جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن گازی با مناسب ترین قیمت

لوله پلی اتیلن گازی از مواد پلی اتیلن خود رنگ، با حساسیت و دقت زیاد به رنگ مشکی با نوار های زرد تولید می شوند.

لوله پلی اتیلن گازی چیست

لوله پلی اتیلن گازی (PE Gas Pipe) نوعی لوله است که برای انتقال گاز طبیعی و یا گاز های صنعتی و غیره به کار می‌ رود.

این لوله‌ ها از مواد پلی اتیلن با کیفیت بالا تولید می‌ شوند و دارای خصوصیاتی مانند: انعطاف‌ پذیری، مقاومت در برابر ضربه و خوردگی، مقاومت در برابر فشار بالا و عدم آلودگی به گاز هستند.

این محصول برای انتقال گاز در شبکه‌ های توزیع گاز طبیعی، شبکه‌ های صنعتی و غیره به کار می‌ رود.

معمولا این لوله‌ ها به صورت یک پارچه و بدون درز ساخته می‌ شوند و می‌ توانند در مسافت‌ های طولانی به عنوان خطوط انتقال گاز نقش داشته باشند.

هم چنین، این محصول به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد آب و هم چنین انعطاف‌ پذیری بالا، در برابر اثرات آب و هوایی و لرزش‌ ها مقاوم هستند.

استفاده از لوله پلی اتیلن گازی یا لوله‌ های فولادی برای انتقال گاز در شبکه‌ های صنعتی، به بررسی شرایط و نیاز های خاص هر پروژه بستگی دارد.

لوله پلی اتیلن گازی به دلیل خصوصیاتی مانند: انعطاف‌ پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و فشار، عدم آلودگی به گاز و هم چنین وزن کمتر، در برخی موارد بهتر از لوله‌ های فولادی عمل می‌ کنند و کمتر نیاز به مهندسی و پشتیبانی دارند.

هم چنین، لوله‌ های پلی اتیلن گازی از بروز، خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری می‌ کنند و دارای طول عمر بالایی هستند.

از طرفی، لوله‌ های فولادی به دلیل درجه حرارت بالا و مقاومت بالا در برابر فشار، بهتر از لوله‌ های پلی اتیلن گازی در شرایط کاربردی عمل می‌ کنند.

هم چنین، لوله‌ های فولادی برای برخی پروژه‌ های خاص مانند: انتقال گاز های شیمیایی و خطوط انتقال گاز در زمین‌ هایی با شرایط آب و هوایی سخت، مناسب‌ تر هستند.

بنابراین، برای انتخاب نوع لوله بهتر برای پروژه خود، باید شرایط خاص پروژه و نیاز های آن را مورد بررسی قرار داده و با مشاوره متخصصان و کارشناسان فنی، تصمیم گیری کنید.

لوله پلی اتیلن گازی اصفهان

اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن گازی در ایران است، در این شهر، شرکت‌ هایی فعال در زمینه تولید لوله پلی اتیلن گازی وجود دارند که با توجه به کیفیت بالای این محصولات، به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌ شوند.

لوله پلی اتیلن گازی تولید شده در اصفهان به دلیل کیفیت بالا، مقاومت در برابر ضربه و خوردگی، انعطاف‌ پذیری و عدم آلودگی به گاز، در شبکه‌ های توزیع گاز طبیعی، شبکه‌ های صنعتی و غیره به کار می‌ رود.

این لوله‌ ها معمولاً در اندازه‌ ها و قطر های مختلفی تولید می‌ شوند تا بتوانند نیاز های مختلف پروژه‌ های گازی را تامین کنند.

باید بدانید لوله پلی اتیلن گازی تولید شده در اصفهان به خارج از کشور نیز صادر می‌ شود.

شرکت‌ های تولید کننده کالای نام برده در اصفهان، با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، قادر به رقابت با شرکت‌ های بزرگ تولید کننده لوله پلی اتیلن گازی در سطح جهان هستند و محصولات خود را به بازار های خارجی نیز عرضه می‌ کنند.

در بازار جهانی، این محصولات به دلیل کیفیت بالا، مقاومت در برابر ضربه و خوردگی، انعطاف‌ پذیری و عدم آلودگی به گاز، تقاضا بالایی دارند و به عنوان یک پیشرو در تولید لوله پلی اتیلن گازی در منطقه خاورمیانه، بازار های مختلفی را در خارج از کشور  به دست آورد.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازی

قیمت لوله پلی اتیلن گازی به عوامل مختلفی مانند: اندازه و قطر لوله، ضخامت دیواره، جنس و کیفیت مواد اولیه، نوع و توان تولید، شرایط بازار و نرخ ارز وابسته است.

بنابراین، برای دریافت لیست قیمت به روز لوله پلی اتیلن گازی، بهتر است با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول در بازار ایران تماس بگیرید.

هم چنین، در بازار لوله پلی اتیلن گازی قیمت‌ های متفاوتی بین شرکت‌ ها و فروشندگان وجود دارد و بهتر است قبل از خرید، با بررسی قیمت‌ و کیفیت محصولات مختلف، انتخاب مناسب را انجام دهید.

با توجه به اینکه بازار قیمت‌ گذاری و فروش لوله‌ های پلی اتیلن گازی در سطح جهانی تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند: قیمت نفت، تقاضا و عرضه، تغییرات ارزش ارزی و غیره قرار دارد، پس می توان گفت بازه قیمتی لوله پلی اتیلن گازی امروزه متغیر می باشد.

به طور کلی، قیمت لوله پلی اتیلن گازی بسته به ویژگی‌ های فنی و کاربردی آن متفاوت است؛ هم چنین، شرکت‌ های تولیدی و توزیعی لوله پلی اتیلن گازی در هر کشور ممکن است قیمت‌ های متفاوتی داشته باشند.

به عنوان مثال، در بازار ایران، با توجه به تغییرات ارزش ارزی و شرایط بازار، قیمت لوله پلی اتیلن گازی در ماه‌ های اخیر متغیر بوده است.

در حال حاضر، قیمت لوله پلی اتیلن گازی با قطر 32 میلی متر و ضخامت دیواره 3.2 میلی متر حدوداً بین 250 تا 300 هزار تومان برای هر متر طول در بازار داخلی قرار دارد. با افزایش قطر و ضخامت دیواره، قیمت لوله پلی اتیلن گازی نیز بالاتر خواهد رفت.

لوله پلی اتیلن گازی

لازم به ذکر است که این قیمت‌ ها بر اساس اطلاعات قابل دسترسی در مرداد 1402، برای بازار ایران تعیین شده است و امکان تغییر قیمت در آینده وجود دارد.

هم چنین، برای دانستن قیمت ‌های دقیق لوله پلی اتیلن گازی در بازار های دیگر، بهتر است با تولید کنندگان و تامین‌ کنندگان محصول در آن منطقه تماس بگیرید.

یکی از بهترین روش های خرید این محصول، خرید مستقیم است، برای خرید مستقیم لوله پلی اتیلن گازی، شما می ‌توانید به شرکت‌ های تولیدی و توزیعی لوله پلی اتیلن گازی مراجعه کنید.

این شرکت‌ ها می‌ توانند به شما به عنوان مشتری عمده، لوله‌ های پلی اتیلن گازی را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کنند.

هم چنین، می‌ توانید از طریق سایت‌ های فروش آنلاین یا بازار های الکترونیکی مختلف، لوله پلی اتیلن گازی را خریداری کنید.

هر چند که در خرید مستقیم لوله پلی اتیلن گازی، باید به نکاتی مثل کیفیت محصول، قیمت مناسب، شرایط پرداخت، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش توجه کنید.

ما یکی از تامین کنندگان این کالا در کشور هستیم و شماره های درج شده به شما کمک می کنند تا خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

تماس با ما