جستجو کردن

نمایندگی فروش لوله پلیکا گلپایگان در شیراز

لوله پلیکا از پلی ‌اتیلن ساخته شده که به وسیله فرآیند پلیمریزاسیون، مواد اولیه پلی ‌اتیلن را به پلی ‌پروپیلن تبدیل می‌ کند.

بهترین لوله پلیکا برای فاضلاب

لوله پلیکا یا لوله پلی ‌اتیلن پلی ‌پروپیلن، یک نوع لوله پلاستیکی است که برای انتقال مایعات در سیستم‌ های لوله‌کشی استفاده می‌ شود که این لوله ‌ها اغلب در ساختمان ‌ها، صنایع، فاضلاب، آب، گاز و سایر کاربرد ها به کار می ‌روند.

ویژگی‌ های بهترین لوله پلیکا عبارتند از:

– مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه

– مقاومت خوب در برابر حرارت و تغییرات دما

– مقاومت به خوردگی و زنگ زدگی

– ضدانباشتگی و مقاومت در برابر رسوبات

– عدم تأثیر گذاری بر طعم و بوی مایعات

– عدم انتقال ذرات شیمیایی به سیالات

– نصب و نگهداری آسان

– عمر مفید طولانی

این لوله به دلیل ویژگی ‌های فوق و همچنین هزینه نسبتاً پایین و عملکرد بالا، در بسیاری از صنایع، جایگزینی مناسب برای لوله ‌های فلزی و سایر مواد لوله ‌کشی است.

معمولا لوله های مورد استفاده در سیستم ‌های فاضلاب باید مشخصات کیفی خاصی را داشته باشند تا بتوانند به طور موثر در عملکرد سیستم تخلیه عمل کنند.

از جمله مشخصات کیفی که برای لوله ‌های پلیکا فاضلابی لازم است شامل موارد زیر است:

  • مقاومت شیمیایی: لوله ‌های پلیکا باید مقاومت شیمیایی بالایی داشته باشند تا در برابر تاثیرات مواد شیمیایی موجود در فاضلاب مقاومت کنند، همچنین باید قادر باشند در مقابل اسید ها، قلیا ها، مواد شیمیایی آلی و معدنی، باکتری ‌ها و عوامل دیگر مقاومت نشان دهند.
  • مقاومت مکانیکی: مقاومت مکانیکی و فشاری مناسبی اهمیت زیادی داشته تا بتوانند با تنش ‌ها و فشار هایی که در سیستم فاضلاب ایجاد می ‌شود، سازگاری داشته باشند؛ همچنین آن ها باید مقاومت در برابر فشار داخلی و خارجی، تغییرات دما، ضربه ‌ها و انقباض و انبساط حاصل از تغییر حرارت را داشته باشند.
  • مقاومت در برابر خوردگی: لوله‌ های پلیکا فاضلابی باید مقاومت خوبی در برابر خوردگی داشته که این مقاومت به طور خاص در مقابل خوردگی الکترو شیمیایی که ممکن است در سیستم فاضلاب ایجاد شود، مهم است.
  • ضد انسداد: سطح داخلی صاف و ضد انسداد لوله هم از اهمیت بالایی برخوردار بوده تا جمع ‌آوری رسوبات و تشکیل روکش در داخل لوله را کاهش دهند و جریان فاضلاب را به طور موثر حفظ کنند.
  • ضدباکتری: این لوله‌ ها باید دارای خاصیت ضدباکتری باشند تا رشد و انتشار باکتری‌ ها و میکر وارگانیسم‌ ها در داخل سیستم را کاهش داده و به حفظ بهداشت و کاهش بوی ناخوشایند کمک نمایند.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده باید در هنگام خرید لوله های پلیکای فاضلابی به یکسری نکات هم دقت داشته تا بتوانید بهترین نوع آن را خریداری کنید:

  • لوله‌ های پلیکا برای استفاده در فاضلاب باید استاندارد ها و مشخصات فنی مربوطه را رعایت کنند، همچنین بهتر است لوله‌ هایی با استانداردهایی مانند EN 1451 یا ASTM D2665 را انتخاب کنید که این استاندارد ها مشخصاتی را درباره مقاومت، ضخامت، مقاومت به خوردگی، ویژگی ‌های اتصال و غیره تعیین می ‌کنند.
  • لوله هایی که برای فاضلاب است، باید از مواد با کیفیت بالا ساخته شوند زیرا، مواد پلی‌اتیلن با کیفیت بالا برای مقاومت در برابر فشار، حرارت، خوردگی و رسوبات مناسب هستند.
  • در برخی مناطق، حشرات و ریزگردها می ‌توانند به لوله ‌های فاضلاب نفوذ کنند و مشکلاتی ایجاد نمایند؛ از این رو بهتر است لوله ‌هایی که ارزش غذایی برای حشرات ندارند، انتخاب شود.
  • قطر و ضخامت لوله نیز باید با توجه به میزان جریان فاضلاب و نیازهای سیستم انتخاب شود که لوله ‌های با قطر بزرگتر و ضخامت مناسب، برای جریان فاضلاب بیشتر و مقاومت بهتر در برابر فشار مناسب هستند.
  • لوله ‌هایی که نصب و نگهداری آسانی داشته باشند، می ‌توانند زمان و هزینه کار را کاهش دهند؛ پس اتصالات و جوشکاری ساده و قابلیت تعمیر و تعویض آسان نیز از جمله مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

بازیافت لوله پلیکا

یکی از بزرگترین مزایایی که لوله پلیکا داشته و کمک بزرگی به محیط زیست می کند، قابل بازیافت بودن آن است که همین مورد به انسان ها و طبیعت کمک بسیار بززگی می کند؛ از جمله:

  • حفظ منابع طبیعی: بازیافت لوله پلیکا موجب صرفه‌ جویی در مصرف منابع طبیعی مانند نفت و گاز است که با استفاده مجدد از لوله ‌های پلیکا، نیاز به تولید و استفاده از مواد اولیه جدید کاهش می ‌یابد.
  • کاهش آلودگی محیطی: کاهش آلودگی محیطی مرتبط با تخلیه لوله‌ های پلاستیکی یکی دیگر از مزایای قابلیت بازیافت این لوله است که جلوی انباشت پلاستیک در محل دفن زباله‌ ها و سواحل را گرفته و آلودگی خاک و آب را کاهش می ‌دهد.
  • کاهش آلودگی هوا: تولید لوله‌های پلیکا از منابع فسیلی مانند نفت و گاز ممکن است باعث آلودگی هوا شود. بازیافت لوله پلیکا می‌تواند میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای و آلاینده‌های هوا را کاهش دهد.
  • صرفه‌جویی در انرژی: تولید لوله‌ های پلاستیکی جدید نسبت به بازیافت لوله‌های پلیکا، نیاز به مصرف انرژی بیشتری دارد که بازیافتی بودن آن ها موجب صرفه‌ جویی در انرژی مصرفی برای تولید مواد اولیه و فرآیند های می ‌شود.
  • اقتصاد پایدار: بازیافت لوله پلیکا به ایجاد یک دوره زندگی پایدار برای محصولات پلاستیکی کمک می ‌کند که این باعث کاهش مصرف منابع و انرژی، کاهش هزینه‌ های تولید و تأمین مواد اولیه و افزایش پایداری اقتصادی می‌ شود.

فروش لوله پلیکا در شیراز

اگر شما عزیزان در شهر زیبای شیراز به دنبال مراکز فروش لوله پلیکا اصل و مرغوب هستید، دیگر نگران رفت و آمد و پرداخت هزینه های زیاد بابت این موضوع نباشید.

ما با ایجاد این وب سایت اینترنتی، به شما عزیزان در هر جای کشور که باشید، این امکان را می دهیم تا بهترین محصولات را با پرداخت مبالغ مناسب تری، متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

فروش لوله پلیکا از جانب این مجموعه بدو.ن هیچ واسطه صورت می پذیرد؛ زیرا ما همواره به رضایت مندی مشتریان خود اهمیت ویژه ای قائل هستیم؛ از این رو در این راستا در تلاشیم و روز به روز شاهد پیشرفت این مجموعه در کنار شما مشتریان عزیز هستیم.

لازم به ذکر است قیمت ویژه ای که برای این محصول در نظر گرفته ایم را با احترام بازگو کنیم که نرخ فروش لوله پلیکا حدودا از متری 7000 تومان الی 360.000 تومان می باشد.

علت این همه تفاوت، قطعا برند تولید کننده محصول، جنس لوله، مقاومت، طول، ضخامت، سایز و  قطر لوله است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول و قیمت آن می توانید با شماره هایی که در صفحه مشاهده می کنید، تماس بگیرید.

تماس با ما