جستجو کردن

تولید کنندگان لوله پلی اتیلن گازی درجه یک‌ در ایران

در ایران بهترین تولید کنندگان لوله‌ های پلی اتیلن گازی وجود دارد که فعالیت بسیار گسترده‌ ای در زمینه عرضه این محصول درجه یک دارند.

اطلاعات کامل لوله پلی اتیلن گاز رسانی

لوله پلی اتیلن‌ های گاز رسانی، لوله‌ هایی هستند که پس از تولید با استقبال بسیار خوبی روبرو شده‌ اند؛ این لوله‌ ها کاربرد عمده‌ ای در صنعت نفت و گاز دارند؛ بنابراین قصد داریم اطلاعات کامل این محصول را برای شما شرح دهیم.

همان طور که از نام لوله پلی اتیلن‌ های گاز رسانی مشخص است، از مواد پلی اتیلن یک دست و خود رنگ برای تولید این محصول استفاده می‌ شود.

به طور واضح می‌ توان گفت برای تولید این لوله‌ ها از هیچ مواد افزودنی و رنگدانه‌ هایی به کار برده نمی‌ شود.

علت اصلی رنگ مشکی این لوله‌ ها نیز نبود مواد افزودنی و رنگدانه‌ ها در فرایند تولید آن است؛ چنین برای تولید این محصول از مواد پلی اتیلن PE 100 که موادی خود رنگ و مرغوبی است، استفاده می‌ شود.

شایان به ذکر است لوله‌ های گازرسانی مطابق استاندارد های EN 1555 تولید شده و از استاندارد IGS_M_PL_014_01 (2 برای تولید این محصول استفاده می‌ شود.

از آنجایی که از این لوله‌ ها برای انتقال نفت و گاز استفاده می‌ شوند، که در سایز های مختلفی تولید شده و روانه بازار می‌ شود.

سایز هایی که از این لوله ها تولید می‌ شوند از سایز 25 میلی متر تا سایز 250 میلی متر می‌ باشد؛ همچنین فشار کاری این لوله‌ ها از 2.5 تا 20 اتمسفر است.

البته بهتر است بدانید سایز بندی این لوله‌ ها بر حسب اینچ از 4.3 تا 10 می‌ باشد.

لوله پلی اتیلن های گازرسانی دارای ویژگی همچون: وزن پایین و خواص کششی، استحکام زیاد، ماندگاری طولانی ماهیت اسیدی، مقرون به صرفه، مقاومت بالا، دارا بودن نشان استاندارد، عدم نشت دهی و رسوب‌ گیری، مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالا، کیفیت بالای مواد اولیه و نصب آسان می‌ باشد.

برای ساخت و تولید لوله‌ های گازی از مواد اولیه مرغوب و مناسب استفاده می‌ شود؛ همچنین می‌ توان به اتصال مقاوم این لوله‌ ها نیز اشاره کرد، که از مزایای این محصول محسوب می‌ شود.

از این محصول در صنایعی همچون: صنایع پتروشیمی، صنایع نفت و صنایع گازرسانی به کار برده می‌ شود؛ زیرا این محصول از مقاومت شیمیایی و فیزیکی بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد.

از آنجایی که از این لوله‌ ها برای انتقال گاز در پروژه‌ های گاز رسانی استفاده می‌ گردد به همین علت بر اساس استاندارد های ملی و جهانی تولید و عرضه می‌ شوند‌.

همچنین این لوله ها در برابر فشار که توسط گاز به آن ها متحمل می‌ شود، مقاومت بسیار بالایی دارند؛ از این رو دارای خاصیت عدم نشت دهی و رسوب گیری هستند.

در آزمون و تست‌ های قرار داده شده این لوله‌ ها توانسته اند از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهند.

مقاومت در برابر سیالات قلیایی، مقاومت در برابر مواد خورنده، مقاومت در برابر سیالات اسیدی و مقاومت در برابر عوامل طبیعی از جمله مقاومت بالای لوله‌ های پلی اتیلن گازرسانی به شمار می‌ آید.

پیشنهاد ما به شما برای انتشار و توزیع گاز و نفت استفاده از لوله‌ های گازرسانی است؛ زیرا این لوله‌ ها مقاومت و عمر طولانی داشته و می‌ توانند به راحتی فشار وارده توسط گاز نفت را به خوبی تحمل کنند.

خرید لوله پلی اتیلن گاز

برای خرید لوله پلی اتیلن گازی بهتر است به نکات بسیار مهمی که در ادامه ذکر می‌ شود، دقت داشته باشید تا بتوانید لوله‌ های گازی مرغوبی را خریداری کنید.

مرحله اول: در مرحله اول باید بدانید زمانی که این لوله را تهیه یا خریداری می‌ کنید، باید برگه تاییدیه اداره گاز را نیز دریافت کنید تا بتوانید اجازه این را داشته باشید که از آن استفاده کنید.

مرحله دوم: در مرحله دوم برای خرید لوله‌ های پلی اتیلن گازی حتماً باید به تاریخ تولید این محصول توجه کنید؛ علت توجه به تاریخ تولید این است که لوله‌ ها پس از 6 ماه تولید کیفیت خود را از دست داده و قابل استفاده نمی‌ باشند.

مرحله سوم: در مرحله سوم حین خرید این محصول حتماً به میزان کربن مورد استفاده در فرایند تولید آن دقت کنید؛ زیرا نباید برای تولید لوله‌ های پلی اتیلن گازی بیشتر از 20 درصد کربن استفاده شود.

مرحله چهارم: در مرحله چهارم حتماً باید حین خرید لوله های گازی به میزان مواد پلی اتیلن به کار برده شده، در این محصول توجه داشته باشید؛ زیرا نباید برای تولید هر متر از این محصول بیشتر از 2 تا 2.5 درصد مواد پلی اتیلن به کار برده شود.

مرحله پنجم: در مرحله پنجم باید دقت کنید که در ساختار محصول مورد نظر از مواد آنتی یو وی استفاده شود.

مواد آنتی یو وی موجود در این محصول موجب کاهش اشعه ماورا بنفش خورشید می‌ شود؛ از این رو ماندگاری و طول عمر لوله افزایش پیدا می‌ کند.

قیمت لوله پلی اتیلن گاز در ۱۴۰۲

قیمت لوله پلی اتیلن‌ های گازی در سال 1402 توسط عوامل بسیار مهمی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، تعیین می‌ گردد.

  • کشور و برند تولید کننده: از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت لوله پلی اتیلن گازی می‌ توان به کشور و برند تولید کننده این محصول اشاره کرد.

این محصول در ایران و توسط برند های تولید کننده داخلی تولید و عرضه می‌ شود، که قیمت محصول تولید شده در داخل کشور به مراتب مناسب‌ تر از محصولات تولید شده در خارج و برند های خارج از کشور است.

  • کیفیت مواد اولیه در ساخت: این لوله‌ ها کیفیت مواد اولیه به کار رفته شده در ساخت لوله‌ های پلی اتیلن گازی از دیگر عوامل مهم تعیین کننده قیمت این محصول به شمار می‌ آید.

کیفیت بالای مواد اولیه و استفاده از مواد آنتی یو وی در ساخت و تولید این محصول تاثیر بسزایی در کیفیت آن دارد؛ از طرفی نیز موجب تاثیر گذاری در قیمت این محصول می‌ گردد.

  • داشتن استاندارد ملی و بین المللی: دارا بودن استاندارد ملی و بین المللی لوله های پلی اتیلن گازی در تعیین قیمت تاثیر چشمگیری دارد.

به طور معمول لوله های گازی که مطابق استاندارد های ملی و بین‌ المللی تولید می‌ شوند به مراتب کیفیت و قیمت بالاتری نیز برخوردار اند.

با دقت به عوامل موثر در قیمت این محصول شما می‌ توانید آن را از طریق فروشگاه‌ های عرضه کننده آنلاین با قیمتی مناسب خریداری کنید.

برای بهره‌ بندی از قیمت مناسب و ارزان لوله های پلی اتیلن گازی بهتر است به مجموعه‌ هایی همچون مجموعه ما که جزو قدیمی‌ ترین عرضه کنند این محصول است.

مجموعه ما با عرضه لوله‌ های پلی اتیلن گازی توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند؛ زیرا محصولی با کیفیت و مرغوب را به مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد.

شما می‌ توانید با شماره تلفن‌ های ثبت شده در صفحه تماس حاصل فرمایید تا به آسانی لوله‌ های پلی اتیلن گازی را خریداری کنید؛ قیمت لوله پلی اتیلن‌ های گازی در این مجموعه 18تومان می‌ باشد.

تماس با ما