جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن 125

لوله پلی اتیلن 125یکی از پر فروش ترین محصولات در بین شرکت های عمرانی و ساختمات سازی می باشد. برای خرید لوله پلی اتیلن می توانید به صورت مستقیم از نمایندگی های آن اقدام به خرید کنید.

نمایندگی فروش لوله پلی اتیلن 125

فشارکاری لوله پلی اتیلن 125

فشارکاری لوله پلی اتیلن 125 فشارکاری لوله 125 بر اساس قطر و ضخامت آن تعیین می شود. فشار کاری پلی اتیلن 125 به صورت ردیفی می باشد. این لوله سایز های مختلف بر حسب میلی متر شاخه ای طول 6 متری و 12 متری تولید و عرضه می شود.

نوع کلافی این لوله در طول کلاف های 50متری تولید می شود. در واقع بزرگترین سایز های این لوله فاضلابی را که می توان به شکل کلافی تولید کرد سایز های متنوع بر حسب میلی متر است.

دلیل اینکه طول کلاف این لوله بر حسی 125 میلی متر 50 متر است این است که ارتفاع کلاف بسیار زیاد می شود و دیگر قابل حمل نیست. نکته کلاف این لوله سایز 125 میلی متر را با تریلی نمی توان حمل کرد.
انواع لوله پلی اتیلن میلی متر (5 اینچ) :

لوله پلی اتیلن فاضلاب 125، فشار کار 4 اتمسفر و 5 اتمسفر، تنها به شکل شاخه ای تولید می شود و برای انتقال فاضلاب استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن صد بیست پنج؛ فشار کاری 6 اتمسفر، به صورت کلاف های 50 متری برای کاور کابل برق، مخابرات و دوربین های مدار بسته استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن فشار قوی 125: با فشار های 6 بار، 10 بار، 16 بار، برای انتقال آب شرب، کشاورزی، و زه کشی با مواد صد در صد تازه و مهر استاندارد استفاده می شود، همراه با اتصالات جوشی، رینگ و فلنج و اتصالات پیچی پلی اتیلن به یکدیگر متصل می شوند.

قیثمت خرید لوله پلی اتیلن 125 در بازار

قیثمت خرید لوله پلی اتیلن 125 در بازار قیمت لوله پلی اتیلن 125 به دلیل تحریم های اقتصادی و صعود و نزول دلار در حال نوسان می باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب د اخت لوله پلی اتیلن در قیمت گذاری آن تاثیر می گذارد. هر چه لوله پلی اتیلن از نظر کیفیت مرغوب تر باشد قیمت آن بیشتر می باشد و بالعکس. خرید به صورت مستقیم برای خریدار بسیار سود آور می باشد.  خرید مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن از تولیدکننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت خواهد بود. خریدار با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری می کند.  خرید مستقیم مزایای بسیاری برای خریدار به همراه دارد از جمله جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی، جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک، خرید آسان و ارزان و ارسال رایگان و …را دارا می باشد.

تماس با ما