جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلیکا به همراه مشخصات محصول

لوله پلیکا ها تولید شده داخلی به همراه مشخصات محصول ارائه شده به کشور های مصرف کننده صادر می شود.

ویژگی های لوله پلیکا فاضلابی

لوله پلیکا های فاضلابی یکی از پر مصرف ترین لوله‌ های مورد استفاده در صنعت آب و فاضلاب است؛ این لوله‌ ها همواره ویژگی‌ های زیادی دارند که باعث کاربرد فراوان این محصول شده است؛ در ادامه ویژگی‌ های لوله پلیکای فاضلابی را شرح داده‌ ایم.

  1. مقاومت بالا

لوله پلیکا های فاضلابی از مواد پی‌ وی‌ سی ساخته شده اند، که به آن ها پی وی سی‌ های سخت نیز گفته می‌ شود، به همین علت این لوله‌ ها مقاومت بالایی در برابر مواد روغنی و اسید ها دارند؛ همچنین مقاومت بالای این لوله‌ ها موجب شده است، به صورت قابل توجه وزن بسیار سبکی داشته باشند.

  1. مقاومت در برابر شعله

لوله پلیکای فاضلابی در برابر شعله آتش مقاومت بالایی دارند، این لوله‌ ها زمانی که با شعله آتش شعله ور می شوند از خود گاز HOC را آزاد می‌ کند با آزاد کردن گاز HOC از ورود O2 جلوگیری کرده و باعث خاموش شدن شعله می‌ شود؛ باید بدانید در اصطلاح آمیانه به این نوع لوله‌ ها، لوله‌ های خاموش شونده نیز گفته می‌ شود.

  1. مقاومت در برابر مواد شیمیایی

برای بیان یکی دیگر از ویژگی‌ های لوله پلیکا های فاضلابی می‌ توان به مقاومت بالای این محصول در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد؛ از آنجایی که لوله پولک‌ا های فاضلابی به صورت توکار یا دفنی در زیر زمین به کار برده می‌ شوند، پس امکان نصب این لوله‌ ها در محیط‌ های شیمیایی وجود دارد و همچنین این لوله‌ ها انتقال دهنده مواد شیمیایی و اسیدی نیز هستند؛ با این تفاسیر مقاومت زیادی در برابر مواد شیمیایی، فشار و خوردگی برخوردار اند.

  1. عایق الکتریسیته

این لوله‌ ها به گونه‌ ای طراحی و تولید شده‌ اند که ساختار آن ها حاوی عایق الکتریسیته می‌ باشد؛ این محصول به دلیل عایق بندی که دارد از انتقال حرارت جلوگیری کرده و نقش بسیار مهمی در حفظ دمای سیالات داخلی دارد.

  1. قابلیت حمل و نقل آسان

همان طور که در قسمت بالا گفته شده است لوله پولکا های فاضلابی از مواد پی‌ وی‌ سی ساخته شده اند، به همین علت وزن بسیار سبکی دارد؛ سبکی وزن این لوله‌ ها، حمل و نقل را آسان کرده است؛ زیرا برای انتقال این لوله‌ ها نیاز به ماشین آلات سنگین نیست، بلکه فرد می‌ تواند آن را به تنهایی جابجا کند؛ از طرفی نیز نصب این لوله‌ ها بسیار آسان و سریع می‌ باشد.

  1. طول عمر بالا

این لوله‌ ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی، شعله، فشار، ضربه، خوردگی، سایش، پوسیدگی و غیره دارند، ماندگاری بالایی دارد؛ که می‌ توان گفت طول عمر این لوله ها زیاد است.

  1. قابلیت اتصال آسان

لوله پلیکا های فاضلابی برای اتصال نیاز به تجهیزات ندارد؛ بلکه می‌ توان با تجهیزات بسیار ساده‌ ای نیز این لوله‌ ها را به یکدیگر متصل کرد، لازم است بدانید این لوله ها به وسیله چسب، اورینگ و فلنجی به یکدیگر متصل می‌ شوند.

بررسی لوله پلیکا از لحاظ اندازه

لوله پلیکا ها در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که بر اساس قطر، ضخامت، وزن و سایز طبقه‌ بندی می‌ شوند؛ در این مقاله می‌ خواهیم لوله پلیکا ها را از لحاظ اندازه مورد بررسی قرار دهیم.

1) سایز 20 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 20 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ،  ½ اینچ است و دارای وزن 800 گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ها ⅕ میلی متر می باشد.

2) سایز 25 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 25 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 3/4 میلی متر است و دارای وزن 1000 گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ⅕ میلی متر می باشد.

3) سایز 32 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 32 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 1 میلی متر است و دارای وزن ⅕ کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ⅛ میلی متر است.

4) سایز 40 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 40 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 1_ ¼ میلی متر است و دارای وزن 1/9 کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ⅛ میلی متر است.

5) سایز 50 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 50 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 1_ ½ میلی متر است و دارای وزن 2/4 کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ⅛ میلی متر می باشد.

6) سایز 63 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 63 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 2 میلی متر است و دارای وزن 3/1 کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله 1/9 میلی متر می باشد.

7) سایز 75 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 75 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 2_ ½ میلی متر است و دارای وزن 3/6 کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ⅛ میلی متر است.

8) سایز 90 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 90 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 3 میلی متر است و دارای وزن 4/3 کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله ⅛ میلی متر است.

9) سایز 110 لوله پلیکا‌ ها دارای قطر 110 میلی متر بوده و بر اساس سایز بندی اینچ، 4 میلی متر است و دارای وزن 6/4 کیلو گرم می باشد؛ ضخامت این لوله 2/2 میلی متر می باشد.

خرید لوله پلیکا فشار قوی

شما می‌ توانید برای خرید لوله پلیکای فشار قوی از روش‌ های خرید استفاده کنید، روش‌ های خرید شامل خرید مستقیم و غیر مستقیم می‌ شود که هر یک از روش‌ ها را به طور مختصر توضیح می‌ دهیم.

  • روش غیر مستقیم

منظور از روش غیر مستقیم در خرید این است، مصرف کننده برای خرید محصول مورد نظر به بازار های سنتی مراجعه می‌ کند، که از گذشته تا کنون تمامی خرید ها به این صورت انجام شده است؛ در این روش مصرف کننده زمان زیادی را صرف پیدا کردن محصول در بازار های سنتی کرده و در نهایت محصول مورد نظر را با قیمتی بیشتر خریداری کرده است، که علت آن نیز دست داشتن واسطه گران و دلالان در خرید و فروش بوده است.

  • خرید به روش مستقیم

در سال‌ های اخیر روشی برای خرید آسان ارائه داده شده است، که افراد می‌ توانند با حضور در هر مکانی محصول مورد نظر را خریداری کنند، در این روش افراد دسترسی سریع‌ تر و بیشتری به تنوع محصولات دارند؛ همچنین می‌ توانند به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز برای خرید به محصول اقدام کنند؛ به زبان ساده ساعتی معین برای خرید در روش مستقیم وجود ندارد و از همه مهم تر محصول مورد نظر با قیمتی مناسب‌ تر از روش غیر مستقیم به مشتری ارائه داده می‌ شود؛ که تنها دلیل آن نبوده واسطه گران و دلالان در خرید و فروش بوده است، همچنین باید بدانید این محصولات از تولید کنندگان اصلی به طور خریداری می‌ شود، به همین علت قیمت ارزان‌ تری دارد.

قابل توجه مصرف کنندگان،مجموعه‌ ای که در حال حاضر مشاهده می‌ کنید، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی است که لوله پلیکا های فشار قوی را به روش مستقیم به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد.

این مجموعه یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصول در بازار ایران است که برای رفاه حال مصرف کنندگان محصولی با کیفیت و ارزان برای ارائه به مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

شما می‌ توانید برای خرید این لوله ها از طریق راه‌ های ارتباطی موجود در صفحه اقدامات لازم را انجام دهید.

قیمت لوله پلیکا های فشار قوی در فروشگاه اینترنتی ما 170,000 تومان الی 3,100,000 تومان  است.

 

تماس با ما