جستجو کردن

قیمت فروش دریچه منهول پلیمری ۶۰ سانت در بازار

امروزه دریچه های پلیمری 60 سانت به علت مقاومت، ابعاد و اندازه پرکاربرد، متقاضی زیادی دارند و در بازار با قیمت مناسبی عرضه می شود.

بررسی کاربرد دریچه منهول پلیمری ۶۰ سانت

امروزه دریچه منهول پلیمری 60 سانت یکی از سایز های پرکاربرد دریچه‌ های پلیمری محسوب می‌ شود، که در این مقاله می‌ خواهیم کاربرد این دریچه‌ های 60 سانتی را مورد بررسی قرار دهیم.

بهتر است در ابتدای کار قبل از بررسی کاربرد دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت آشنایی کاملی از این محصول داشته باشید.

دریچه‌ های منهول پلیمری، ورقه های قابل جابجایی هستند که بر روی دهانه منهول نصب می‌ شوند.

همان طور که از نام این محصول مشخص است از جنس پلیمری هستند و در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی تولید می‌ شوند.

همچنین این دریچه‌ ها در اشکال گوناگونی مانند: مربع، مستطیل و دایره‌ ای تولید و روانه بازار می‌ شوند؛ همچنین بهتر است بدانید این دریچه‌ ها به صورت ساده، قفل‌ دار و آبرو ساخته می‌ شوند.

از طرفی نیز این دریچه‌ ها بر روی انواع منهول های بتنی، آجری، پلیمری، کامپوزیتی و سایر منهول‌ های موجود نصب می‌ شود و اصلی‌ ترین نقش این دریچه‌ ها بر روی منهول‌ ها جلوگیری از افتادن و سقوط کردن اجسام و افراد به داخل منهول‌ هاست.

حال می‌ خواهیم در ادامه به کاربرد دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت بپردازیم.

۱_ پوشش دهی: یکی از اصلی‌ ترین کاربرد دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت پوشش دهی دهانه ورودی و خروجی منهول هاست.

زمانی که این دریچه ها بر روی منهول‌ ها نصب می‌ شوند، مانند لایه‌ ای محافظ عمل می‌ کنند یعنی از افتادن موجودات زنده و اجسام به داخل منهول‌ ها جلوگیری می‌ کنند.

۲_ سهولت در دسترسی: از دیگر کاربرد های دریچه‌ های پلیمری 60 سانت می‌ توان به سهولت در دسترسی به تجهیزات زیر زمینی اشاره کرد.

با نصب این دریچه‌ ها بر روی منهول ها دسترسی به تجهیزات موجود در منهول‌ ها برای تکنسین‌ ها و متخصصان جهت بررسی تجهیزات آسان‌ تر می‌ شود.

بهتر است بدانید ساختار های زیر زمینی شهری و روستایی به گونه‌ ای طراحی شده که توسط منهول ها به یکدیگر متصل‌ اند.

۳_ برقراری ایمنی در خیابان‌ و پیاده رو: از دریچه‌ های پلیمری 60 سانت در خیابان‌ های اصلی و پیاده‌ رو ها استفاده می‌ شود که یکی از کاربرد های این دریچه‌ ها برقراری ایمنی است.

با نصب این دریچه‌ ها بر روی منهول‌ ها در خیابان‌ های اصلی و پیاده‌ رو ها باعث همسطح سازی منهول با سطح خیابان می‌ شود؛ از این رو خطری پیاده رو ها را تهدید نمی‌ کند.

همچنین باعث همسطح شدن سطح خیابان با منهول ها شده و سطحی صاف را برای عبور و مرور ماشین‌ ها فراهم می‌ سازد.

۴_ کنترل کننده بو و گاز های سمی: از دیگر کاربرد های دریچه‌ های پلیمری 60 سانت می‌ توان به کنترل کردن بو و گاز های سمی اشاره کرد.

در منهول های فاضلابی ضایعات و پسماند های خانگی و صنعتی وجود دارد، از آنجایی که این ضایعات صنعتی هستند حاوی مواد شیمیایی و گاز های سمی نیز هستند.

این محصول از نشر و انتشار بو و گاز های سمی به محیط اطراف به خصوص در محیط‌ هایی شلوغ مانند: مرکز خرید، پارک‌ ها، مجتمع‌ ها و مکان‌ های پر تردد جلوگیری می‌ کند.

صادرات دریچه منهول پلیمری ۶۰ سانت

دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت به علت مقاومت و کاربرد بسیار بالایی که دارند به طور سالانه به میزان زیادی به کشور های متقاضی صادرات می‌ شود.

برای ساخت و تولید این دریچه‌ ها از بهترین مواد پلیمری استفاده می‌ شود که کیفیت بسیار بالایی دارد؛ همچنین برای تولید این دریچه‌ ها از استاندارد های لازم پیروی می‌ شود و پس از تولید مورد آزمون کیفیت قرار می‌ گیرند.

دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت در کلاس‌ های A, B, C, D, E, F تولید می‌ شود که هر یک ظرفیت تحمل بار و مقاومت متفاوتی با یکدیگر دارند و در مکان‌ یا محیط‌ های مختلفی نصب و اجرا می‌ شوند.

همچنین این دریچه‌ ها غیر قابل سرقت هستند چرا که دارای قفل مخصوص هستند که بر روی آن تعبیه شده است و کلید این قفل‌ ها غیر قابل تکثیر است؛ از همه مهم تر در صورت مدفون شدن با دستگاه‌ های فلزیاب قابل شناسایی هستند.

دریچه‌ های پلیمری 60 سانت دارای مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی، مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی، مقاومت در برابر اشعه UV خورشید، مقاومت در برابر لغزش و همچنین در برابر آب شور الکترولیت‌ های جاری و جریان‌ های الکتریکی مقاومت بسیار بالایی دارد.

با توجه به مزایا و ویژگی‌ های فراوانی که از دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت ذکر شده است، می‌ توان به راحتی به صادراتی بودن این محصول پی برد.

خرید دریچه منهول پلیمری ۶۰ سانت از تولیدی

برای خرید دریچه منهول پلیمری 60 سانت از تولیدی می‌ توان خرید به روش مستقیم را انتخاب کرد؛ در این روش محصول توسط تولید کننده و یا عرضه کنندگان اصلی عرضه می‌ شود.

اگر شما نیز یکی از خریداران دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت هستند می‌ توانید قبل از خرید این محصول، برای اطلاع از قیمت به روز آن با عرضه کنندگان اصلی تماس بگیرید.

با خرید این محصول به روش مستقیم مصرف کنندگان می‌ توانند در خرید خود از نظر زمان و هزینه صرفه‌ جویی کنند؛ چرا که در این روش از خرید مصرف کننده محصول مورد نظر را بدون دخالت واسطه‌ گران از منبع اصلی یعنی تولید کننده یا عرضه کننده اصلی خریداری می‌ کنند.

از این رو محصول در کوتاه‌ ترین زمان در دسترس مصرف کننده قرار می‌ گیرد و مصرف کننده می‌ تواند به راحتی با خیالی آسوده این محصول را از روش مستقیم خریداری کند: زیرا محصولی معتبر و با اصالت به آن ارائه داده می‌ شود.

مجموعه ما یکی از عرضه کننده و تامین کنندگان اصلی دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت در سراسر کشور است؛ که این محصول را با بالاترین کیفیت و به روش مستقیم از طریق شماره تلفن‌ ها و یا وب سایت موجود در انتهای صفحه به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد.

مشاوران فروش مجموعه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات و اطلاعات لازم به مصرف کنندگان هستند پس در صورت نیاز به محصول می‌ توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

قیمت پیشنهادی این مجموعه برای دریچه‌ های منهول پلیمری 60 سانت 1.300.000 تومان تا 1.600.000 تومان است.

تماس با ما