جستجو کردن

صادرات لوله کاروگیت فاضلابی در سایز های متنوع

لوله کاروگیت های فاضلابی در سایز های متنوعی در بازار های داخلی عرضه شده و به کشور های همسایه صادرات می شود.

 ویژگی های لوله کاروگیت فاضلابی

اگر به دنبال یک لوله ی با کیفیت برای پروژه های آب و فاضلاب هستید، باید به شما لوله کاروگیت فاضلابی را معرفی کنیم.

این لوله ها دارای برخی ویژگی‌ های زیر است که آن را از سایر انواع لوله‌ های پلاستیکی متمایز می‌ کند و همین ویژگی ها باعث شده استفاده های گسترده ای در صنایع داشته باشد.

صنایعی مانند نفت و پتروشیمی، آب و فاضلاب، برق، گاز و غیره همگی می توانند از این لوله ها استفاده کنند؛ منتها ضخامت و قطر لوله در هر مصرف متفاوت است؛ برای مثال در صنایع فاضلاب از ضخیم ترین و بهترین نوع لوله استفاده می شود، چون این لوله در زیر خاک دفن شده و فشار زیادی به آن وارد می شود.

  1. مقاومت در برابر خوردگی: لوله کاروگیت دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی است که در مقایسه با سایر لوله‌ های پلاستیکی قابل توجه است.
  2. عمر طولانی: لوله کاروگیت دارای عمر طولانی است و برای استفاده تضمینی به مدت 50 سال نصب می‌ شود و می‌ توان آن را به مدت 100 سال استفاده کرد.
  3. جریان صاف: با توجه به صفحه داخلی صاف و بدون خلل و فرج لوله کاروگیت، جریان مایع در آن به راحتی انجام می‌ شود.

این ویژگی به این معنی است که می‌ توان در سیستم لوله‌ گذاری از لوله‌ های با قطر کمتر استفاده کرده و در هزینه پروژه صرفه‌ جویی کرد.

123

  1. کاهش رسوب: برای جلوگیری از رسوب‌ گذاری در لوله، لوله کاروگیت دارای سطح داخلی صیقلی است که باعث کاهش ضریب اصطکاک و افزایش بهره‌ وری انتقال آب می‌ شود.
  2. انعطاف‌ پذیری: لوله کاروگیت انعطاف‌ پذیر است و قابلیت چکش‌ خوردگی دارد.
  3. سبک وزن: لوله کاروگیت نسبت به لوله‌ های فولادی و چدنی سبک‌ تر است و برای حمل و نقل آن نیازی به استفاده از ماشین‌ آلات سنگین ندارد.
  4. نصب آسان: به دلیل قابلیت جوش‌ پذیری و استفاده از کوپلر برای اتصال، نصب و کارگذاری لوله کاروگیت با سرعت زیاد و بدون پرتی انجام می‌ شود.
  5. قطر بزرگ: لوله کاروگیت قابلیت تولید در قطرهای بسیار بالا را دارد.
  6. قابلیت بازیافت: لوله کاروگیت دارای قابلیت بازیافت است که به معنی استفاده مجدد از مواد آن و کاهش نگرانی درباره ضایعات آن است.

با توجه به ویژگی‌ های برجسته‌ ای که لوله کاروگیت دارد، استفاده از آن در سیستم‌ های لوله‌ گذاری زیر زمینی برای انتقال مواد و آب مناسب است.

تولید لوله‌ های فاضلابی کاروگیت در کارخانه

قبل از بحث درباره قیمت لوله‌ های کاروگیت فاضلابی، مهم است بدانید که کارخانه‌ ای که این لوله‌ ها را تولید می‌ کند، دارای برترین خط تولید در ایران است که هر گونه مشکل و خطا را رفع می‌ کند.

بنابراین، محصولات بدون نقص و با صفر درصد خطا از خط تولید خارج می‌ شوند و در اختیار متقاضیان قرار می‌ گیرند.

در ادامه، به چند نکته مهم دیگر درباره کارخانه تولید کننده اشاره خواهیم کرد تا بتوانید تخمینی مناسب از کیفیت و مقاومت لوله‌ ها را بدست آورید:

تمام وسایل و دستگاه‌ های خط تولید به‌ روز شده‌ اند و این باعث کاهش مصرف برق و تعیین قیمت مناسبی برای لوله‌ های کاروگیت می‌ شود.

تمام مراحل مرتبط با نگهداری، حمل و نقل و انبارداری بر اساس استاندارد های بین‌ المللی تعیین شده انجام می‌ شود که این موضوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

هیچ عنصر اضافی در محیط کارخانه وجود ندارد و این موضوع عملکرد استاندارد کارخانه را افزایش می‌ دهد.

واحد کنترل کیفی و بخش آزمایشگاهی طبق دستور العمل‌ های ابلاغ شده فعالیت می‌ کنند و تمام محصولات را با آزمون‌ های کنترل کیفی و آزمایشگاهی بررسی می‌ کنند.

لوله‌ های کاروگیت در شهر های ساوه، گرمسار، سنندج، مشهد، تبریز، قزوین، اهواز، قم و کرمان تولید می‌ شود.

با این حال، یک نکته مهم در خرید آن این است که هزینه حمل لوله تا محل پروژه را محاسبه کنکاتی درباره قیمت لوله‌ های کاروگیت:  قیمت لوله‌ های کاروگیت تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌ گیرد.

عواملی مانند: ابعاد و قطر لوله، ضخامت دیواره، جنس و نوع مواد استفاده شده در تولید، استاندارد ها و مشخصات فنی، نوع و کیفیت روکش محافظ، مقدار سفارش و شرایط بازار می‌ توانند بر قیمت تأثیر گذار باشند.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

قیمت لوله‌ ها معمولاً به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده تعیین می‌ شود؛ برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است با تولید کنندگان یا تامین‌ کنندگان محلی تماس بگیرید و اطلاعات مربوط به نیازهای خود را ارائه دهید.

بازار و رقابت در منطقه‌ ها و شهر ها می‌ تواند تأثیر زیادی بر قیمت لوله‌ ها داشته باشد؛ در برخی مناطق، رقابت بیشتر و وجود تولید کنندگان متعدد ممکن است به مصرف‌ کنندگان انتخاب گسترده‌ تری را بدهد و در نتیجه قیمت را کاهش دهد.

عوامل دیگری مانند: هزینه حمل و نقل، هزینه‌ های تولید، شرایط بازار و تغییرات قیمت مواد اولیه نیز می‌ توانند بر قیمت لوله‌ ها تأثیر گذار باشند.

در نهایت، برای اطلاعات دقیق‌ تر و تعیین قیمت لوله‌ های کاروگیت، بهتر است با تولید کنندگان یا تامین‌ کنندگان محلی تماس بگیرید و جزئیات مورد نیاز خود را با آن‌ ها مطرح کنید.

قیمت لوله کاروگیت (لوله پلی اتیلن فاضلابی) به دو عامل اصلی وابسته است: وزن هر متر لوله و درصد خلوص مواد پلی اتیلن استفاده شده در تولید لوله.

قیمت لوله کاروگیت در واقع با تغییرات قیمت ارز نیز تغییر می‌ کند، اما اصلی‌ ترین عوامل تأثیر گذار بر آن وزن و خلوص مواد پلی اتیلن است عوامل دیگری نیز بر قیمت لوله کاروگیت تأثیر گذار هستند.

یکی از مهم ترین عوامل، نرخ مواد پلی اتیلن است که می‌ توان آن را از طریق بورس پیگیری کرد: در بازه‌ هایی که نرخ ارائه شده در بورس دارای نوسانات قوی است، قیمت ثابتی برای لوله کاروگیت تعیین کرد کار دشواری است.

برای خرید مستقیم این محصول فروشگاه های اینترنتی فراوانی وجود دارد که محصول مورد نظر را به صورت مستقیم به مصرف کننده ارائه می دهد.

به عنوان مثال مجموعه ای که هم اکنون در سایت آن قرار دارید نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده مستقیم لوله کاروگیت های فاضلابی است که این محصول را با قیمتی مناسب ارائه می کند.

اگر قصد خرید لوله کاروگیت های فاضلابی را دارید می توانید با شماره تلفن های مجموعه تماس بگیرید؛ برای اطلاع باید بدانید قیمت این محصول 64,000 تومان الی 3,900,000 تومان است.

تماس با ما