جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی به ترکیه

با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته لوله کاروگیت فاضلابی با سطح استاندارد بالا تولید شده و به کشور ترکیه صادرات می شود.

ویژگی لوله کاروگیت صادراتی

لوله‌ های کاروگیت با استفاده از مواد پلیمری و با کمک دستگاه فوق پیشرفته و مدرن تولید می‌ شوند و کاربرد گسترده ای در صنعت آب و فاضلاب دارند.

در ادامه مطالب به ویژگی های لوله کاروگیت صادراتی می پردازیم.

1.شکل و ظاهر

لوله‌ های کاروگیت از دو لایه تشکیل شده‌ اند که به آنها لوله‌ های دو جداره نیز گفته می‌ شود؛ لایه بیرونی این لوله‌ دارای ظاهری مارپیچ و ناهموار، به رنگ مشکی می‌ باشد، که لایه بیرونی اولین سطح دفاعی در برابر عوامل خارجی به حساب می آید.

لایه داخلی این لوله‌ ها دارای سطحی صاف و صیقلی به رنگ زرد می‌ باشد که پایداری ساختاری و محافظت از لوله کاروگیت را بر عهده دارد.

  1. انعطاف پذیری

شیار و امواج لایه خارجی این لوله اجازه این را می‌ دهد که بدون ایجاد آسیب سطحی مانند: ترک و شکستگی به راحتی خم شود؛ چرا که این لوله کاربرد زیادی در زیر زمین به صورت دفنی دارد و برای استفاده در مناطقی که دچار تغییرات دمایی هستند، مناسب است.

  1. تطبیق پذیری

لوله های کاروگیت با توجه به مزایایی که دارند کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند؛ بنابراین می توان گفت از این لوله ها برای زهکشی، کالورت و آبیاری کشاورزی استفاده می شود، از طرفی در مدیریت سیلاب ها نیز از این لوله استفاده می شود؛ زیرا این لوله می توانند در شرایط و محیط سخت سازگاری داشته باشند.

  1. دوام و طول عمر

قسمت داخلی بدنه لوله های کاروگیت از پلی اتیلن با چگالی بالا و قسمت بیرونی بدنه آن از مواد پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته شده است؛ به همین علت از مقاومت بالایی در برابر سایش، پارگی و خوردگی برخوردار است، از طرفی می توان گفت در برابر آسیب های شیمیایی، افتادن و ضربه نیز مقاومت دارد.

  1. نصب آسان

این لوله‌ ها وزن بسیار سبکی دارند، همچنین حمل و نقل، و نصب این لوله‌ ها ساده و آسان است و برای نصب لوله‌ های کاروگیت از روش‌ های جوش بات ولد (لب به لب)، جوش اکستروژن، الکتروفیوژن و اتصالات مکانیکی استفاده می‌ شود.

  1. مقرون به صرفه

قیمت این محصول به نسبت لوله‌ های دیگر بسیار ارزان‌ تر است؛ زیرا با توجه به ویژگی‌ هایی که این لوله ها دارند، انتخاب مناسبی برای پروژه های ساختمانی محسوب می شوند.

در نهایت می‌ توان گفت طراحی بدنه و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این محصول، در ایجاد انعطاف پذیری و استحکام آن نقش بسزایی دارد.

باید بدانید این محصول با مواد اولیه با کیفیت تولید می شود؛ به همین دلیل از کیفیت بالایی نیز برخوردار است؛ بنابراین کاربرد این لوله‌ ها نیز به مراتب بیشتر است.

از طرفی این لوله ها در سایز های مختلفی تولید می‌ شوند، که هر یک کاربرد و قیمت متفاوتی دارند.

خرید لوله کاروگیت فاضلابی

 برای خرید لوله کاروگیت فاضلابی شما می‌ توانید به صورت مستقیم و غیر مستقیم اقدام کنید؛ همچنین باید حین خرید به نکات مهمی نیز دقت داشته باشید.

شما می‌ توانید به نمایندگی‌ های فروش لوله‌ های کاروگیت و یا مراکز معتبر که این محصول را عرضه می‌ کنند، مراجعه کرده و این لوله‌ ها را تهیه کنید.

از طرفی نیز می‌ توانید این محصول را با مراجعه به بازار های الکترونیکی از طریق وب سایت‌ های فروشگاهی به صورت غیر مستقیم و آنلاین خریداری کنید.

اما باید توجه داشته باشید، حین خرید لوله‌ های کاروگیت باید به جنس این لوله‌ ها دقت کنید؛ زیرا، این محصول در جنس پی وی سی و پلی اتیلن  تولید می‌ شود، که شما با توجه به نوع کاربرد و محیط مورد استفاده، که از نظر مواد شیمیایی و دما تاثیر گذار است، تهیه کنید.

این لوله ها باید بر اساس کاربرد و میزان فشار وارد کننده، تهیه شوند؛ زیرا این لوله ها از سایز 110 (میلی متر) تا 3200 ( میلی متر) تولید می‌ شود، که فشار 15 تا 64 کیلو نیوتن را تحمل می کنند.

همچنین این محصول در ضخامت‌ های مختلفی تولید می‌ شود، که در صورت نیاز، با توجه به نوع کاربرد تهیه می شوند؛ زیرا استحکام و دوام این لوله‌ ها به ضخامت آن ها بستگی دارد و در تغییر شکل تاثیر بسزایی دارند.

برای تهیه لوله های کاروگیت زهکشی، لوله‌ ها باید دارای سوراخ و شکاف باشند تا به راحتی آب به زمین نفوذ کند.

نکته مهم در حین خرید لوله کاروگیت های فاضلابی استاندارد بودن این محصول می‌ باشد؛ همچنین باید آزمایش‌ های استاندارد را نیز با موفقیت طی کرده و دارای واشر نصب باشند.

برای نصب، این لوله‌ ها باید کوپلین دار باشند و کوپلین‌ ها باید با مواد و سایز لوله سازگاری داشته باشند.

تامین لوله کاروگیت در ایران

تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید این لوله ها در کشور وجود دارند، که لوله کاروگیت مورد نیاز ایران را تامین می‌ کنند.

تولید کنندگان این محصول از مواد اولیه با کیفیت و دستگاه‌ های فوق پیشرفته برای تولید لوله کاروگیت استفاده می‌ کنند که این لوله‌ ها در ابعاد، اندازه و سایز های مختلفی تولید می‌ شوند.

از سوی دیگر برای تعیین قیمت این محصول به عواملی مانند: جنس، ضخامت، سایز، اندازه و غیره توجه می‌ شود؛ زیرا هر یک از این عوامل تاثیر بسزایی بر روی قیمت این لوله‌ ها دارند؛ شما می توانید برای اطلاع از قیمت این لوله‌ ها با تولید کننده و عرضه کننده این محصول تماس بگیرید.

عواملی مانند: نرخ ارز جهانی، برند تولید کننده، قیمت مواد اولیه، میزان تقاضا، میزان صادرات و واردات و غیره با توجه به شرایط  اقتصادی در سطح جهان، به طور مستقیم بر روی قیمت محصول تاثیر می‌ گذارند؛ برای مثال، با افزایش نرخ ارز جهانی در بازار های سطح جهان، تمامی محصولات دچار نوسان قیمت می‌ شوند؛ چرا که دلار ارزی جهانی در چرخه اقتصاد به شمار می‌ آید.

لوله کاروگیت فاضلابی در بازار با قیمت 60,000 تومان تا 3,400,000 به فروش می رسد؛ اما باید بدانید قیمت این محصول با توجه به برند تولید کننده، سایز، ضخامت و اندازه متفاوت می‌ باشد؛ پس قیمت ذکر شده تقریبی می باشد.

شما می‌ توانید این لوله‌ ها را از طریق مراکز معتبر در شهرتان خریداری کنید؛ اما باید توجه داشته باشید، فروشگاهی که از آن لوله‌ ها را خریداری می‌ کنید، معتبر می‌ باشد تا محصولی استاندارد و با کیفیت به شما ارائه دهد.

در صورت در دسترس نبودن مراکز معتبر می‌ توانید، به عرضه کنندگان این محصول از طریق وب سایت‌ های اینترنتی مراجعه کنید و محصول را به صورت غیر مستقیم ار آن ها خریداری کنید.

مجموعه ما نیز یکی از بزرگترین، تامین کننده‌ لوله‌ های کاروگیت فاضلابی در ایران می‌ باشد، که این محصول را با بهترین کیفیت و استاندارد در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهد.

شما می‌ توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های ثبت شده در صفحه تماس بگیرید تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

 

تماس با ما