جستجو کردن

قیمت فروش دریچه پلیمر کامپوزیت در سایت های معتبر رسمی

سایت های عرضه کننده معتبر و رسمی دریچه های پلیمر کامپوزیت قیمت های مناسبی را برای عرضه این محصول در نظر گرفته اند.

استاندارد ملی دریچه پلیمر کامپوزیت

دریچه‌ های منهول پلیمر کامپوزیت از دریچه‌ های پرکاربرد در صنعت محسوب می‌ شوند که برخلاف کاربرد فراوان، وزن بسیار سبکی دارند.

این دریچه‌ ها مطابق استاندارد های ملی تولید می‌ شوند که در این مقاله استاندارد های ملی دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت را شرح می‌ دهیم.

_ مطابق استاندارد ملی دریچه‌ های منهول پلیمر کامپوزیت باید به غیر از قسمت‌ های مشبک از مواد کامپوزیت مطابق پیوست (ث) در استاندارد تولید شود.

_ باید مطابق استاندارد تمامی دریچه‌ های منهول به طور یکدست پوشش دهی شده باشد تا در برابر خوردگی مقاومت خوبی داشته باشد.

_ مواد پر کننده‌ ای که در دریچه های منهول پلیمر کامپوزیت استفاده می‌ شود، باید حاوی بتن یا سایر مواد پر کننده ای باشد که متناسب با محل نصب است.

_ مطابق استاندارد در صورتی که درپوش‌ ها از بتن پر شوند باید دارای حداقل مقاومت C 35/45 باشد.

_ در استاندارد ملی ذکر شده است که درپوش‌ های پلیمر کامپوزیت می‌ توانند با منافذ یا بدون منافذ طراحی و تولید شوند.

_ برای تولید دریچه‌ های مشبک یا دارای منافذ تهویه حداقل مساحتی که برای تهویه در نظر گرفته می‌ شود، 5 درصد مساحت دایره است.

به عنوان مثال برای قطر دهانه بزرگ تر از 600 mm باید حداقل مساحت ناحیه تهویه 140 cm باشد.

_ مطابق استاندارد های ملی ابعاد و اندازه منافذ تهویه درپوش‌ ها در صورت اعلام کاربر اجرا و تعیین می‌ گردد.

به عنوان مثال درپوش‌ های پلیمری با رده A 15, B 125 و قطر شکاف‌ ها از نظر طول کوچک تر یا مساوی با 170 mm و از نظر عرض 18 تا 25 mm می‌ باشد و قطر سوراخ‌ ها 18 تا 38 mm است.

_ برای طراحی دهانه دریچه های آدم رو باید الزامات ایمنی تعیین شده در استاندارد و آیین نامه‌ ها (ملی و بین المللی) رعایت شود.

_ در پوش یا قسمت‌ های مشبک دریچه‌ های کامپوزیت باید با کمک روش‌ های همچون: اجزای نگهدارنده، وزن بر واحد سطح کافی و طراحی ویژه نصب شده و در درون قاب خود محکم نگه داشته شود.

_ روش‌ های اجزای نگهدارنده، وزن بر واحد سطح کافی و طراحی ویژه باید به گونه‌ ای توسط تولید کننده طراحی شود که بتوان به راحتی با استفاده از ابزار، درپوش‌ ها باز شوند.

_ دریچه‌ های منهول پلیمر کامپوزیتی باید به گونه‌ ای مطابق با استاندارد ملی نصب شوند که در صورت نیاز برای شل کردن، باز کردن، درپوش‌ ها یا قسمت مشبک پیش بینی‌ های لازم انجام شده باشد.

_ باید مطابق استاندارد سطح بالای درپوش یا قسمت‌ های مشبک در رده‌ های D 400 و F 900 باشد و در عین حال باید دارای سطحی تخت و صاف باشد.

هر یک از بند و مقررات ذکر شده در قسمت بالا در استاندارد های ملی دریچه‌ های منهول پلیمر کامپوزیت ثبت شده است و نقش اساسی و مهمی در این محصول دارد.

چند نوع دریچه پلیمر کامپوزیت داریم؟

شاید این سوال برای شما و مصرف کنندگان دریچه‌ های منهول به وجود آمده باشد که چند نوع دریچه پلیمر کامپوزیت داریم؟

برای اطلاع بهتر است بدانید دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت از ترکیب موادی مانند: الیاف‌ های سیلیس و رزین‌ های غیر اشباع تولید می‌ شوند.

از دیگر موادی که برای ساخت این محصول استفاده می‌ شود، می‌ توان به مواد پلیمری، کربنات کلسیم، مقداری چسب و رنگدانه‌ ها اشاره کرد.

دریچه‌ های منهول پلیمر کامپوزیت در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌ شود؛ انواع این دریچه‌ ها عبارت اند از: دریچه‌ های GRP، دریچه‌ های SMC و دریچه‌ های BMC هستند، هر یک را در ادامه به طور کوتاه توضیح می‌ دهیم.

1.دریچه کامپوزیت GRP: برای تولید دریچه‌ های کامپوزیت GRP از روش دستی و غیر مکانیزه استفاده می‌ شود و برای پر کردن دو لایه کامپوزیتی از مقدار زیادی سیلیس به عنوان فاز پر کننده به کار برده می‌ شود.

بنابراین از وزن بیشتری نسبت به سایر نمونه‌ های تولید شده به روش ماشینی برخوردار می‌ باشد؛ ناگفته نماند این نوع از دریچه‌ ها استحکام و مقاومت پایینی دارند و دچار ترک خوردگی می‌ شوند.

2.دریچه کامپوزیت SMC: دریچه‌ های کامپوزیت SMC به صورت ماشینی تولید می‌ شوند؛ دستگاه‌ هایی که برای تولید این دریچه‌ ها به کار برده می‌ شود، هیدرولیکی است.

برای ساخت و تولید این نوع از دریچه‌ ها به جای مواد سیلیس از خمیر فایبرگلاس استفاده می‌ شود، که باعث افزایش مقاومت و طول عمر بالای آن می‌ شود.

3.دریچه کامپوزیت BMC: نوع BMC دریچه‌ ها نیز مانند دریچه‌ های SMC به صورت ماشینی و مکانیزه تولید می‌ گردد اما تفاوت اصلی این نوع دریچه‌ ها نسبت به دو نمونه قبلی، این است که از هیچ مواد پر کننده‌ ای در آن ها استفاده نمی‌ شود.

قیمت کیفیت و مقاومت این نوع دریچه‌ ها نسبت به سایر نمونه‌ ها قبلی چیزی ما بین آن دو نوع است.

خرید دریچه پلیمر کامپوزیت عمده

خریداران عمده دریچه پلیمر کامپوزیت می‌ توانند برای خرید عمده این محصول به فروشگاه‌ های معتبر عرضه کننده دریچه های منهول در بازار های سنتی و بازار های الکترونیکی مراجعه کنند.

اما توصیه ما به عنوان عرضه کنندگان اصلی دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت، برای خرید این محصول بازار های الکترونیکی است.

علت اصلی انتخاب بازار های الکترونیکی دسترسی سریع و کوتاه مدت به محصول است؛ در این بازار ها برخلاف بازار های سنتی خریداران با چند کلیک می‌ توانند به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

انتخاب فروشگاه‌ های آنلاین در بازار های الکترونیکی مزایای زیادی را به همراه دارد؛ از مزایای انتخاب این فروشگاه‌ ها می‌ توان به دسترسی به تنوع بالای این محصول نیز اشاره کرد.

به علت دسترسی سریع به محصول در این فروشگاه‌ ها، امکان دسترسی به سایر فروشگاه‌ های عرضه کننده دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت وجود دارد.

پس در این صورت مصرف کننده می‌ تواند به راحتی از تنوع بالای این محصول در ابعاد و اندازه و اشکال مختلف آن دیدن کند.

پس از مشاهده محصول و مقایسه قیمت در فروشگاه‌ های متعدد می‌ تواند به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کند.

همچنین می‌ تواند این محصول را در تعداد و حجم بالا خریداری کند یا در صورت نیاز می‌ تواند آن را به عرضه کننده سفارش دهد.

مجموعه‌ ای که در حال حاضر مقاله آن را می‌ خوانید نیز یکی از عرضه کنندگان اصلی دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت است.

این مجموعه در کنار عرضه دریچه‌ های با کیفیت و ارزان قیمت این امکان را به خریداران داده است تا در صورت نیاز به حجم گسترده‌، این محصول را سفارش دهند.

خریداران عزیز می‌ توانند برای خرید دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت به صورت عمده و جزئی با مشاوران فروش ما در تماس باشد.

قیمت دریچه های پلیمر کامپوزیت در مجموعه بزرگ ما 1.000.000 تومان الی 3.000.000تومان است؛ بهتر است بدانید قیمت ذکر شده با توجه به نوسانات ارزی متغیر می‌ باشد.

تماس با ما