جستجو کردن

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 3/4 در خارج

لوله پلی اتیلن از انواع لوله های پلیمری است که با قطر 3/4 اینچ می باشد و با توجه به سایز آن دارای کاربرد های مشخصی در صنایع لوله کشی ساختمانی می باشد. لوله پلی اتیلن 3/4 یکی از پرمصرف ترین لوله ها در صنایع است که به خاطر قابلیت ها و مزایایی که دارد مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. کیفیت بالا و قیمت مناسب لوله پلی اتیلن باعث شده که فروش بالایی داشته باشد. در ادامه به بررسی لوله پلی اتیلن می پردازیم.

قیمت خرید لوله پلی اتیلن 3/4 در خارج

ویژگی های لوله پلی اتیلن 3/4

ویژگی های لوله پلی اتیلن 3/4 لوله پلی اتیلن نوعی لوله از جنس پلاستیک است که توسط دستگاه اکسترودر و ماده اولیه پلی اتیلن طراحی و تولید می شود. لوله های پلی اتیلن در انواع مختلفی تولید شده است که در ادامه شرح می دهیم:

  • لوله پلی اتیلن تک جداره
  • لوله پلی اتیلن دو جداره یا کاروگیت
  • لوله پلی اتیلن آبیاری و کابل کشی

لوله پلی اتیلن قابلیت های زیادی دارد. در اینجا به برخی ویژگی لوله پلی اتیلن اشاره شده است:

  • لوله پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر سایش، ضربه پذیری و خوردگی دارد.
  • لوله پلی اتیلن مقاوم در برابر اسید ها و مواد خورنده است.
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراءبنفش خورشید
  • وزن کم و قابلیت حمل آسان
  • قابلیت نصب و اتصال آسان و سریع
  • قیمت مناسب در مقابل کیفیت بالا

لوله های پلی اتیلن در بسیاری صنایع کاربرد دارند. در صنایع آب و فاضلاب جهت لوله کشی و انتقال آب به کار می رود. در صنایع برق، به دلیل اینکه عایق و نارسانای جریان الکتریسیته است به عنوان کابل های انتقال خطوط برق استفاده می شود. در صنایع کشاورزی به عنوان خطوط انتقال آب برای مزارع کاربرد دارد. لوله پلی اتیلن 3/4 با توجه به قطر آن در ساختمان سازی استفاده زیادی دارد.

ارائه کننده لوله پلی اتیلن 3/4 با کیفیت

ارائه کننده لوله پلی اتیلن 3/4 با کیفیت امروزه به سبب مصرف بالای لوله پلی اتیلن، تولیدکنندگان بسیاری در زمینه تولید این محصول فعال هستند.تولیدکننده های انواع لوله و اتصالات، ارائه کننده لوله پلی اتیلن 3/4 با کیفیت هستند. محصولات را از تولیدکنندگان به صورت مستقیم خریداری کرده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند که این موضوع سبب شده تا واسطه ها سبب افزایش قیمت نشوند.

از عواملی که بر قیمت لوله پلی اتیلن موثر است نوسانات بازار می باشد. مشتریان جهت اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن 3/4 می توانند از طریق تماس تلفنی با کارشناس فروش ما اقدام کنند.
خریداران با استفاده از تماس تلفنی از طریق همین سایت، می توانند جهت خرید با کارشناسان ما ارتباط بگیرند و پس از دریافت قیمت روز محصول، اقدام به خرید کنند تا محصول خود را با کیفیت مورد نظر تحویل بگیرند.

تماس با ما