جستجو کردن

خرید و فروش لوله پلیکا درجه یک با شرایط آسان

متقاضیان و مصرف کنندگان لوله پلیکا ها می توانند این محصول درجه یک را با شرایطی آسان و قیمتی ویژه تهیه کنند.

تحمل حرارت لوله پلیکا

لوله پلیکا ها یکی از پرکاربرد ترین لوله‌ ها به شمار می‌ آیند، که از موادی به نام پی‌ وی‌ سی سخت ساخته شده‌ اند؛ در این مقاله می‌ خواهیم میزان تحمل حرارت لوله پلیکا ها را مورد بررسی قرار دهیم.

این محصول، لوله‌ هایی هستند که در صنایع مختلفی از جمله: صنعت آب و فاضلاب، صنعت کشاورزی، صنعت ساختمان سازی و غیر استفاده می‌ شود.

کاربرد بالای این محصول در صنایع مختلف نشان دهنده این است که در برابر حرارت، تحمل و مقاومت بالایی دارد.

حداکثر دمای عملکردی لوله پلیکا‌ ها در صورت جریان مداوم سیال 60 درجه سانتی گراد تخمین زده‌ اند؛ برای جریان مداوم دمای سیال به علت هدایت حرارتی پایین یو پی وی سی امکان دارد، بالا تر باشد.

پس در این صورت می‌ توان گفت حداکثر دمای مجاز سیال در لوله پلیکا ها به عواملی همچون: مدت زمان و حجم تخلیه سیال وابسته است.

برای مثال در تست چرخه گرمایی در دمای 88 تا 95 درجه سانتی گراد برای 34 لیتر آب و برای دمای 10 تا 15 درجه سانتی گراد برای 34 لیتر آب با 90 چرخه مداوم یا متناوب هیچ گونه تغییری در لوله‌ ها ایجاد نشده است.

یا می‌ توان گفت لوله دچار نشتی، شکستگی، ترک خوردگی و تغییر شکل نشده است.

لوله پلیکا‌ ها عایق‌ های حرارتی هستند؛ یعنی می‌ توان گفت لوله پلیکا ها نسبت به لوله‌ های قدیمی دارای رسانای حرارتی کمتری است.

رسانه حرارتی کم این محصول باعث شده است برای اکثر پروژه‌ ها عایق حرارتی مناسب و مطلوبی باشد.

بهتر است بدانید لوله پلیکا به غیر از مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارند یا عایق حرارتی هستند، مقاومت بالایی نیز در برابر مواد شیمیایی، خوردگی، ضربه و غیره برخوردار اند.

۱_ مقاومت لوله پلیکا ها در برابر مواد شیمیایی: یکی از ویژگی‌ ها یا مزایای لوله پلیکا ها مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی است.

این محصول با قرارگیری در محیط‌ های شیمیایی یا با تماس با مواد شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌ دهد.

همچنین می‌ توان گفت این محصول در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی 140 درجه فارنهایت مقاومت دارد.

البته ناگفته نماند در برابر مواد شیمیایی که در هر خانه‌ ای وجود دارد یا استفاده می‌ شود نیز، مقاومت دارد.

۲_ مقاومت لوله پلیکا ها در برابر خوردگی: لوله پلیکا ها نسبت به سایر لوله‌ های موجود در بازار مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.

این لوله‌ ها غیر رسانا بوده و در برابر فعل و انفعالات شیمیایی مقاومت خوبی دارند؛ بهتر است بدانید هم در قسمت داخلی و هم قسمت خارجی این لوله‌ ها دارای مقاومت در برابر خوردگی هستند.

به همین علت گزینه مناسبی برای استفاده در مکان‌ هایی با خاک مهاجم هستند.

۳_ مقاومت لوله پلیکا‌ ها در برابر ضربه: یکی از ویژگی عمده لوله پلیکا ها مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه است.

این لوله‌ ها نسبت به لوله‌ هایی که از جنس خاک رس یا بتن هستند، از مقاومت بیشتری در برابر ضربه برخوردار اند.

قیمت لوله پلیکا بازیافتی

منظور از لوله پلیکا های بازیافتی، همان لوله پلیکا های گرانول است؛ قیمت لوله‌ های بازیافتی به مراتب مناسب‌ تر از سایر لوله پلیکا هاست.

لوله پلیکا ها در انواع مختلف تولید می‌ شوند که لوله پلیکا های بازیافتی یکی از انواع لوله پلیکا ها به شمار می‌ آیند؛ این محصول از مواد اولیه بازیافتی تولید و ساخته می‌ شود.

برای ساخت و تولید لوله های بازیافتی برخلاف لوله های پودری از مواد بازیافتی یا دست دوم استفاده می‌ شود.

مواد اولیه دست دوم این محصول از بازیافت بطری‌ های پلاستیکی، لاستیک‌ های فرسوده، دمپایی‌ های پلاستیکی، روکش سیم، کابل و غیره به دست می‌ آید.

این محصول نیز مانند سایر لوله‌ های موجود در بازار کیفیت و مقاومت بالایی دارد؛ همچنین کاربرد این محصول نیز نسبت لوله‌ های فولادی بیشتر است؛ زیرا وزن سبک و قیمت مناسب آن موجب محبوبیت آن شده است.

از لوله‌ های بازیافتی بیشتر برای تهویه هوا در آشپزخانه‌ ها، سرویس‌ های بهداشتی و رستوران‌ ها استفاده می‌ شود؛ همچنین از این محصول برای انتقال فاضلاب، پوشش دهی سیم برق، کابل‌ های مخابراتی و غیره به کار برده می‌ شود.

این لوله‌ ها کیفیت مرغوبی دارند، اما در برابر فشار وارده کمی شکننده‌ اند؛ به همین علت برای انتقال آب آشامیدنی مناسب نیستند.

لوله پولیکا

عرضه لوله پلیکا اصفهان

لوله پلیکا هایی با کیفیت و مرغوب در شهر اصفهان تولید می شود؛ در شهر اصفهان این محصول توسط فروشگاه‌ ها و مراکز معتبر عرضه می‌ شوند.

اگر شما نیز قصد خرید لوله پلیکا های اصفهان را دارید اما در این شهر زندگی نمی‌ کنید و به فروشگاه‌ های معتبر این محصول در شهرتان دسترسی ندارید، می‌ توانید به راحتی لوله پلیکا های اصفهان را از طریق تولید کننده و عرضه کنندگان اصلی آن تهیه کنید.

برای دسترسی به عرضه کنندگان اصلی این محصول می‌ توانید به فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده لوله پلیکا، در بازار های الکترونیکی مراجعه کنید.

در این فروشگاه‌ ها، این کالا با بهترین کیفیت و در سایز، ابعاد و اندازه و ضخامت گوناگون به مشتریان عزیز عرضه می‌ شود.

از این رو می‌ توانید نه تنها به یک فروشگاه بلکه به فروشگاه‌ های متعددی که این محصول را عرضه می‌ کنند، دسترسی داشته باشید.

قیمت این محصول در این فروشگاه‌ ها نسبت به فروشگاه حضوری مناسب تر و مقرون به صرفه‌ تر است؛ زیرا هیچ دلال و واسطه‌ گری در فرایند فروش این فروشگاه‌ ها، دست ندارند.

مجموعه‌ ای که در حال حاضر در وب سایت آن قرار دارید، یکی از فروشگاه‌ های قدیمی و معتبر عرضه کننده لوله پلیکا در ایران است که این محصول کاربردی را در سایز، ابعاد و اندازه و ضخامت مختلف به مشتریان عرضه می‌ کند.

شما نیز می‌ توانید برای خرید این محصول با شماره تلفن‌ های مجموعه تماس بگیرید؛ لازم است بدانید مشاوران ما به صورت 24 ساعته آماده جواب گویی به تماس‌ های شما هستند.

برای دسترسی سریع تر نیز می‌ توانید از طریق وب سایت مجموعه مراجعه کنید.

قیمت لوله پلیکا در مجموعه ما 60.000 تومان الی 400.000 تومان است، که با توجه به ابعاد و اندازه قیمت متفاوتی دارند و قیمت ذکر شده، تقریبی است.

تماس با ما