جستجو کردن

خرید لوله کاروگیت اسپیرال درجه یک

لوله کاروگیت، به عنوان به دلیل مقاومت بسیار زیاد، بهترین لوله برای مصارف صنعتی و پروژه های بزرگ شناخته شده است.

انواع لوله کاروگیت

اگر بخواهیم تاریخچه انواع لوله کاروگیت را بررسی کنیم، باید بگوییم که این لوله نخستین بار در ایالات متحده آمریکا تولید شد.

طی اولین تحقیقات در زمینه کشاورزی، دانشمندان به دنبال لوله ‌هایی بودند که هم بتوانند مقاومت بالایی در زیر زمین داشته و هم جنس آن ها پلاستیکی بوده تا ارزش غذایی نداشته باشد.

از طرف دیگر مهمترین موضوع قیمت مناسب آن ها است که تمامی این ویژگی‌ ها باعث تولید لوله‌ های کاروگیت شد.

اما جالب است بدانید که با افزایش روزافزون تکنولوژی، مدل‌ های جدید و متنوعی از آن ها تولید گردید که توانسته امروزه نیاز بسیاری از صنایع را برطرف کند.

معمولاً جنس این لوله‌ ها از پلی اتیلن بوده که به صورت تک جداره و دو جداره تولید شده است و سایز های بزرگتر آن ها به لوله ‌های اسپیرال معروف می ‌باشد.

این لوله‌ ها از لحاظ اندازه دارای سایز بندی ‌های مختلفی بوده که سایز ۴ اینچ یا ۱۱۰ میلیمتری آن ها جهت آبرسانی یا جمع آوری آب باران بوده و مصارف خانگی مناسب می ‌باشد.

لوله های 4 اینچ به دلیل اینکه کوچکتر هستند، به عنوان لوله فاضلابی مورد استفاده قرار نمی ‌گیرد چون احتمال رسوب بستن در آن ها وجود دارد.

نمونه بعدی لوله‌ های ۵ اینچی یا همان ۱۲۵ میلیمتری هستند که این لوله‌ ها برای مصارف خانگی آن هم خانه ‌های کوچک مناسب هستند و به عنوان لوله جمع آوری آب باران در ناودان ‌ها و هواکش مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

یکی دیگر از پرکاربرد ترین سایز این لوله‌ ها، لوله ‌های ۶ اینچی بوده که به سایز 160 میلیمتری معروف هستند.

این لوله‌ ها جهت جمع آوری فاضلاب، آبرسانی و در ناودان ‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد و دیگر مشکلات گرفتگی لوله ندارد.

لوله ‌های کاروگیت جز لوله‌ های با کیفیتی هستند که طی فرایند تولید، قسمت بیرونی آن ها حالت مارپیچی پیدا می ‌کند و قسمت درونی آن ها صاف و صیقلی است که همین صاف بودن قسمت درونی می‌ تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

یکی از این مزایا عدم گرفتگی لوله است که هیچ اصطکاکی با سیالات و مواد درون لوله نداشته، بنابراین حرکت و جریان آن ها با فشار بیشتر انجام می‌ شود.

مقایسه لوله کاروگیت با کورتیوب دار

در این مقاله می ‌خواهیم به بررسی و مقایسه دو لوله پرکاربرد به نام لوله‌ های کاروگیت و لوله کورتیوب‌ دار بپردازیم.

هر دو محصولات ذکر شده کاربرد های مختص خود را دارند و در صنایع گوناگون از جمله کشاورزی، آب و فاضلاب، برق، گاز و غیره مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

بررسی‌ ها و تحقیقات نشان می‌ دهد که هر دو محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط جوی داشته و نور خورشید، سرما، گرما، باد و طوفان هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی‌ کند.

این لوله‌ ها دارای طول عمر بالایی هستند؛ بنابراین قابلیت استفاده به مدت زمان طولانی ‌تری دارد و همین موضوع هزینه ‌های بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان و پروژه ‌های بزرگ کاهش می‌ دهد؛ زیرا نیاز به تعمیر مجدد و نگهداری‌ های سخت ندارد.

هر دو نمونه از پلی اتیلن به دست می ‌آید و ویژگی ‌ها و رفتار های محیطی آن ها تقریباً با هم مشترک می ‌باشند.

جالب است بدانید که لوله‌ های کورتیوب ‌دار در واقع نسل جدید لوله‌ های کاروگیت بوده ولی تنها تفاوت آن این است که نسبت به محصولات قدیمی ایرادات جزئی آن برطرف شده است.

برای مثال می توان گفت که لوله‌ های کار%LS

تماس با ما