جستجو کردن

بازار صادرات لوله کاروگیت فاضلابی در کشور های اروپایی

سالانه لوله کاروگیت های فاضلابی در حجم گسترده ای به کشور های اروپایی صادرات می شود؛ زیرا بازار این محصول در اروپا بسیار گرم است.

اتصالات لوله کاروگیت فاضلابی

لوله کاروگیت های فاضلابی همان لوله‌ های دوجداره خرطومی شکل هستند، که به صورت توکار یا زیر زمینی نصب و اجرا می‌ شوند؛ اتصالاتی که برای این لوله‌ ها استفاده می‌ شود، بسیار متنوع است.

لوله کاروگیت های فاضلابی از دو لایه مجزا تشکیل می‌ شوند؛ هر یک از لایه‌ ها به یکدیگر متصل شده و یک لوله را تشکیل می‌ دهند.

همان طور که از نام این لوله‌ ها مشخص است، بیشترین مصارف این لوله‌ ها در انتقال و جابجایی فاضلاب و پسمان‌د های شهری و صنعتی است.

از نظر ظاهری لوله کاروگیت های فاضلابی دارای سطح خارجی خرطومی یا حلقه‌ ای شکل هستند و به رنگ مشکی مشاهده می‌ شوند؛ اما سطح داخلی این لوله‌ ها صاف و صیقلی بوده و به رنگ‌ های نارنجی یا زرد قابل مشاهده‌ اند.

این لوله‌ ها در سایز های مختلفی تولید می‌ شوند، که کوچک‌ ترین سایز این محصول 110 بوده و بزرگ ترین سایز آن 1000 است؛ بنابراین از این لوله‌ ها برای فاضلاب‌ های خانگی تا فاضلاب‌ های شهری و صنعتی استفاده می‌ شود.

از آنجایی که این لوله‌ ها به صورت زیر زمینی و توکار نصب می‌ شوند؛ برای اتصال به یکدیگر از روش های مختلفی استفاده می‌ شود؛ روش‌ های نصب لوله کاروگیت های فاضلابی به چهار دسته تقسیم می‌ شود، که در ادامه هر یک را توضیح می‌ دهیم.

  • روش جوش بات ولد

به روش جوش بات ولد اتصال حرارتی نیز گفته می‌ شود؛ در این روش از اتصال، لبه‌ های دو لوله را به دمای بالای 200 درجه سانتی گراد می‌ رساند و سپس بر روی همدیگه قرار داده و محکم آن را مورد فشار قرار می‌ دهند، تا به خوبی به یکدیگر بچسبند.

در این روش از اتصال امکان دارد معایبی مانند همتراز شدن در خطوط طولانی جهت انتقال فاضلاب ایجاد شود.

  • روش جوش اکستروژن

از روش جوش اکستروژن برای اتصال لوله‌ هایی با ابعاد و سایز بزرگ به کار برده می‌ شود؛ یعنی باید ابعاد لوله‌ ها بزرگ تر از 80 سانتی‌ متر باشد.

برای استفاده از این روش لبه‌ های دو لوله را حرارت می‌ دهند و سپس با کمک دستگاه اکسترودر در میان دو لوله مواد مذاب پلیمری می‌ ریزند یا به عبارتی تزریق می‌ کنند.

لازم است بدانید این روش اتصال دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه است.

  • روش جوش الکتروفیوژن

در روش جوش الکتروفیژن لوله‌ های کاروگیت فاضلابی را در کنار یکدیگر قرار می‌ دهند، سپس دور تا دور لوله‌ ها را با استفاده از صفحه‌ های الکتروفیژن می‌ پیچند.

با به کارگیری از عبور جریان برق باعث می‌ شوند، پلاستیک‌ های اطراف لوله‌ ها گرم شده و جوش محکمی ایجاد شود.

  • روش اتصالات مکانیکی

در روش اتصالات مکانیکی از کوپلر های سرخود برای اتصال لوله کاروگیت های فاضلابی استفاده می‌ شود.

بهتر است بدانید اتصالات مکانیکی نیز دارای مقاومت کافی است؛ همچنین سرعت اتصال لوله‌ ها در روش اتصالات مکانیکی بیشتر است.

به طور کلی بهتر است بدانید این لوله‌ های دوجداره مقاومت بسیار بالایی دارند.

همچنین سطح خارجی آن از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار وارد برخوردار است و تنها اتصالات مورد استفاده برای این محصول جوش بات ولد، اکستروژن، الکتروفیوژن و اتصال مکانیکی است.

لیست قیمت لوله کاروگیت فاضلابی

اگر شما قصد خرید لوله کاروگیت های فاضلابی را دارید می‌ توانید برای اطلاع از لیست قیمت این محصول به عرضه کنندگان اصلی آن مراجعه کنید یا در صورت نیاز به آن ها تماس بگیرید.

با کمی دقت متوجه می‌ شوید، قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌ شود.

_نوع تولید کننده (داخلی یا خارجی): یکی از عوامل موثر در قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی نوع تولید کننده این محصول است.

به زبان ساده‌ تر می‌ توان گفت نوع تولید کننده ای که این محصول را تولید می‌ کند، تاثیر بسزایی در قیمت آن نیز دارد.

به عنوان مثال اگر این محصول توسط تولید کننده داخلی تولید شود، مطمئناً قیمت آن برای مصرف کننده مناسب‌ تر در نظر گرفته می‌ شود.

اما اگر این محصول توسط تولید کنندگان خارجی تولید شود، به عنوان محصول وارداتی به مصرف کننده عرضه شود، مطمئناً با قیمت بیشتری نسبت به تولیدات داخلی عرضه می‌ شود.

_ برند تولید کننده: از دیگر عوامل موثر در قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی می‌ توان به برند تولید کننده این محصول اشاره کرد.

این محصول توسط برند های مختلفی در داخل و خارج از کشور تولید می‌ شود؛ برند های مختلفی که در داخل کشور این محصول را تولید می‌ کنند، بسیار زیاد اند.

بنابراین می‌ توان گفت برند های سرشناسی که این محصول را تولید می‌ کنند، قیمت بیشتری را برای آن در نظر می‌ گیرند اما برند های ناآشنا یا تازه کار قیمت ارزان تری را برای این محصول در نظر می‌ گیرند.

پس با این تفاسیر می‌ توان گفت برای قیمت گذاری لوله کاروگیت های فاضلابی عوامل بسیار زیادی وجود دارد، که تاثیر مستقیمی در قیمت آن دارد.

از جمله این عوامل برند تولید کننده و نوع تولید کننده است؛ همان طور که در قسمت بالا توضیح داده شده است، هر یک از این عوامل تاثیر چشمگیری در قیمت محصول دارند.

خرید لوله کاروگیت فاضلابی مرغوب

اگر شما نیز قصد خرید لوله کاروگیت های فاضلابی مرغوب را دارید، می‌ توانید به عرضه کنندگان معتبر و اصلی این محصول مراجعه کنید.

بهتر است بدانید برای خرید این محصول می‌ توانید به طور مستقیم به فروشگاه‌ های عرضه کننده معتبر این محصول در بازار های الکترونیکی مراجعه کنید.

شما می‌ توانید به راحتی از طریق فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده، این محصول را خریداری کنید؛ چرا که امروزه یکی از رایج‌ ترین و پرکاربرد ترین روش‌ های خرید محصول، روش خرید به صورت مستقیم است.

که افراد برای خرید محصول مورد نظر به فروشگاه‌ های اینترنتی مراجعه می‌ کنند؛ زیرا می‌ توانند به راحتی در کوتاه‌ ترین زمان به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کرده و می‌ توانند آن را بدون اتلاف وقت خریداری کنند.

شما نیز می‌ توانید برای خرید لوله کاروگیت های فاضلابی به مجموعه‌ ای که در حال حاضر در سایت آن قرار دارید، مراجعه کنید؛ این مجموعه یکی از فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده لوله کاروگیت های فاضلابی است.

این مجموعه توانسته در سال‌ های اخیر با کیفیت‌ ترین لوله کاروگیت های فاضلابی را در سایز و ابعاد مختلف به مشتریان عزیز ارائه دهد؛ از این رو شما نیز می‌ توانید برای خرید جزئی و عمده خود به وب سایت مجموعه مراجعه کنید.

همچنین می‌ توانید برای اطلاع از موجودی و قیمت محصول با شماره تلفن‌ های ثبت شده تماس حاصل فرمایید.

امروز قیمت لوله کاروگیت های فاضلابی در مجموعه ما 320.000 تومان الی 2.800.000 تومان است؛ اما پیشنهاد ما به شما این است، که قبل از خرید این محصول از قیمت آن استعلام بگیرید.

تماس با ما