جستجو کردن

دفتر فروش لوله پلیکا پودری در مشهد

لوله پلیکا پودری، لوله های طوسی رنگ بسیار با کیفیت بوده که اغلب در صنعت آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی لوله پلیکا پودری

اگر بخواهیم به معرفی لوله پلیکا پودری بپردازیم، باید بگوییم این محصول یک نوع لوله پلیمری است که به صورت پودری تولید می ‌شود.

این لوله‌ ها از موادی همچون پلی ‌اتیلن تولید می‌ شوند و برای استفاده در صنایع مختلفی از جمله صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع معدنی و صنایع غذایی به کار می ‌روند.

لوله پلیکا پودری به دلیل استفاده از پلی‌ اتیلن با استحکام و مقاومت بالا تولید می ‌شود که این ویژگی به طور معمول در برابر ضربه، فشار، خوردگی، اشعه UV و سایر عوامل زیستی و شیمیایی مورد نیاز در برخی صنایع حائز اهمیت است.

این محصول به دلیل ساختار پلیمری خود انعطاف ‌پذیری بالایی دارد و این ویژگی به آن اجازه می ‌دهد تا در محیط‌ های مختلفی قابل استفاده باشد و به راحتی منعطف شود.

همچنین این لوله به عنوان یک ماده غیرقابل حل در آب و مواد شیمیایی است و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و این مورد، آن را برای کاربرد هایی مناسب می ‌کند که نیازمند مقاومت در برابر تماس با مواد شیمیایی می ‌باشد.

لوله پلیکا پودری به دلیل وزن سبک و انعطاف ‌پذیری بالا آسان در نصب و نگهداری است؛ علاوه بر این، مقاومت آن در برابر لغزش و خوردگی کمک می ‌کند تا راندمان بالا در طول عمر مفید حفظ شود.

این لوله به دلیل ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر خوردگی و حساسیت کم به اشعه UV، به خوبی مناسب برای انتقال مواد به طور ایمن است.؛ از این رو در صنایعی مانند صنایع نفت و گاز و صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی مقاومت لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا پودری به طور کلی دارای مقاومت مناسبی در برابر عوامل جوی است، بررسی ها نشان می دهد که این لوله‌ ها از مواد پلی ‌اتیلن با کیفیت بالا تولید می ‌شوند و دارای خصوصیات مقاومت در برابر تغییرات شدید دما، تابش UV، رطوبت، مواد شیمیایی و خوردگی هستند.

لوله‌ های پلیکا پودری به طور عمومی دارای مقاومت خوب در برابر تغییرات دما هستند، آن ها می ‌توانند در دما های بسیار پایین تا دما های بالا عمل کنند همچنین می‌ تواند در دما های بالاتری (معمولاً تا حدود 80-100 درجه سانتیگراد) هم مورد استفاده قرار گیرد.

این لوله‌ ها به طور عمده دارای مقاومت حرارتی بالا هستند؛ ولی مقاومت دقیق لوله پلیکا پودر در برابر دما به وابستگی به نوع پلیمر استفاده شده و شرایط محیطی مربوطه دارد.

با این حال، در دماهای بسیار پایین، لوله‌ ها ممکن است شکستگی بر اثر ضربه را تجربه کنند، بنابراین در صورت استفاده در مناطق سرد، نگهداری و نصب صحیح مهم است.

بنابراین، قبل از استفاده از لوله پلیکا پودری در دما های بالا، توصیه می ‌شود که مشخصات فنی و دما های مجاز استفاده مورد نظرتان را بررسی کرده تا اطمینان حاصل شود که لوله به طور مناسب در شرایط مورد نظر عملکرد خواهد کرد.

این لوله ها معمولا دارای مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید و نور UV هستند که این ویژگی موجب می ‌شود لوله ‌ها برای استفاده در فضای باز و مناطقی با تابش نور مستقیم مناسب باشند.

همچنین مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارند و می ‌توانند در برابر آب و رطوبت مورد استفاده قرار گیرند. ولی بهتر است اگر به طور مداوم در تماس با آب یا محیط ‌های خیس قرار می‌ گیرند، به طور مداوم بررسی و نگهداری شوند تا از خوردگی و آسیب به لوله ‌ها جلوگیری شود.

این لوله ها در برابر مواد شیمیایی، هم از خود مقاومت نشان داده ولی در مواجهه با مواد شیمیایی خاص مانند مواد حلال قوی، اسیدها یا بازها، ممکن است نیاز به محافظت و استفاده از لاینرها یا روکش ‌های مقاوم در برابر خوردگی داشته باشد.

عوامل دیگری مانند آب و هوای سرد، گرم و مرطوب، ترکیبات شیمیایی موجود در خاک و زهکشی، تعرض به ضربه و فشار نیز ممکن است بر روی مقاومت لوله ‌های پلیکا پودری تأثیر بگذارند.

در صورتی که در شرایط خاصی قرار دارید، توصیه می‌ شود که مشاوره فنی از تولید کننده لوله ‌ها یا متخصصان مربوطه را جویا شوید تا مشکلات شما را بررسی نمود و راهنمایی لازم را ارائه دهند.

قیمت روز لوله پلیکا پودری

اگر به دنبال قیمت به روز لوله پلیکا پودری هستید، باید به شما قبل از اطلاع رسانی، عوامل موثر در تعیین نرخ این لوله ها را بیان کنیم:

  • جنس و کیفیت مواد: لوله‌ های پلیکا پودری همان طور که گفتیم، از مواد پلی‌اتیلن با کیفیت بالا ساخته می‌ شوند که کیفیت و خصوصیات مواد مورد استفاده، مانند مقاومت مکانیکی، مقاومت در برابر تغییرات دما و خوردگی، می ‌تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد.
  • قطر و ضخامت لوله: قطر و ضخامت لوله ‌های پلیکا پودری نیز می ‌تواند تأثیر قابل توجهی در قیمت داشته باشد که لوله ‌های بزرگتر و با ضخامت بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  • استاندارد ها و مشخصات فنی: پیروی از استاندارد ها و مشخصات فنی مربوط به لوله‌ های پلیکا نیز می ‌تواند یکی دیگر از این عوامل باشد، تولید کنندگانی که محصولات خود را با استاندارد های بین ‌المللی مطابقت داده و مشخصات دقیقی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، ممکن است قیمتی بیشتر را اعمال کنند.
  • حجم سفارش: حجم سفارش و تقاضای بازار هم از عوامل مهم دیگر بوده که سفارشات بزرگتر معمولاً امکان برنامه ‌ریزی و تولید بهینه ‌تر را فراهم می ‌کنند و می‌ توانند تخفیفات و قیمت مناسب ‌تری را نیز به همراه داشته باشند.
  • نوع و مقدار تجهیزات جانبی: در برخی موارد، لوله ‌های پلیکا پودری نیاز به تجهیزات جانبی مانند اتصالات، شیرآلات و فیلتر ها دارند، پس هزینه این تجهیزات جانبی نیز می ‌تواند به قیمت کلی لوله ‌ها اضافه شود.
  • شرایط بازار: شرایط بازار و رقابت که در حال حاضر یک عامل مهم شناخته می شود، تاثیر بسزایی را در تعیین نرخ لوله دارد که رقابت بین تولیدکنندگان و فروشندگان می تواند به تخفیفات و تنزلات قیمت منجر شود.

در یک کلام، اهمیت هر یک از این عوامل در تعیین قیمت لوله‌ های پلیکا پودری ممکن است در هر بازار و شرکت تولیدکننده متفاوت باشد؛ بنابراین، بهتر است با تامین ‌کنندگان اصلی این محصولات مشورت کرده تا اطلاعات دقیقتری درباره قیمت ‌گذاری آن ها دریافت کنید.

مجموعه ما برای خدمت رسانی به شما عزیزان در حال فعالیت است و می تواند اطلاعات کاملی را درباره قیمت این محصول در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

جهت اطلاع رسانی باید ذکر کنیم فروش لوله های پلیکا پودری با قیمت 55000 تومان الی 1.100.000 تومان انجام می شود.

برای دریافت آخرین قیمت و کسب اطلاعات بیشتر، با شماره های زیر، تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما