جستجو کردن

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت نوعی لوله از جنس پلی اتیلن است که به صورت دوجداره طراحی شده و در سیستم لوله کشی فاضلاب شهری کاربرد دارد. لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت به دلیل نوع طراحی و قابلیت هایی نظیر مقاومت بالا و نصب آسان، بسیار مورد توجه صنایع مختلف می باشد و فروش بسیار بالایی دارد. تولیدکنندگان بسیاری در کشور در زمینه طراحی این محصول فعالیت می کنند. در ادامه به ویژگی های لوله کاروگیت می پردازیم.

کارخانه تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

ویژگی های لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

ویژگی های لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت لوله پلی اتیلن کاروگیت، از پلی اتیلن ساخته شده است و از نظر شکل طراحی با سایر لوله های از جنس پلیمر ها متفاوت است. لوله کاروگیت به صورت دوجداره می باشد و بر روی آن شیار هایی موازی دارا می باشد. سطح داخلی آن کاملا صاف و بدون شیار می باشد.

مزایای استفاده از لوله کاروگیت به شرح زیر می باشد:

  • مقاومت بالایی نسبت به سایر لوله ها در مقابل خوردگی دارد.
  • عمر مفید استفاده از این لوله بالاست.
  • این لوله دارای خاصیت انعطاف پذیری و چکش خواری بالایی دارد.
  • طراحی داخلی آن به صورت سطح صاف و صیقلی می باشد که سبب شده اصطکاک کاهش یابد و جریان سیال و یا مایعات به راحتی عبور کند.
  • به نسبت سایر لوله ها وزن کمتری دارد و نیاز به حمل با ماشین آلات سنگین نیست.
  • در مقابل مواد خورنده مانند اسید ها و باز ها کاملا مقاوم است.
  • دارای مقاومت در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آن
  • قابلیت نصب آسان و سریع دارد.

با توجه به مزایای فراوان لوله کاروگیت، این لوله در بسیاری از صنایع مانند آب و فاضلاب کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

آخرین قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت 99

آخرین قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت 99 در کشور ایران تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید لوله کاروگیت فعالیت دارند و به سبب اهمیت ویژه ای که لوله کاروگیت در صنایع دارد، تولیدکنندگان برای تولید لوله با کیفیت تلاش می کنند. این تولیدکنندگان با انجام بررسی های بسیار و با بکارگیری دانش و علم متخصصان و دستگاه های مدرن، توانسته اند لوله پلی اتیلن کاروگیت را با مقاومت بالا و عمر طولانی مدت تولید کنند و سبب جلب رضایت صنایع داخلی شوند و استاندار های جهانی لوله را دریافت کنند.

قیمت لوله کاروگیت وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. از جمله این عوامل، برند تولید کننده و کیفیت مواد اولیه مصرفی در ساخت این لوله ها می باشد. هم چنین ابعاد و ضخامت لوله در قیمت گذاری نقش دارد. جهت دریافت قیمت می توان از این نمایندگی فروش پیگیری کرد و از قیمت لوله کاروگیت در ابعاد و اندازه های مختلف مطلع شد.

تماس با ما