جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی با بهترین کیفیت

لوله های کاروگیت فاضلابی به علت کاربرد فراوانی که دارند محصولی صادراتی محسوب می شوند که با بهترین کیفیت عرضه می شوند.

استاندارد تولید لوله کاروگیت فاضلابی

لوله‌ های کاروگیت فاضلابی نوعی از انواع لوله‌ های پلی اتیلن محسوب می‌ شود که بر اساس استاندارد های لازم تولید می‌ شوند؛ در این مقاله استاندارد های لازم در تولید این لوله ها ارائه داده می‌ شود.

  • مقاومت مکانیکی لوله‌ های کاروگیت باید 31/5 کیلو نیوتن بر متر مربع باشد.
  • لوله‌ های کاروگیت باید از دو لایه مجزا شامل لایه داخلی و لایه خارجی تشکیل شده باشند؛ همچنین باید از پلی اتیلن با جریان MFI یکسان برای تولید این لوله ها استفاده شود.
  • پلی اتیلن به کار رفته در این لوله‌ ها باید از گونه‌ های مناسب PIPE GRADE بوده و لازم است از نوع PE 80 باشد.
  • سطح داخلی لوله‌ های کاروگیت باید صاف و صیقلی بوده و دارای پوشش یک دست باشد؛ همچنین برای استفاده از سیستم تحت فشار باید ضخامت کافی داشته باشد و لایه داخلی این لوله‌ ها باید دارای زبری پایین و سطحی بسیار صاف باشد.
  • لوله‌ ها باید با کوپلر سرخود و آب بندی کامل که از طریق استفاده از واشر های آب بندی انجام می‌ شود، تولید شود.
  • نباید از مواد معدنی در ترکیب مواد اولیه لوله‌ های کاروگیت فاضلابی، به منظور تولید لایه‌ های داخلی و خارجی استفاده شود.
  • برای تولید لوله‌ های کاروگیت نباید از مواد بازیافتی استفاده شود؛ بلکه می توان مواد نو و دست اول را بکار گرفت.

  • مواد مورد استفاده در این لوله‌ ها باید دارای 4 درصد ANTI UV باشد؛ همچنین باید از مواد غیر مشکی در ساخت این لوله‌ ها استفاده شود.
  • مواد اولیه‌ ای که برای تولید این لوله ها استفاده می‌ شود، فقط باید تحت فرایند گرانول و پودر قرار گرفته شده باشد؛ علاوه بر آن، نباید هیچ مواد افزودنی در تولید این لوله‌ ها استفاده شود.
  • زمانی که لوله تحت فشار قرار می‌ گیرد، باید پس از کاهش تنش، لوله بدون هیچ آسیبی به حالت اولیه خود باز گردد.
  • این لوله‌ ها به علت دارا بودن دوده باید دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار خارجی، اشعه خورشید UV و رطوبت برخورد باشند.

پس از تولید لوله‌ های کاروگیت فاضلابی بر اساس استاندارد های ذکر شده، این لوله‌ ها را مورد آزمون‌ تولید و استاندارد قرار می‌ دهند تا کیفیت و مقاومت محصول تایید شود؛ که برخی از این استاندارد ها را در ادامه مطالب ذکر خواهیم کرد.

  • آزمون انعطاف پذیری حلقوی: در این آزمون لوله تحت فشار قرار می‌ گیرد تا به اندازه‌ ای که 30 درصد قطر لوله خمیده شود، سپس بعد از حذف نیروی وارده لوله باید به حالت اولیه خود بازگردد و هیچ ترک و شکستگی در سطح لوله مشاهده نشود.
  • آزمون اندازه‌ گیری میزان دوده: دوده‌ ای که برای سیاه شدن این لوله‌ ها به صورت مستربچ به آن اضافه می‌ شود، پایداری مناسبی را در برابر پرتو های فرابنفش ایجاد می‌ کند؛ که با این آزمون میزان این دوده‌ ها مورد بررسی و کنترل قرار می‌ گیرد.

خرید آسان لوله کاروگیت فاضلابی

شما برای تجربه خریدی آسان از لوله های کاروگیت فاضلابی می‌ توانید این محصول را از طریق روش مستقیم تهیه کنید.

شما برای خرید این محصول ابتدا باید به برند تولید کننده لوله و دارا بودن مهر تولید و همچنین کیفیت مطلوب و استاندارد بودن آن توجه کرده و آن را مورد بررسی قرار دهید.

در نهایت پس از انتخاب لوله بر اساس بودجه و نیاز می‌ توانید لوله مورد نظر را از طریق روش مستقیم تهیه کنید.

با بکارگیری از این روش، شما در هر موقعیت جغرافیایی که قرار داشته باشید، می توانید به عرضه کنندگان اصلی این محصول در کوتاه ترین زمان دسترسی پیدا کنید.

همچنین دایره دسترسی به عرضه کنندگان در خرید مستقیم وسعت زیادی دارد؛ یعنی به فروشگاه های زیادی می توانید دسترسی پیدا کنید، به همین علت امکان مقایسه قیمت های متفاوت در فروشگاه های مختلف وجود دارد.

از طرفی با خرید به روش مستقیم، محصول مورد نظر با قیمتی بسیار مناسب به مصرف کننده ارائه داده می شود؛ چرا که لوله های کاروگیت فاضلابی به طور مستقیم از تولید کنندگان تهیه می شود.

خرید از این روش بسیار سریع و آسان است؛ چرا که مصرف کنندگان می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه های جانبی مانند هزینه های رفت و برگشت برای خرید محصول مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی ارزان

با توجه به اهمیت و کاربرد فراوانی که لوله های کاروگیت فاضلابی در صنعت آب و فاضلاب دارند، این لوله ها برخلاف کیفیت و مقاومت بالایی که دارند با قیمتی ارزان عرضه می گردند.

ما می خواهیم با فروش لوله های کاروگیت فاضلابی که دارای کیفیت و ویژگی های برتر می باشد، بهترین گزینه ای که می توانید برای اطمینان از عملکرد بهینه و پایداری در نظر داشته باشید را در اختیارتان قرار دهیم.

این یک فرصت منحصر به فردی است که شما می توانید برای بهبود و بهینه سازی سیستم فاضلابی خود، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

بی شک این یک فرصت استثنایی است تا بتوانید بهترین لوله کاروگیت فاضلابی را با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

شما می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید، مجموعه ما دارای متخصصان مجرب جهت ارائه مشاوره های لازم می باشد، تا به منظور انتخاب و خرید لوله های فاضلابی مناسب به مصرف کننده کمک شود.

همچنین ما این افتخار را داریم که به شما خدمات و محصولاتی را با کیفیت بالا ارائه دهیم تا با اعتماد و اطمینان کامل نیاز شما را به این لوله ها بدون عیب و نقص برطرف کنیم.

نه تنها ما بلکه همه افراد بر این باورند که سیستم های فاضلابی از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا به علت نصب زیر زمینی یا توکار امکان دسترسی به سیستم های فاضلابی وجود ندارد؛ پس از این رو می توان با انتخاب لوله کاروگیت فاضلابی مناسب این تاسیسات عملکرد بی عیب و نقصی داشته و عمر طولانی تری نیز داشته باشد.

پس این فرصت را غنیمت بشمارید و همین امروز با ما تماس بگیرید، تا لوله های کاروگیت را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنید.

لازم است بدانید بازه قیمت این محصول میانگین متری 46,000 تومان الی 1,650,000 تومان می باشد، که با توجه به شرایط بازار امکان تغییر قیمت وجود دارد.

 

 

تماس با ما