جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن گازی ۲۵ در یزد

لوله پلی اتیلن گازی 25 یکی از انواع لوله‌ های پلی اتیلن است که، به عنوان لوله انشعاب گاز کاربرد فراوانی در شهر یزد دارد.

اتصالات لوله پلی اتیلن گازی

امروزه لوله‌ ها و اتصالاتی که از جنس پلی اتیلن ساخته شده ان، بسیار زیادند؛ که این لوله‌ ها کاربرد بسیار گسترده‌ ای در صنعت آب و فاضلاب، گاز و پتروشیمی دارند و توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای لوله‌ های فلزی باشند.

اتصالات لوله پلی اتیلن گازی باید دارای قابلیت جوش خوردگی باشد؛ زیرا قطعات پلی اتیلنی با روش جوش الکتروفیوژن به یکدیگر متصل می‌ شوند.

از این لوله ها در انتقال آب، خطوط توزیع و انتقال گاز و سیالات به صورت توکار و روکار استفاده می‌ شود، که گاهی وقت‌ ها به خاطر عرض زمین و تغییر شکل، در مسیر حرکت لوله‌ ها امکان تغییر مسیر و یا دور زدن وجود دارد که در اینجا باید از اتصالات استفاده شود؛ همچنین باید توجه داشت، گاهی وقت‌ ها برای ایجاد انشعاب از لوله اصلی نیز باید از اتصالات لوله استفاده کرد.

برای مثال، یک خط لوله را در یک ساختمان مسکونی در نظر داشته باشید که برای انتقال گاز به هر واحد، نیاز به استفاده از سه راهی یا اتصالات دیگر دارد که با استفاده از سه‌ راهی، بدون اینکه لوله اصلی تغییر مسیر دهد هر واحد دارای انشعاب گاز می شود.

در پروژه‌ های مختلف که از لوله‌ ها استفاده می‌ شود، نیاز به وصل کردن قطعات لوله به یکدیگر می باشد؛ به عنوان مثال لوله‌ های فلزی برای اتصال به یکدیگر با استفاده از الکترود به هم جوش می‌ خورند؛ اما لوله‌ های پلی اتیلن از جنس پلاستیک هستند که برای وصل کردن قطعات مختلف، که از جنس پلی اتیلن هستند باید از یک منبع گرمای ثانویه استفاده کرد که به این منبع گرما، هیتر نیز گفته می شود و از این منبع برای مقداری مذاب در انتهای دو لوله استفاده می‌ شود تا به یکدیگر متصل شوند.

از طرفی از روش جوش الکتروفیوژن نیز برای اتصال لوله‌ های پلی اتیلن استفاده می‌ شود و این روش مخصوص لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشد؛ که از طریق سیم مقاومت الکتریکی برای ایجاد گرما و ذوب شدن سطح لوله بکار می‌ رود و لوله‌ ها به راحتی به یکدیگر متصل می‌ شوند.

در جوش الکتروفیوژن کوپلر ها قرار دارند که قطعه‌ های از جنس پلی اتیلن با شکل لوله هستند که المنت های حرارتی در داخل کوپلر وجود دارند که با اتصال به برق این المنت‌ ها گرم شده و با ذوب شدن دو سر لوله کوپلر مانند غلاف عمل می‌ کند و پس از سرد شدن، گیره‌ های کوپلر از قطعات جدا می‌ شوند.

برای اتصال لوله‌ های پلی اتیلن گازی از روش جوش الکتروفیوژن باید مراحلی مانند: آمادگی سازی لوله، برطرف کردن زایده، علامت گذاری محل اتصال، هم راستا سازی، خنک کردن، مستند سازی و پرداخت نهایی طی شود.

امروز اتصال به روش الکتروفیوژن یکی از روش‌ های مطمئن برای اتصال لوله‌ های گازی پلی اتیلن در انتقال گاز به شمار می‌ آید؛ چرا که با به کارگیری از این روش، از هدر رفت گاز در شبکه‌ های گازرسانی جلوگیری کرده و در کوتاه‌ ترین زمان لوله‌ های پلی اتیلن به یکدیگر متصل می‌ شوند.

خرید لوله پلی اتیلن گازی

لوله‌ های پلی اتیلن گازی با توجه به مزایای فراوانی که دارند، کاربرد گسترده‌ ای نیز در انتقال آب و گاز دارند؛ همین علت در سایز های مختلفی تولید می‌ شوند.

امروزه تعداد تولید کنندگان لوله‌ های پلی اتیلن افزایش یافته است؛ اما برای خرید لوله پلی اتیلن گازی باید به مشخصه‌ های مهمی در این محصول توجه کنید.

مشخصه های قابل توجه در خرید این محصول شامل موارد زیر می باشد؛

  1. استاندارد بودن

لوله‌ های پلی اتیلن در اولین مرحله باید دارای مهر و نشان استاندارد باشند که مهر استاندارد این محصول بر روی بدنه آن هک شده می باشد؛ باید بدانید مهر های هک شده بر روی این لوله‌ ها فقط توسط شرکت تولید کننده هک می شود و این به این معناست که کارخانه تولید کننده، این محصول را مطابق با قوانین استاندارد تولید کرده و دارای مجوز تولید می‌ باشد.

  1. اطلاعات تولید

چنانچه قصد خرید لوله پلی اتیلن را داشتید در کنار توجهی که باید به برند تولید کننده این محصول داشته باشید؛ از طرفی نیز باید به اطلاعات لوله نیز دقت کنید، اطلاعات لوله شامل: نام خانوادگی تولید کننده، تاریخ و شماره خط تولید و مواد اولیه می‌ باشد، که اطلاعات بر روی لوله چاپ شده می‌ باشد.

3.جنس

لوله پلی اتیلن که نقش گسترده‌ ای در گازرسانی ایفا می کند، باید از مواد پلی اتیلن مرغوب تولید شده باشد؛ همچنین در فرایند تولید این لوله ها هیچ مواد افزودنی و رنگدانه ای بکار نرفته باشد و ترکیبات این لوله ها نباید بیشتر از 20 درصد کربن داشته باشد.

  1. قیمت

یکی از مشخصه‌ های مهم در خرید لوله‌ های پلی اتیلن گازی قیمت آن ها می‌ باشد؛ زیرا در پروژه‌ های ساختمانی به منظور گازرسانی از لوله‌ ها در متراژ بالا استفاده می‌ شود؛ اما شما نباید قیمت پایین محصولات مشابه را به کیفیت لوله‌ های پلی اتیلن گازی ترجیح دهید یا به زبان ساده‌ تر قیمت پایین محصول نشانه کیفیت آن نمی‌ باشد.

پس می‌ توان گفت برای خرید لوله‌ های پلی اتیلن گازی باید به استاندارد بودن، اطلاعات تولید، جنس و قیمت توجه داشته و تنها نکته ذکر نشده بررسی سطح لوله می باشد؛ زیرا این لوله‌ ها باید دارای سطحی صاف و صیقلی، بدون خط خراش و هیچ گونه سوراخی باشند.

قیمت انواع لوله پلی اتیلن گازی

امروز افراد برای تهیه لوله پلی اتیلن گازی به عواملی مانند: جنس، نوع کیفیت، استاندارد بودن، اطلاعات لوله، کیفیت لوله و قیمت آن توجه می‌ کنند؛ اما باید بدانید لوله‌ های پلی اتیلن در انواع مختلفی تولید می‌ شوند که، برای اطلاع از قیمت انواع لوله پلی اتیلن گازی می‌ توانید با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید.

در حال حاضر عوامل زیادی مانند: نوسانات موجود در قیمت دلار، برند تولید کننده، میزان تقاضا، نوع مواد اولیه و غیره در قیمت گذاری محصول در سطح بازار های جهانی تاثیر گذار است؛ چرا که عوامل نام برده تاثیر بسزایی در ایجاد نوسان قیمت محصولات دارند.

هم اکنون این محصول توسط تولید کنندگان زیادی تولید می‌ شود، چه بسا محصول مورد نظر توسط تولید کنندگان خارج از کشور نیز تولید می شود؛ از این رو قیمت این محصول در سطح بازار بسیار متفاوت است و شما می‌ توانید با توجه به بودجه و کاربرد مد نظرتان این محصول را تهیه کنید.

لازم به ذکر است برای دریافت لوله اصل و استاندارد باید به مراکز معتبر که این محصول را عرضه می‌ کنند، مراجعه کنید که شما می‌ توانید این محصول را از مراکز عرضه کننده این محصول در سراسر کشور تهیه کنید و در صورت در دسترس نبودن می توانید با مراجعه به فروشگاه‌ های اینترنتی به صورت آنلاین خریداری کنید.

مجموعه ما با توجه به عرضه گسترده لوله پلی اتیلن گازی در ایران جزو معتبرترین عرضه کننده این محصول شناخته شده است، که محصول مورد نظر را با هدف افزایش قدرت خرید مصرف کننده در اختیار مشتریان با قیمت 4,000 تومان تا 920,000 تومان قرار می‌ دهد.

شما می‌ توانید برای تهیه این محصول با مراجعه به وب سایت ما و شماره‌ های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما