جستجو کردن

قیمت لوله پولیکا درجه یک با شرايط خرید آسان

امروز لوله‌ پلیکا درجه یک یکی از انواع لوله‌های موجود در بازار هستند که به مصرف کنندگان با شرایط خرید آسان عرضه می‌شود

انواع لوله پولیکا از لحاظ فنی

لوله پولیکا ها نوعی از لوله‌ های پلیمری هستند که از مواد پی‌ وی‌ سی ساخته شده اند و به لوله‌ های سخت معروف اند؛ لوله پولیکا ها از لحاظ فنی انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن می‌ پردازیم.

  • لوله پولیکا های فشار قوی

لوله پولیک‌ا های فشار قوی از مقاومت بسیار بالای برخوردار می باشد؛ این مقاومت به علت استفاده درصد کمی کربن در ساخت این لوله است؛ بهتر است بدانید این لوله‌ ها از مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر نمونه‌ های لوله پولیکا ها برخوردار می‌ باشد.

این لوله‌ ها از سایز 63 میلی متر تا 1200 میلی متر تولید می‌ شوند و این نوع از لوله پلیکا ها تحمل فشار 10 بار تا 16 بار را دارند؛ از طرفی محصول مورد نظر به صورت شاخه‌ های 6 متری تولید و عرضه می‌ شود؛ لازم به ذکر است که تحمل دمایی این لوله‌ ها از منفی 4 سانتی گراد تا مثبت 47 درجه سانتی گراد است، بنابراین برای انتقال مایعات با دمای 45 درجه سانتی گراد مناسب هستند.

از نوع فشار قوی این لوله ها در انتقال آب شرب، مایعات اسیدی و باز ها، آبرسانی زمین‌ های کشاورزی و همچنین کانال‌ های آب استفاده می‌ شود و از مهم ترین مزایای آن ها می‌ توان به سطح داخلی صاف و صیقلی، مقاومت در برابر اشعه آفتاب و قیمت ارزان آن اشاره کرد.

  • لوله پولیکا های نیمه قوی

لوله پولیکا نیمه قوی از انعطاف پذیری بالای برخوردار هستند به گونه‌ ای که در اثر خمیدگی، لوله‌ ها دچار شکستگی نمی‌ شوند؛ از این رو می‌ توان گفت این لوله‌ ها در برابر ضربه و اصطکاک مقاومت خوبی دارند؛ همچنین مواد اولیه به کار برده شده در این لوله‌ ها هیچ تاثیری در مزه و بوی آب‌ های آشامیدنی نمی‌ گذارد.

از طرفی این لوله‌ ها وزن بسیار سبکی دارند و جابجایی، حمل و نقل و نصب لوله ها آسان و سریع است؛ البته لوله پولیکای نیمه قوی از رسانه حرارتی کمی نیز برخوردار هستند.

این محصول در سیستم فاضلاب خانگی و صنعتی سیستم تهویه و دودکش انتقال آب های آشامیدنی، غلاف دوره کابل برق و غیره کاربرد دارد.

  • لوله پولیکا های فشار ضعیف

لوله پولیکا های فشار ضعیف در سایز های 63 میلی متر تا 250 میلی‌ متر تولید می‌ شوند؛ این لوله‌ ها نسبت به نمونه‌ های فشار قوی و نیمه قوی فشار باری کمتری را تحمل می‌ کنند؛ لازم است بدانید به نسبت لوله‌ های فشار قوی و نیمه قوی قیمت ارزان‌ تری نیز دارند.

از این لوله‌ ها در عبور کابل و سیم‌ کشی‌ های تاسیسات برقی، ناودانی‌ ها، سیستم هواکش و تهویه مطبوع، سیستم تهویه، سرویس‌ های بهداشتی (حمام و توالت) و زهکشی به کار برده می‌ شود.

چرخه تولید لوله پولیکا

در این مقاله می‌ خواهیم چرخه تولید لوله پولیکا ها را به صورت ساده و کامل توضیح دهیم.

مرحله اول

برای تولید لوله‌ ها از مواد پی‌ وی‌ سی خام که در اثر فشار و گرما شکل‌ گیری شده است و پایه‌ ترین پی‌ وی‌ سی مورد استفاده در این لوله‌ ها گاز شیمیایی وینیل کلراید به کار برده می‌ شود، پس از رخ دادن عمل پلیمریزاسیون که موجب ایجاد ماده سفید رنگ می‌ شود، به آن طی فرایندی انفعالات و ترکیبات شیمیایی اضافه می‌ شود تا پلاستیک تولید پلیمریزه شده تولید شود.

مرحله دوم

بعد از اینکه پلاستیک پلیمریزه شده تولید شد به همراه مواد افزودنی در دمای 120 درجه سانتی گراد ترکیب می‌ شود؛ پس از ذوب شدن مواد افزودنی و همچنین رسیدن به دمای مورد نیاز ترکیب به دست آمده، به محفظه‌ های خنک کننده انتقال داده می‌ شود و با کاهش سریع دما به دمای 50 درجه می‌ رسد و برای رسیدن به یک دمای ثابت به مخزن ذخیره انتقال داده می‌ شود.

مرحله سوم

در این مرحله از دستگاه‌ های پیشرفته اکسترودر استفاده می‌ شود؛ با استفاده از دستگاه‌ های اکسترودر پیچی که دستگاه‌ های پیچیده‌ ای نیز هستند و با دقت بالا، فشار و دمای لوله کنترل می‌ شود؛ حال مواد به دست آمده در مرحله قبل را به وسیله قیف به دستگاه اکسترودر انتقال داده می‌ شود، که در اثر گرما، فشار و برش ذوب شده و پس از فشرده، یک دست و هوا رسانی شدن در قسمت نهایی اکستروژن به شکل لوله تبدیل می‌ شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله لوله‌ های تولید شده در آب قرار  داده می شوند تا عمل خنک سازی انجام شود، پس از خنک سازی با یک سرعت ثابت لوله‌ ها کشیده می‌ شوند تا میزان مقاومت دیواره‌ ها ثابت شود.

فروش لوله پولیکا در بازار روز آهن

در بازار روز آهن لوله پولیکا توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را کسب کنند؛ چرا که امروز جایگزین بسیار مناسبی برای لوله‌ های فولادی و فلزی هستند؛ بنابراین فروش این لوله در بازار به مراتب بیشتر از لوله‌ های آهنی و فولادی است.

این لوله‌ ها به علت مقاومت بالا، وزن مناسب، انعطاف پذیری و عدم پوسیدگی، زنگ زدگی و ساییدگی توانسته اند، جایگاه مناسبی در بازار پیدا کنند.

لازم است بدانید این لوله‌ های با کیفیت از طریق فروشگاه اینترنتی به مصرف کنندگان و متقاضیان عرضه می‌ شود؛ عرضه مستقیم این محصول باعث شده است، مصرف کنندگان با خرید آن از فروشگاه‌ های اینترنتی سود زیادی نصیبشان می شود.

با خرید اینترنتی مشتریان و مصرف کنندگان می‌ توانند در مدت زمان کوتاهی به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنند؛ از طرفی نیز دسترسی گسترده‌ ای به فروشگاه‌ های عرضه کننده این محصول در سراسر کشور دارند؛ یعنی می‌ توانند در هر کجا که حضور دارند به فروشگاه‌ های موجود در سایر شهر ها و کشور ها دسترسی پیدا کنند.

همچنین می توانند محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند؛ زیرا فروشگاه‌ های اینترنتی محصول مورد نظر را بدون واسطه از تولید کنندگان خریداری می‌ کنند؛ به همین علت قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی ارزان‌ تر است.

به عنوان مثال، مجموعه ما نیز یکی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است، که لوله پولیکا های با کیفیت را به صورت مستقیم به مشتریان با قیمتی باورنکردنی عرضه می‌ کند؛ همچنین این مجموعه برای خرید محدودیتی در نظر نگرفته است.

یکی از آسان‌ ترین و سریع‌ ترین روش برای خرید این مسائل تماس با شماره‌ های موجود در صفحه می‌ باشد؛ لازم است بدانید شما می‌ توانید از مشاوران ما جهت کسب اطلاعات کمک دریافت کنید.

قیمت لوله پلیکا در مجموعه ما با در نظر گرفتن عوامل موثر در قیمت 163,000 تومان تا 3,220,000 تومان است

تماس با ما