و مایعات سیال از جمله کاربردهای انواع لوله ها می باشد. در گذشته این لوله ها از فلز و یا مصالحی مانند سیمان ساخته می شدند. عدم مقاومت در برابر رطوبت و استحکام پایین از جمله مشکلات این نوع لوله ها است.

لوله های پلی اتیلن از پلیمرهای با استحکام و انعطاف پذیری بالا ساخته شده اند و همین امر استفاده از آنها را در صنایع مختلف رایج کرده است.

این لوله ها با مایعات و هرگونه سیال اسیدی و غیر اسیدی هیچ واکنشی نشان نمی دهند و به عنوان بهترین گزینه حال حاضر برای انتقال مایعات شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله پلی اتیلن سایز 75 میلی متر در لوله کشی کاربرد فراوانی دارد. از خصوصیات این سایز لوله انعطاف پذیری آن می باشد. این لوله به علت عدم امکان ترک خوردگی و نشت از آن در سیستم های آبیاری کشاورزی و همچنین انتقال آب و فاضلاب و مواد شیمیایی در حجم پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

این لوله ها در برابر اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم هستند. از این لوله ها برای انتقال حجم کم آب در کارهای معمولی به مقدار زیاد استفاده می شود. انعطاف پذیری بالای آنها موجب شده که در پستی و بلندیها مورد استفاده قرار گیرند

این لوله جز لوله های تک جداره بوده و به همین دلیل از مواد مرغوب ساخته شده است.

این لوله ها در شبکه های آبرسانی و کشاورزی به صورت سطحی و زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرند. از موارد کاربرد لوله پلی اتیلن 75 می توان به عنوان محافظ کابل برق،

انتقال فاضلاب و گاز نیز اشاره کرد.

از ویژگی های مناسب این لوله ها در سیستم های آبیاری عدم ایجاد رسوب و رشد باکتری بر دیواره آن می باشد.

این لوله در رنگ مشکی یا مشکی همراه با نوارهای آبی رنگ در بازار وجود دارد.

خرید لوله پلی اتیلن سایز 75 با قیمت مناسب

خرید لوله پلی اتیلن سایز 75 با قیمت مناسب

چنانچه در زمینه فروش انواع لوله پلی اتیلن به ویژه برای سیستم های کشاورزی فعالیت دارید و یا صادرات انواع لوله پلی اتیلن به سایر کشورها زمین کاری شما می باشد؛ خرید لوله پلی اتیلن 75 می‌تواند در توسعه کسب و کار شما موثر باشد.

برای خرید لوله سایز75 می توانید با نمایندگی فروش این لوله ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات در مورد قیمت این محصول و سایر مشخصات آن، نسبت به سفارش لوله اقدام نمایید.

تماس با ما