جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن 300 میلیمتر دوجداره

این مقاله به قیمت لوله پلی اتیلن 300 میلیمتر دوجداره اختصاص داشته و تلاش دارد تا شما را در این زمینه راهنمایی نماید، از این که با ما همراهید خرسندیم. وب سایت لوله سازی به صورت تخصصی به فروش لوله پلی اتیلن در سایز ها و کیفیت های گوناگونی پرداخته و در خدمت تمام تولید کنندگان و سازندگان محترم می باشد.

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 300 چیست؟

مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 300 دوجداره را می توان در جدول وزن و ضخامت معروف به استاندارد INSO ۱۴۴۲۷ برآورد نمود. این جدول شامل نکته های فنی زیر است:

لوله پلی اتیلن کد PE63 , PE80 , PE100 جزو اصلی ترین لوله های پلی اتیلن صنعت آبرسانی هستند.

لوله پلی اتیلن نوع کابلی , کشاورزی , گاز رسانی به صورت مجموع از نظر ساختار ابعاد در جدول 14427 همراه با اوزان ذکر شده اند.

همچنین شما می توانید مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 300 دوجداره را با استفاده از دیتیل های یاد شده در این جدول، از بعد سایز به اینچ و میلیمتر نیز با یکدیگر مقایسه نمایید.

در صورتی که شما قیمت مواد خام را در هر روز بدست آورده و سپس به سادگی نرخ کلیه لوله های مورد نیاز را بهمراه هزینه حمل تا محل پروژه خود براورد نمایید.

وب سایت لوله سازی افتخار دارد تا به شما کارشناسان محترم اعلام نماید که تولید و فروش تمامی لوله های پلی اتیلن در مشخصات فنی و گریدهای مختلف با مناسبترین شرایط نرخ گذاری ممکن به سراسر ایران را تضمین می نماید.

قیمت لوله پلی اتیلن 300 میلیمتر دوجداره

کاربرد محصولات و متریال های پلی اتیلن

کلیه محصولات تولید شده از جنس پلی اتیلن، شامل لوله پلی اتیلن دوجداره و سایر اتصالات پلی اتیلن دوجداره در صنایع ساختمانی و عمرانی استفاده های زیادی دارد.

این محصولات در بخش های گوناگونی از جمله تاسیسات انتقال آب و فاضلاب در صنعت ساختمان یا شبکه های آبیاری و زهکشی در صنعت کشاورزی و نیز در صنعت ابنیه در بخش های مرتبط با جمع آوری آبهای سطحی، احداث پل و غیره کاربرد دارد.

لطفا با ما همراه باشید.

انواع لوله پلی اتیلن دوجداره

لوله های پلی اتیلن دو جداره به دو دسته اصلی زیر طبقه بندی می‌شوند:

1. لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال

2. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال

• سایز لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال

لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال معمولا در سایزهای بزرگی تولید می گردد. علت این نوع تولید نیز این است كه دیوارهای این لوله از پلی اتیلن دانسیته بالا (HDPE) ساخته می‌شود.

• مقاومت لوله پلی اتیلن دوجداره اسپیرال نسبت به کاروگیت

ضمنا لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال، در مواردی كه وزن خاك از آستانه تحمل لوله های كاروگیت بالاتر است، بجای استفاده از لوله کاروگیت، از نوع اسپیرال مورد استفاده قرار گیرند. زیرا آستانه تحمل این نوع لوله برتری بیشتری نسبت به رقیب خود کاروگیت دارد.

• نقل و انتقال سیالات

در زمینه صنایع انتقال سیالات و همچنین كانال های انتقال هوا، لوله های تولید شده از جنس پلی اتیلن اسپیرال، قابلیت کمتری نسبت به تحمل فشار سیالات مایع داشته و در سطوح روی زمین و یا زیر خاك در فشارهای پائین کاربرد دارند. در اینچنین شرایطی بهتر است تا از جنس لوله های پلی اتیلن دوجداره کاروگیت استفاده گردد.

لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

جهت مصارف مرتبط با فاضلاب‌های صنعتی و خانگی و همچنین فاضلاب شامل زهکش، لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت و اتصالات پلی اتیلن دوجداره کاروگیت دارای قابلیت های بهتری می‌باشد .

پیش تر توضیح دادیم که محصولات تولید شده از جنس اسپیرال در انتقال سیالات، مقاومت کمتری نسبت به کاروگیت دارند و از نوع لوله‌ها و اتصالات کاروگیت قابلیت استفاده در اجرای پروژه های بزرگ فاضلاب شهری نیز دارند.

با دقت در مزایای بالای لوله های پلی اتیلن کاروگیت یاد شده فوق، امروزه بهره برداری از این لوله ها و اتصالات در صنعت شهر سازی و به طور خاص پروژه های بزرگ فاضلاب شهری و صنعتی، باعث کاهش هزینه اجرای چنین پروژه هایی شده است.

بهترین مزیت لوله پلی اتیلن دوجداره

بهترین مزیت لوله پلی اتیلن ایرانی دوجداره را می توان در لیست زیر دانست:

  • امکان نصب آسان

در پروژه های عمرانی یکی از مهترین مزیت های لوله پلی اتیلن را می توان نصب ساده آن دانست. بدیهی است این مزیت به هزینه های زمان از دست رفته در پروژه ها کمک شایانی می نماید.

  • طول عمر بالا

بدیهی است که پس از تمام پروژه نگاه تمام کارشناسان به طول عمر لوله های مورد استفاده در پروژه می باشد و در نگاه اقتصادی، نسبت استفاده صاحبان اصلی پروژه های عمرانی بین لوله های پلی اتیلن و آهن، انتخاب واضحی است. لوله های آهنی طی مرور زمان در اثر فرسایش و همچنین تغییرات آب و هوا، استقامتی کمتر از لوله های پلی اتیلن دارند.

  • مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی

فشار خاک و مواد عالی زیر آن بر لوله پلی اتیلن دوجداره، دارای تاثیرات کمتری نسبت به سایر رقبای این محصول است. بدیهی است که مقاومت لوله های پلی اتیلن با دستگاه های دقیق بررسی و در هر مرحله از تست ها، کیفیت ماندگاری این نوع لوله نسبت به سایر انواع لوله های مورد استفاده در پروزه ها تضمین شده است.

  • وزن کم در مقایسه با لوله فلزی

یکی از استانداردهای سازمان استاندارد ایران در مقاوم سازی ساختمان ها و ابنیه، مباحث مرتبط با وزن متریال های استفاده شده است. در این مبحث وزن کم لوله های پلی اتیلن در مقایسه با آهن از مزیت های این محصول است.

  • حمل و نقل آسان

یکی دیگر از مزایای وزن کم این نوع لوله، حمل آسان آن است. زیرا بارگیری، حمل و نیز از همه مهمتر تخلیه لوله های پلی اتیلن بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل، مزیتی در خور توجه است.

  • انعطاف پذیری و قابلیت خمش بیشتر

در بخش نصب، لوله های پلی اتیلن را میتوان به سادگی خمیده و با انعطاف پذیری بسیار بالایی مورد استفاده قرار داد. این خمش ها و انعطاف نیز در زمان اتمام یک پروزه بسیار تاثیر گذار است.

  • رسوب ناپذیری به علت سطح داخلی صیغلی لوله

بهترین مزیت لوله پلی اتیلن دوجداره

بازار فروش لوله پلی اتیلن ایرانی

بهترین بازار فروش لوله پلی اتیلن ایرانی را می توان در سطح اینترنت در فروشگاه های آنلاین یافت.

با جستجوی ساده کلمه لوله پلی اتیلن دوجداره می توانید از تمامی امکانات این سایت ها بهره مند گردید.

پس از تمامی نکات یاد شده، رسوب ناپذیری سطح داخلی لوله های پلی اتیلن به نسبت آهن از درجه اهمیت بالایی برخودار است. زیرا در مرور زمان به سرعت لوله های آهنی رسوب گرفته و گاهی برای پروزه های عظیم، خسارات جبران ناپذیری را وارد خواهند نمود.

استفاده از لوله های دو جداره مانند لوله کاروگیت و لوله اسپیرال در بخش شبکه های فاضلاب ساختمانی، آبیاری و زهکشی مزایای بسیاری دارند که در ادامه این مقاله با این مزایا آشنا خواهیم شد.

جهت اقدام به خرید از شما دعوت میکنیم تا با استفاده از بخش تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

افتخار داریم اعلام نماییم که کلیه لوله های پلی اتیلن در سایزهای گوناگون طبق استاندارد INSO ۱۴۴۲۷ تولید و ارائه میگردد.

تماس با ما