جستجو کردن

عرضه کننده دریچه منهول پلیمری در ایران و خاورمیانه

کشور ایران جزو عرضه کننده بزرگ دریچه منهول پلیمری در خاورمیانه شناخته شده است؛ چرا که محصولی مرغوب و باکیفیت ارائه می دهد.

نحوه تولید دریچه منهول پلیمری

دریچه‌ های منهول پلیمری جزو دریچه‌ های سبک وزن محسوب می‌ شود که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد و برای نصب در مکان‌ های پر تردد گزینه مناسبی است؛ در ادامه می‌ خواهیم نحوه تولید این دریچه‌ ها را برایتان توضیح دهیم.

برای تولید دریچه‌ های منهول پلیمری از مواد اولیه استفاده می‌ شود، که ترکیبی از مواد پلیمری و مواد شیمیایی می‌ باشد؛ این دریچه‌ ها طبق مراحل زیر تولید و ساخته می‌ شوند.

1.طراحی و قالب‌ گیری: اولین مرحله تولید دریچه‌ های منهول پلیمری طراحی و قالب‌ گیری است؛ در این مرحله با توجه به ماده اولیه‌ ای که برای تولید این دریچه استفاده می‌ شود، قالب‌ هایی طراحی می‌ شوند.

بهتر است بدانید این قالب‌ ها در اشکال مربع، مستطیل و دایره ای طراحی می‌ گردند.

2.ریخته‌ گری و قالب‌ گیری: دومین مرحله تولید دریچه‌ های منهول پلیمری ریخته‌ گری و قالب‌ گیری می‌ باشد.

در مرحله دوم با استفاده از دستگاه‌ ها و تجهیزات ریخته‌ گری مواد اولیه به آلیاژ مذاب تبدیل می‌ گردد.

3.خنک سازی و شکل‌ گیری: سومین مرحله تولید دریچه های پلیمری خنک سازی و شکل گیری دریچه‌ ها می‌ باشد.

در این مرحله پس از ریخته شدن مواد در داخل قالب‌ ها، قالب‌ های حاوی مواد را در دمای مشخص و استاندارد قرار می‌ دهند تا به خوبی خنک شده و فرم قالب را به خود بگیرد.

پس از مدتی که مواد مذاب موجود در قالب‌ ها به خوبی خشک شد، از قالب جدایش می‌ کنند.

4.فشرده سازی: چهارمین مرحله تولید دریچه‌ های منهول پلیمری فشرده سازی آن است؛ در این مرحله برای افزایش مقاومت دریچه‌ های منهول شکل گرفته را در جعبه‌ هایی به نام فلاسک‌ ها قرار می‌ دهند.

فلاسک‌ ها جعبه‌ هایی هستند که با شن‌ های مخصوص پر شده‌ اند؛ از این رو دریچه‌ های قرار داده شده در این جعبه‌ ها توسط شن‌ های موجود فشرده سازی می‌ شود؛ این فرایند تاثیر بسزایی در افزایش مقاومت دریچه دارد.

5.کنترل کیفیت: پنجمین مرحله تولید دریچه‌ های منهول پلیمری کنترل کیفیت این محصول می‌ باشد؛ در این مرحله پس از اتمام فشرده سازی دریچه‌ ها در مرحله آخر قرار می‌ گیرد؛ زیرا مرحله کنترل کیفیت آخرین مرحله تولید دریچه‌ های منهول پلیمری به شمار می‌ آید‌.

در این مرحله دریچه‌ ها به آزمایشگاه فرستاده می‌ شوند تا از نظر کیفیت و مقاومت مورد بررسی قرار گیرند، بعد از انجام بررسی‌ ها و اطمینان از کیفیت و مقاومت، محصول از خط تولید خارج شده و روانه بازار می‌ شود.

دریچه‌ های منهول پلیمری که طبق مراحل و فرایند ذکر شده تولید می‌ شوند، از مرغوب ترین و با کیفیت‌ ترین دریچه‌ های موجود در بازار است.

بهتر است بدانید مزایای این محصول شامل: مقاومت در برابر لغزش و ساییدگی، مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، مقاومت در برابر آب شور، مقاومت در برابر آب‌ های زیر زمینی، مقاومت در برابر اشعه یو وی خورشید و غیره می‌ شود.

از دیگر مزایای دریچه‌ های پلیمری می‌ توان به غیر قابل سرقت بودن، غیر قابل تکثیر بودن، قابلیت اتصال به هر نوع منهول، وزن سبک، تنوع رنگ، امکان تولید در تعداد و حجم بالا و طول عمر بالای 55 سال اشاره کرد.

به طور کلی دریچه‌ های منهول پلیمری گزینه مناسب برای پوشاندن دهانه منهول‌ ها محسوب می‌ شود؛ زیرا محصول مقاوم و غیر قابل سرقت است.

نمایندگی رسمی دریچه منهول پلیمری

در سراسر ایران نمایندگی‌ های رسمی زیادی راه‌ اندازی شده است تا به راحتی مصرف کنندگان دریچه‌ های منهول پلیمری بتوانند این محصول را خریداری کنند.

نمایندگی‌ های عرضه کننده دریچه‌ های منهول پلیمری در شهر ها دریچه‌ هایی با کیفیت و مرغوبی را به مصرف کنندگان عرضه می‌ کنند؛ زیرا این نمایندگی‌ ها، نمایندگی های اصلی و رسمی تولید کنندگان این محصول هستند.

یعنی تولید کنندگان این محصول در هر شهر یا هر استان نمایندگانی را انتخاب کرده‌ اند که این محصول پرکاربرد را به طور مستقیم به مصرف کنندگان عرضه کنند.

این نمایندگی‌ ها با شرکت تولید کننده این محصول، قرارداد هایی بسته‌ اند که انواع دریچه منهول را از آن ها تهیه کرده و طبق شرایط و ضوابطی که تولید کننده تعیین کرده است، به مصرف کنندگان عرضه کنند.

پس با این تفاسیر مصرف کنندگان و متقاضیان عزیز می‌ توانند برای خرید دریچه‌ های منهول پلیمری به نمایندگی‌ های رسمی عرضه کننده این محصول در شهرشان مراجعه کنند.

همچنین در صورت مراجعه باید دقت کنند که نمایندگی عرضه کننده این محصول، نماینده اصلی تولید کننده آن باشد تا بتوانید از خرید خود اطمینان کامل داشته باشید یعنی محصولی اصل و مرغوبی را خریداری کرده باشید.

قیمت دریچه منهول پلیمری ۱۴۰۲

قیمت دریچه منهول پلیمری در سال 1402 بر اساس عوامل موثر بر قیمت تعیین شده است؛ خریداران و متقاضیان دریچه‌ های منهول پلیمری می‌ توانند برای خرید این محصول قبل از اقدام به خرید از عرضه کنندگان آن استعلام قیمت بگیرند.

قیمت دریچه‌ های پلیمری در سال 1402 با توجه به عواملی همچون: نرخ دلار، میزان عرضه و تقاضا، نوع تولید کننده، برند تولید کننده و صادراتی و وارداتی بودن آن تعیین شده است.

لازم به ذکر است بدانید هر یک از عوامل ذکر شده تاثیر چشمگیر و به سزایی در قیمت این محصول دارد؛ چرا که هر یک از این عوامل در چرخه اقتصاد تاثیر گذاری زیادی دارند.

به عنوان مثال میزان عرضه و تقاضا، زمانی که در بازار میزان تقاضای دریچه منهول پلیمری افزایش پیدا کند، به طور ناخودآگاه قیمت این محصول با افزایش روبرو می‌ شود.

در این صورت علت افزایش قیمت این محصول، ثابت ماندن میزان عرضه آن می‌ باشد؛ به زبان ساده‌ تر زمانی که میزان خرید محصولی افزایش پیدا می‌ کند، باید میزان تولید آن نیز افزایش پیدا کند، در غیر این صورت بازار با کمبود محصول روبرو شده و در نهایت قیمت آن محصول با افزایش روبرو می‌ گردد .

پس به جرات می‌ توان گفت هر یک از عوامل تاثیر گذار در قیمت محصول تاثیر زیادی دارد؛ از این رو پیشنهاد ویژه ما برای مصرف کنندگان و تقاضا کنندگان دریچه‌ های منهول پلیمری انتخاب فروشگاه‌ های آنلاین عرضه کننده دریچه‌ های پلیمری است.

فروشگاه‌ های آنلاین تنها فروشگاه و گزینه‌ ای مناسب برای خرید دریچه های پلیمری به شمار می‌ آید؛ چرا که شما می‌ توانید با خرید از فروشگاه‌ های آنلاین خرید سریع، قیمت مناسب، تنوع بالای محصول و بهره‌ برداری از تخفیفات ویژه را با همدیگر تجربه کنید.

مجموعه و فروشگاه آنلاینی که در حال حاضر در سایت فروشگاهی آن قرار دارید، یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان دریچه‌ های منهول پلیمری در داخل و خارج از کشور است و دریچه های با کیفیتی را به مصرف کنندگان عرضه می‌ کند.

فروشگاه ما برای رفاه حال مصرف کنندگان قیمت درب کارخانه را برای ارائه این محصول به مصرف کنندگان در نظر گرفته است؛ همچنین برای خریداران عمده این محصول نیز مزایای خوبی را در نظر دارد.

شما می‌ توانید با خرید این محصول از طریق وب سایت مجموعه ما خریدی دلپذیر و آسانی را تجربه کنید.

همچنین در صورت نیاز به اطلاعات مربوط به دریچه‌ های منهول پلیمری با شماره تلفن‌ های موجود تماس حاصل فرمایید.

با دقت به عوامل موثر در قیمت در سال ۱۴۰۲ قیمت دریچه‌ های منهول پلیمری 800.000 تومان الی 3.500.000 تومان می‌ باشد.

تماس با ما