جستجو کردن

نمایندگی فروش نوار تیپ درز وسط

نوار تیپ درز وسط مزایای خاص خود را دارد. این نوار از طراحی ویژه ای برخوردار است، به این شکل که با ایجاد حالت گردابی سیل و با تغییر مجرای خروجی لایه های مجاور باز می شوند و ذرات معلق درست از مسیر پاک می گردند. نصب این نوارها به راحتی انجام پذیر است و از آنجایی که سبک هستند می توانید آنها را حمل نمایید. به دلیل جنس پلیمری که دارند جلبک ها و رسوبات معدنی به آنها نمی چسبد. نمایندگی فروش نوار تیپ درز وسط با کیفیت ترین محصولات را ارائه می کند.

نمایندگی فروش نوار تیپ درز وسط

کاربرد نوار تیپ درز وسط

کاربرد نوار تیپ درز وسط از مهم ترین کاربردهای نوار تیپ در آبیاری قطره ای است که اغلب برای کشت های ردیفی استفاده می گردد. نوار تیپ ها در اصل دو حالت درزدار و پلاک دار دارند. نوعی که پلاک دارد، دارای قطره چکان است، اما انواع درزدار قطره چکان ندارند و در عوض مسیری شبیه به زیگزاگ در آنها تعبیه گشته است، که این مسیر با شکستن فشار آب موجب می گردد قطرات ارز درزها بیرون بریزند و به گیاه آبرسانی شود.

به این نوار تیپ ها در اصلاح درز از بغل یا دوخت دار می گویند. نوع دیگری که روزنه های آن در روی نوار است، درز از وسط نامیده می شود، که در این بخش قصد داریم کاربرد این نوع نوار ویژه را توضیح دهیم. از کاربرد نوار درز وسط می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • این محصولات به منظور آبیاری قطره ای ساخته شده اند و با استفاده از آنها علاوه بر افزایش راندمان و رشد گیاهان، صرفه جویی در مصرف کود و انواع سموم، در مصرف آب صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت.
  • در طراحی این محصول از تکنولوژی روز جهان استفاده شده است، از ضخامت های متنوعی برخوردارند و روزنه هایی با 10 الی 30 سانتی متر فاصله دارند. این لوله های نازک، به وسیله کانال های زیگزاگ در وسط نوار موجب کاهش فشار آب می شوند تا آب به شکل جرعه جرعه و یکنواخت از لوله خارج گردد.
  • در صورتی که از محصول به خوبی نگهداری شود در تمامی فصول می توان از آن استفاده کرد.
  • برای آبیاری گیاهانی مانند، نیشکر، پنبه، سویا، کلزا، ذرت و … بسیار عالی هستند.
  • در گلخانه ها موارد مصرف بسیاری دارند.
  • برای آبیاری گیاهان مزارع و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرند.
  • جهت آبیاری زمین های کشاورزی که جو، برنج، گندم و … در آنها کشت می شود، مناسب می باشند.

قیمت عمده فروشی نوار تیپ درز وسط

قیمت عمده فروشی نوار تیپ درز وسط عمده فروشی نوار تمامی محصولات خود را با قیمت های باور نکردنی و تخفیفات ویژه ارائه می کند. در صورتی که محصول را در حجم بالا تهیه نمایید در هزینه تهیه محصول صرفه جویی قابل ملاحظه ای خواهید داشت.

تماس با ما