جستجو کردن

شرکت تولید لوله نخدار لی فلت

شرکت تولید لوله نخدار لی فلت، محصولاتش را با استفاده از بهترین متریال می سازد و در اندازه های مختلفی نیز ارائه می دهد. این لوله ها کاربرد زیادی دارند و عموماً از آنان کشاورزان و باغداران جهت آبیاری استفاده می کنند. سازنده چنین کالایی، لوله ها را با استانداردهای جهانی و کیفیت تضمین شده، ارائه می دهد.

شرکت تولید لوله نخدار لی فلت

مهمترین ویژگی های لوله نخدار لی فلت

مهمترین ویژگی های لوله نخدار لی فلت لوله و اتصالات پارس پلاست هایی که به لی فلت مشهور هستند، از جنس های مرغوبی ساخته می شوند و امروزه تولیدی ها آنان را از پلیمرها می سازند. این محصولات نخی های مستحکمی دارند و جهت انتقال آب بکار گرفته شده که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه اند. اما در زیر به مهمترین ویژگی های لوله نخدار لی فلت اشاره می کنیم تا بهتر با کالا آشنا شوید:

  • این محصولات را به راحتی می توان نصب کرد و در همین حال جمع آوری نمود.
  • از آنان حتی در فصول مختلف کشت می توان استفاده کرد، چون عمر طولانی دارند.
  • با اتصالات مختلف از جمله قطره ای راحت منطبق می باشند.
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند.
  • در برابر ضربه، کودهای شیمیایی و عوامل دیگر نیز مقاومت بالایی دارند.
  • در زمین های شیبدار و مسطح قابل اجرا می باشند.

از طرفی، چنین لوله هایی را با رنگ های سبز، آبی و مشکی ارائه می کنند. آنان در ابعاد مختلفی عرضه می گردند که می شود به 1، 1.5، 2، 10، 20، 21، 23 اینچ و غیره اشاره نمود. خلاصه این که در این چنین لوله هایی تنوع زیادی دیده می شود و مصرف کننده راحت قادر است تا محصول مورد نیازش را پیدا نماید.

قیمت فروش لوله نخدار لی فلت در بازار

قیمت فروش لوله نخدار لی فلت در بازار در بازار قیمت فروش لوله پلیکا 6 اینچ نخدار لی فلت، متفاوت اعلام می شود. این موضوع به موارد متعددی ربط دارد که نخستین مسئله، کیفیت آن است. در کنار این، برند سازنده در این حوزه، نقش بسیار زیادی دارد و اگر از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده باشد، طبعاً محصولی درجه یک ارائه شده که از نرخ های بالاتری نیز برخوردار است.

از سویی، این که لوله ها چه قطر و ضخامتی دارند هم بحث جداگانه ای می باشد و تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارند. خرید به متراژ بالا و به صورت عمده نیز می تواند موثر در ارزش گذاری فروش لوله لی فلت باشد. در کل، عوامل زیادی اند که سبب می‌ ‌شوند تا نرخ ها متغیر باشند.

اما می توانید با قیمت های بسیار عالی و کیفیت تضمین شده چنین لوله های کاربردی را به دست آورید. این سایت، عرضه کننده بهترین محصولات است و خرید از آن نیز بسیار ساده می باشد و تنها کافی است با واحد فروش، تماس برقرار کنید.

تماس با ما