جستجو کردن

خرید و قیمت لوله پولیکا در بازار آزاد

از آنجایی که لوله پولیکا از مواد PVC سخت ساخته می شود قیمت آن در بازار آزاد نسبت به سایر نمونه ها ارزان تر است.

نحوه نصب و اتصال لوله پولیکا

لوله پولیکا ها یکی از سبک‌ ترین لوله‌ های موجود در بازار است که در صنایع آب و فاضلاب کاربرد و کارایی فراوانی دارد.

از آنجایی که نصب و اتصال این لوله‌ ها به روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود، در ادامه می‌ خواهیم نحوه نصب و اتصال لوله پولکا ها را توضیح دهیم.

  • اتصال با چسب

اتصال با چسب‌ یکی از رایج‌ ترین و ساده‌ ترین روش برای اتصال لوله‌ پولیکا به شمار می‌ آید؛ زمانی از این روش برای اتصال لوله‌ ها استفاده می‌ شود که لوله‌ ها به صورت افقی به یکدیگر متصل شوند.

برای استفاده از چسب در اتصال این لوله‌ ها ابتدا سطح بیرونی لوله نر و سطح داخلی لوله مادگی را به چسب آغشته می کنند، سپس به صورت افقی به یکدیگر متصل می‌ شوند.

در این اتصال کمی از قسمت لوله مادگی در لوله نر خورده می‌ شود؛ اما مانند جوش سرد بین دو لوله عمل می کند.

  • اتصال با سه راهی

سه راهی‌ ها یکی از انواع اتصالات مورد استفاده در لوله پولیکا هستند؛ این اتصالات نقش بسزایی در تغییر مسیر لوله و انشعاب گیری لوله‌ ها دارند.

این سه راهی ها در سه زاویه مختلف 45، 87.5، 90، درجه تولید و عرضه می گردد؛ نوع دیگری از سه راهی‌ ها نیز تولید می‌ شود که به آن سه راه تبدیل گفته می‌ شود و از آن در کنار انشعاب گیری و تغییر مسیر، در تغییر سایز لوله‌ ها نیز استفاده می‌ شود.

  • اتصال با چهارراه

چهار راه‌ ها یکی دیگر از روش‌ های اتصال لوله پولیکا ها به یکدیگر هستند؛ با استفاده از چهارراه می‌ توان از انشعاب اصلی، چند انشعاب فرعی داشته باشید.

اتصال چهار راه‌ ها موجب کاهش هزینه در اتصال می‌ شود؛ زیرا برای داشتن دو انشعاب، نیازی به استفاده از دو انشعاب 45 درجه‌ ای نیست.

  • اتصال اورینگی

اتصال لوله به روش اورینگ یکی از روش‌ های جدید در کشور ایران است؛ منظور از اورینگ پلاستیک دایره شکل می‌ باشد که قسمت داخلی آن دارای شیار هایی برای نگهداری لوله است.

برای استفاده از این روش، نیازی به تجهیزات خاص و سنگینی ندارد و بسیار سریع و آسان انجام می‌ شود؛ البته این روش از نصب، در صنعت آب و فاضلاب استفاده زیادی می‌ شود.

همچنین اتصالات اورینگی موجب انعطاف پذیری لوله‌ ها می‌ شود و از بروز برخی مشکلات مانند: انقباض، انبساط و شکست در برابر تنش جلوگیری می‌ کند.

  • اتصال مکانیکی

اتصالات مکانیکی یکی از بهترین روش برای نصب لوله پولیکا ها به شمار می‌ آید؛ با استفاده از اتصالات مکانیکی از خروج و نشتی آب جلوگیری می‌ شود.

برای نصب لوله‌ ها با به کارگیری از این روش، یک فلنج را به کمک چسب به انتهای لوله نصب می‌ کنند و فلنج دیگری از پشت به آن فشار می‌ آورد.

همچنین بهتر است بدانید از این روش برای اتصال دو جسم متفاوت به کار برده می‌ شود؛ منظور از اتصال دو جسم متفاوت، دو نوع لوله به یکدیگر است

اگر دقت کرده باشید تمامی روش‌ های اتصال لوله پولیکا ها نیازی به تجهیزات سنگین و اختصاصی ندارند؛ از این رو می‌ توان گفت در کنار وزن سبکی که لوله پلیکا ها دارند، اتصال آن ها نیز سریع و ساده انجام می‌ شود.

خریدار عمده لوله پولیکا

خریدار عمده لوله پولیکا ها مصرف کنندگان و فروشنده‌ ها هستند؛ این خریداران برای بهره‌ برداری از سود بیشتر در خرید این محصول را به صورت عمده خریداری می‌ کند.

مصرف کنندگان و به خصوص فروشنده‌ هایی که از این محصول به صورت عمده تهیه و خریداری می‌ کنند؛ که سود و مزایای فراوانی شامل حال آن ها می‌ شود.

به عنوان مثال؛ مصرف کنندگان و فروشنده‌ هایی که لوله پلیکا‌ ها را به صورت عمده تهیه می‌ کنند، در زمان طولانی از داشتن این محصول تامین هستند.

با تامین بودن این محصول در مدت زمان طولانی می‌ توان از موجودی این محصول در زمان‌ های پر فروش مانند: جشنواره‌ ها، تعطیلات و غیره از موجودی این محصول تامین بود.

همچنین می‌ توان گفت زمانی که این محصول به صورت عمده خریداری می‌ شود، خریدار می‌ تواند به راحتی محصول مورد نظر را در تنوع بالا تهیه کند.

محصول با تنوع بالا باعث می‌ شود مصرف کننده راحت‌ تر محصول مورد نظر را انتخاب خریداری کند؛ افزایش قدرت خرید در مصرف کننده باعث ایجاد رضایت در آن ها می‌ شود.

نکته بسیار مهم در خرید عمده که توجه خریداران را به خود جلب می‌ کند، قیمت محصول در خرید عمده است؛ زمانی که محصولی را به صورت عمده تهیه می‌ کنید.

قیمت محصول برای خریدار مناسب‌ تر از خرید تک آن محصول در نظر گرفته می‌ شود؛ از این رو سود زیادی سهم خریداران عمده می‌ شود.

توصیه می‌ شود جهت خرید لوله پولیکا ها با توجه به نوع نیاز و بودجه سعی کنید، این محصول را به صورت عمده خریداری کنید تا سود زیادی از این خرید نصیبتان شود.

صادرکنندگان لوله پولیکا ایرانی

صادر کنندگان لوله پولیکا های ایرانی همان تولید کنندگان این محصول در ایران هستند؛ در شهر های بزرگ تولید کنندگان این محصول فعالیت چشمگیری در عرصه تولید لوله پولیکا‌ ها دارند.

آن ها با تولید لوله پولیکا ها و اتصالات با کیفیت توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای لوله‌ های فولادی و آهنی شوند؛ البته ناگفته نماند کیفیت و مقاومت این لوله‌ ها موجب جایگزینی آن نسبت به سایر نمونه‌ ها شده است.

تولید کنندگان این محصول از مواد اولیه درج یک برای تولید این لوله‌ ها استفاده می‌ کنند؛ همچنین از بهترین و به روز ترین دستگاه‌ ها و تجهیزات برای تولید این محصول به کار می‌ برند تا محصول با کیفیتی را ارائه دهند.

همچنین لوله پولیکا های ایرانی توسط متخصصین و پژوهشگران، با استفاده از استاندارد های ملی و جهانی تولید می‌ شود؛ از این رو کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول موجب می‌ شود تا محصولی صادراتی محسوب شود.

مصرف کنندگان می‌ توانند جهت خرید لوله پولیکا ها با کیفیت ایرانی به فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده آن مراجعه کنند؛ زیرا می‌ توانند در فروشگاه‌ های آنلاین به تنوع بالای این محصول دسترسی داشته باشند.

همچنین ناگفته نماند در فروشگاه‌ های آنلاین دسترسی به محصول آسان و سریع است.

شایان به ذکر است یکی از فروشگاه‌ های آنلاینی که لوله پولیکا ها با کیفیتی را در داخل و خارج از کشور عرضه می‌ کنند، مجموعه ما می‌ باشد.

مجموعه ما چندین سال از تامین کننده این محصول در سراسر کشور می باشد که به علت عرضه محصولی با کیفیت توانسته است، بازار داخلی این محصول را در دست داشته باشد.

از این رو به خوبی توانسته است قیمت این محصول را تا حدودی ثابت نگه داشته باشد.

شما می‌ توانید جهت خرید لوله پولیکا های ایرانی با کیفیت از طریق راه‌ های ارتباطی که در صفحه قرار داده شده است، اقدام کنید؛ باید اطلاع داشته باشید قیمت لوله پولیکا ها در مجموعه ما از 60,000 تومان تا 800,000 تومان است.

با توجه به تورم نوسانات ارزی و سایر عوامل موثر در شرایط بازار امکان تغییر قیمت در این محصول وجود دارد.

تماس با ما