جستجو کردن

بازار خرید لوله پلیکا فاضلابی در کرج

لوله پلیکا های فاضلابی در کرج کاربرد زیادی دارند؛ زیرا برای انتقال فاضلاب و پسماند های شهری و صنعتی استفاده می شود.

سایز بندی های لوله پلیکا

لوله پلیکا‌ ها یکی از لوله‌ های پر مصرف در صنایع آب و فاضلاب، کشاورزی و برق می باشند که به علت استفاده مداوم و مختلف از این لوله، در سایز بندی‌ های مختلفی تولید می‌ شوند.

این لوله‌ ها برای سایز بندی بر اساس واحد های میلی متر، اینچ و وزن طبقه‌ بندی می‌ شوند، البته ناگفته نماند هر لوله دارای ضخامت، ابعاد و قطر متفاوت می‌ باشد.

لوله‌ های پلیکا از سایز 50، 63، 90، 110، 125، 160، 200، 225، 315 تولید و عرضه می شود؛ همچنین سایز این لوله ها بر اساس اینچ از 1، 1.2، 2، 3، 4، 5، 6، 8، 16 می باشد، که هر یک به ترتیب دارای وزن 2.4، 3.1، 3.8، 4.6، 6.8، 8.7 کیلو گرم هستند و ضخامت آن ها از 1.8، 1.8، 1.8، 1.8، 2.2، 2.5 میلی متر می باشد .

سایز 50 کوچک‌ ترین سایز، لوله پلیکا می‌ باشد که به آن لوله‌ های 1 اینچی نیز گفته می‌ شود و در منبع‌ های اصلی برای انتقال آب آشامیدنی استفاده می‌ شود.

سایز 63 این لوله‌ ها را، لوله‌ های 2 اینچی گفته می‌ شود، که نام دیگر آن نمره 6 می‌ باشد؛ این سایز از لوله کاربرد گسترده‌ ای در صنعت ساختمان سازی دارد؛ برای مثال: انتقال آب و فاضلاب، پوشش دهی سیم و کابل‌ های برق و مخابرات، همچنین در سیستم‌ های هواکش نقش عمده ای دارند.

سایز 90 این لوله، به لوله‌ های 3 اینچی معروف هستند، که در آبیاری مزارع و گلخانه‌ های بزرگ و کوچک کاربرد زیادی دارد؛ چرا که از مقاومت بالایی در برابر فشار زیاد آب برخوردار می‌ باشد.

سایز 110 لوله های پلیکا که به آن ها لوله های 4 اینچی نیز گفته می شود، از پر مصرف‌ ترین سایز این لوله به شمار می‌ آید، که به عنوان پوششی مناسب برای، سیم و کابل‌ های برق کاربرد دارد؛ چرا که از احتمال خطر برق گرفتگی جلوگیری می‌ کند.

سایز 125 این محصول را لوله‌ های ۵ اینچی می گویند، که به دلیل تاثیر چشمگیری که در کاهش میزان صدا و لرزش در فاضلاب دارند، در سیستم‌ های انتقال فاضلاب کاربرد زیادی نیز دارد.

سایز 160 این محصول به لوله های 6 اینچی معروف اند؛ لوله های 6 اینچی برای انتقال سیالات با ماهیت اسیدی کاربرد دارد؛ چرا که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می‌ باشد.

سایز 200 تا 315 لوله های پلیکا، به دلیل استحکام و دوام بسیار بالایی که دارند، برای انتقال فاضلاب شهری و صنعتی استفاده می شود.

تولیدی لوله پلیکا کشاورزی

از آن جایی که صنایع کشاورزی جزو یکی از صنایع مهم در جهان محسوب می‌ شود؛ برای مدیریت منابع آبی در این صنعت، تولیدی‌ های لوله‌ پلیکا های کشاورزی، این لوله‌ ها را در سایز های مختلف تولید و عرضه کرده اند.

به طور کلی لوله پلیکا ها از نظر میزان تحمل فشار، به سه دسته: فشار ضعیف، نیمه قوی و فشار قوی تقسیم می شوند.

لوله پلیکا هایی که برای کشاورزی تولید می‌ شوند از مواد پی‌ وی‌ سی سخت تولید شده و برای کشاورزی از نظر میزان تحمل فشار، از نوع نیمه قوی و فشار قوی تولید می‌ شوند.

این لوله‌ ها در رنگ های مختلف تولید می شوند، که رنگ خاکستری روشن آن از کیفیت بالایی برخوردار است؛ از طرفی نیز این لوله در سایز های مختلفی از 75 تا 200 میلی متر تولید شده، تا با توجه به نیاز، از سایز مناسب این محصول استفاده شود.

این لوله‌ ها برخلاف لوله‌ های فولادی از مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل فیزیکی و شیمیایی برخوردار می‌ باشد، که به جرات می‌ توان گفت دارای مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی هستند.

همچنین این لوله‌ ها وزن بسیار سبکی دارند به همین، علت نصب و جابجایی این محصول بسیار راحت و آسان می‌ باشد؛ همچنین برای استفاده از اتصالات نیاز به تجهیزات سنگین ندارد.

لوله‌ های پلیکای کشاورزی به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند، که می‌ توان در مناطق مختلفی مانند: مناطق خشک، مرطوب و معتدل مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که از سازگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

این لوله‌ ها دارای سطوح داخلی و خارجی صاف و صیقلی می‌ باشند که سرعت جریان آب را افزایش می دهد؛ از طرفی امکان رسوب گذاری در این لوله‌ ها وجود ندارد و نکته مهم این است که هیچ تغییری در طعم، مزه، رنگ آب ایجاد نمی‌ کنند.

فشار، ضربه، نور، رطوبت، سرما، مواد اسیدی و شیمیایی و هیچ عوامل دیگری نمی‌ تواند، آسیبی به این لوله‌ ها وارد کند؛ زیرا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشند.

عرضه مستقیم لوله پلیکا

امروز لوله‌ های پلیکا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مصرف کنندگان و متقاضیان عرضه می‌ گردد؛ از این رو شما می‌ توانید برای خرید این محصول با تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن تماس بگیرید.

این لوله‌ ها توسط عرضه کننده های مستقیم به صورت اینترنتی به فروش می‌ رسد؛ امروزه این روش از خرید جزو رایج‌ ترین روش خرید به شمار می‌ آید.

در این روش، عرضه کنندگان به صورت مستقیم بدون حضور دلالان و واسطه‌ گران این محصول را از تولید کنندگان اصلی خریداری کرده و بی‌ واسطه به مصرف کننده عرضه می‌ کنند، که در این فرآیند هزینه‌ های مازادی که واسطه گران به جیب می‌ زدند، حذف می‌ شود.

با خرید مستقیم این لوله‌ ها، دسترسی به محصول مورد نظر در کوتاه‌ ترین زمان صورت می‌ گیرد؛ همچنین با استفاده از این روش شما به فروشگاه های زیادی دسترسی دارید؛ به همین علت می‌ توانید به راحتی قیمت و کیفیت این محصول را در فروشگاه‌ های مختلف مورد بررسی و مقایسه قرار دهید.

از این رو شما می‌ توانید یک شاخه 6 متری لوله پلیکا را در بازار با قیمت 170,000 تومان الی 1,350,000 تومان خریداری کنید که با تغییر سایز این قیمت نیز، تغییر می کند.

باید بدانید عوامل زیادی مانند: قیمت ارز جهانی، میزان عرضه و تقاضا، نوع و قیمت مواد اولیه، میزان صادرات و واردات در تعیین قیمت این لوله ها، دخیل هستند؛ همچنین می توان گفت قیمت محصولات بر اساس این عوامل در بازار های جهانی قیمت گذاری می شوند.

مجموعه ما نیز جزو عرضه کنندگان مستقیم این محصول در کشور می باشد که لوله های پلیکا ها را با قیمتی مناسب بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند تا میزان تقاضا را افزایش دهد‌.

شما نیز می توانید از طریق وب سایت و شماره های موجود این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تماس با ما