جستجو کردن

خرید بدون واسطه دریچه پلیمر کامپوزیت در ابعاد مختلف

متقاضیان و مصرف کنندگان دریچه های پلیمر کامپوزیت، این محصول را بدون واسطه با قیمتی مناسب و در ابعاد مختلف آن را خریداری می کنند.

جنس دریچه پلیمر کامپوزیت

دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت یکی از انواع پرکاربرد دریچه‌ های مورد استفاده بر روی منهول‌ هاست؛ با کمی دقت متوجه می‌ شوید جنس دریچه های پلیمر کامپوزیت ترکیبی از پلیمر و مواد کامپوزیتی است.

دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت صفحه‌ های قابل جابجایی هستند که بر روی منهول ها نصب می‌ شوند؛ این دریچه‌ ها دهانه منهول ها را پوشانده و مانع از سقوط اجسام و افراد به داخل منهول می‌ شود.

این محصول از ترکیباتی که حاوی رزین‌ های پلیمری، الیاف سیلیس و کربنات کلسیم ساخته می شوند؛ همچنین در ترکیبات این دریچه‌ ها از پیگمنت‌ های رنگی و پروکساید مواد شیمیایی استفاده می‌ شود.

با به کارگیری مواد هایی که در ترکیبات این دریچه‌ ها استفاده شده است، این محصول توانسته جایگزین مناسبی برای دریچه‌ های فولادی و چدنی شود.

همچنین جنس دریچه های پلیمر کامپوزیت باعث شده است، که وزن سبکی نسبت به سایر دریچه‌ های منهول داشته باشد؛ علاوه بر این، این دریچه‌ ها غیر قابل سرقت هستند.

جنس این دریچه‌ ها تاثیر بسزایی در دوام و استحکام بالای آن دارد؛ همچنین به جرات تاثیر گذاری بسیار بالایی در طول عمر بالای آن دارد.

رزین‌ های پلیمری، الیاف سیلیس و همچنین کربنات کلسیم موجود در ترکیبات دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت باعث مقاومت بالا آن می‌ شود.

ترکیبات به کار رفته شده در فرایند ساخت این دریچه‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده است که دارای مقاومتی همچون: مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر خوردگی و آسایش، مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی، مقاومت در برابر اشعه خورشید است.

جنس این دریچه‌ ها باعث شده است وزن بسیار سبکی داشته باشد، به همین علت برای جابجایی نیاز به تجهیزات و ماشین آلات سنگین ندارند؛ بلکه توسط یک نفر نیز قابل جابجایی و بلند کردن است.

علاوه بر آن می‌ توان از دیگر مزایای جنس این دریچه‌ ها به عدم تولید صدا هنگام عبور خودرو و وسایل نقلیه در مکان‌ های پر تردد اشاره کرد.

در دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت امکان جوش خوردگی وجود ندارد، یعنی بین درب دریچه پلیمر کامپوزیت و کلاف عمل جوش خوردگی صورت نمی‌گیرد.

اصلی‌ ترین علت عدم جوش خوردگی در این دریچه‌ ها جنس پلیمر کامپوزیتی آن هاست.

به طور کلی دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت یکی از سبک وزن‌ ترین دریچه‌ های تولید و ساخته شده در ایران است و مزایای زیادی را به همراه دارد به همین علت جزو محصولات پرکاربرد محسوب می‌ شود.

بررسی قیمت دریچه پلیمر کامپوزیت

قیمت دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت بر اساس شاخصه‌ های مختلفی تعیین می‌ شود؛ در این مقاله می‌ خواهیم عوامل موثر بر قیمت دریچه‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم.

  • جنس مواد اولیه: اولین عوامل موثر بر قیمت دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت جنس مواد اولیه مورد استفاده در این محصول است.

اغلب برای ساخت این دریچه‌ ها از ترکیب موادی همچون: رزین‌ های پلیمری، الیاف سیلیس و کربنات کلسیم استفاده می‌شود؛ مواد اولیه نقش بسزایی در تعیین قیمت این محصول دارد.

مواد اولیه با کیفیت و مرغوب باعث می‌ شود، محصول نهایی تولید شده از کیفیت بالای برخوردار باشد؛ پس می‌ توان گفت هرچه مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت این محصول با کیفیت‌ تر باشد قیمت محصول نیز بیشتر است.

  • فرایند تولید: فرایند تولید از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت دریچه‌ذهای پلیمر کامپوزیت محسوب می‌ شود؛ منظور از فرایند تولید، هزینه‌ های پرداختی جهت تولید محصول است.

هزینه‌ های تولید شامل  هزینه‌ های مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی، فرآیند های تولید، حمل و نقل، نیرو های انسانی و سایر هزینه‌ های مربوط به تولید این محصول است.

بهتر است بدانید هر یک از موارد ذکر شده در هزینه‌ های تولید تاثیر مستقیمی در قیمت محصول دارد؛ یعنی در هزینه‌ ها هنگام قیمت گذاری محاسبه شده و در قیمت تمام شده افزوده می‌ گردد.

  • اندازه دریچه منهول: اندازه دریچه منهول یکی از اصلی‌ ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت به شمار می‌ آید.

این دریچه‌ ها در ابعاد و اندازه‌ های گوناگونی تولید می‌ شود؛ قیمت این محصول با توجه به ابعاد و اندازه، سایز و نوع مواد به کار رفته شده در آن تعیین می‌ گردد.

بهتر است بدانید اندازه دریچه ها هر چه کوچک‌ تر باشد قیمت کمتری دارد و دریچه ها هر چه بزرگ تر باشد، قیمت بیشتری دارد.

عامل زیادی وجود دارد که تاثیر گذاری مستقیمی بر قیمت دریچه‌های پلیمر کامپوزیت دارد و به عوامل ذکر شده ختم نمی‌ شود.

فروش دریچه پلیمر کامپوزیت

دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت به روش‌ های مختلفی به فروش می‌ رسد؛ روش‌ های فروش این دریچه‌ ها عبارت اند از:

_ روش مستقیم: یکی از روش‌ های عرضه و فروش دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت روش مستقیم است.

در این روش از فروش یا خرید محصول به صورت مستقیم از تولید کننده یا عرضه کنندگان اصلی به خریداران عرضه می‌ شود؛ در این نوع از فرایند خرید و فروش هیچ دلال و واسطه‌ گری وجود ندارد.

در این روش از خرید قیمت محصولات برای مصرف کنندگان مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود.

محصولات به طور مستقیم از تولید کننده اصلی به مصرف کننده عرضه می‌ شود و شعاع دسترسی به محصول و تنوع در این روش از خرید بسیار گسترده است.

_ روش غیر مستقیم: یکی از روش‌ های عرضه و فروش دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت روش غیر مستقیم می‌ باشد.

در روش غیر مستقیم برای خرید محصول، مصرف کننده باید از توزیع کنندگان یا فروشندگان نامعتبر محصول را خریداری کنید؛ با خرید محصول از توزیع کنندگان و فروشندگان، قیمت دریچه‌ ها نسبت به خرید مستقیم بیشتر است.

در این روش از خرید، خریداران دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت را از فروشندگانی تهیه می‌ کنند که از دلالان و واسطه‌ گران این محصول را خریداری کرده‌ اند.

بهترین پیشنهاد برای شما خریداران دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت خرید این محصول از روش مستقیم است: شایان به ذکر است مجموعه ما یکی از بزرگترین فروشگاه‌ های آنلاین تامین کننده این محصول است.

این مجموعه انواع دریچه‌ های منهول و به خصوص دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت را با بالا ترین کیفیت و قیمتی ارزان به مشتریان عزیز عرضه می‌ کند؛ قیمت این کالا در مجموعه ما از 1.700.000 تومان تا 4.500.000 تومان است.

شما می‌ توانید به راحتی دریچه‌ های پلیمر کامپوزیت را از طریق وب سایت مجموعه خریداری کنید یا در صورت عدم امکان دسترسی به وب سایت، می‌ توانید با شماره‌ های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما